muchamati2 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Witam mam problem z almerką otóz ostatnio cos zaczeło gwizdac w silniku tak jak by łozyska na pompie albo pasek ale sprawdzałem pasek i jest dobrze. Jak chodzi na wolnych to słychac taki nie pisk ale śfist. Silnik 2.0D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Pewnie nie pomogę ale też słychać u mnie było kiedyś świst im większe obroty tym głośniejszy nie zależnie czy na biegu czy na luzie, ale akurat wymieniałem rozrząd i paski i po wymianie przestało. Jedź do mechanika niech posłucha - za to nic nie weźmie a może coś ustali - no chyba ze szachraj jakiś to ściemni żeby autko zostawić Sprawdź też napięcie ładowania - może pasek alternatora się ślizga, albo łożysko zdycha - znajomemu w benzynie świszczało a potem robił alternator, ale prawda jest taka ze jak się nie posłucha to nic się nie powie. Jeżeli będziesz miał okazję być w Płocku to mój samochód kiedyś osłuchiwał mechanik w zakładzie za TSS (słychać było metaliczne tarcie i był to pasek alternatora) facet od razu trafił z diagnoza zanim otworzyłem maskę - robił kiedyś w serwisie nissana za czasów firmy NISS-MOT (sprzedawali nasze N15) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Już wiem to łożysko na pompie wspomagania. Teraz nie wiem czy wymiana samego łozyska sie opłaca czy cała pompe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.