Gość sebter Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 witam, ostatnio widziałęm na otomoto jak ktoś sprzedaje N13 w 1.7D i zdjęcia w srodku pokazywały obrotomierz, myślałem że w tym silniku nie montowali ? ;> Robił ktoś to może kiedys ;> Jak by to wyglądało oprócz wymiany zegarów ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witaj, jasne że tak.. możesz kupić kit sterujący który czyta obroty z alternatora, podmienić licznik na licznik z obrotkiem, i szafa gra.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tanx Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Albo jak ja mozesz bawic sie w przelozenie zegarow ale nie jest to proste ani latwe:) Po pierwsze elementy ktore sa ci potrzebne to: -zegary z obrotkiem -czujnik implsow do pompy wtryskowej - wiazka elektryczna kabinowa do zegarow z obrotkiem(uwaga wersja przed FL i po maja inny przecisk i wtyczke tylnego światła przeciwmgłowego) Wszystkie owe elemeny dosatneisz z kazdego N13 z obrotokiem(czujnik mozesz wziasc z kazdego diesla z tej serii np 2.0 z N14) Przekladka tez jest troche pracochlonna, generlanie rozbierasz deske rozdzielcza wyjmujesz stara wiazke(jest podpieta duza kostka pod bezpiecznikami) nastepnie starasz sie przecisnac nowa wiazke i podpinac wtyczki- wszystko powinno pasowac oprocz ew wtyczki do wlacznika tylnego swiatla przeciwmglowego, w tym wypadku wybieramy sie na szrota aby dostac wlacznik z wersji z ktorej jest wiazka) Czujnik wkrecamy w pompe w miejscu zaslepki, uwaga po wyrkeceniu zaslepki zacznie nam sie wylewac ropa z pompy nic na to nie poradzimy, pamietajmy o tym ze po wkreceniu czujnika nalezy napopowac pompką przy filtrze paliwa do maxa. Wtyczka na czujnik jest tuz kolo pompy wiec po wkreceniu podpinamy go do owej wtyczki. To tak po krótce, a to mój filmik tuż po założeniu(elementy na wymiane zbieralem rok czasu, a wymiana zajela mi od godziny 17 do 4 w nocy:) http://www.youtube.com/watch?v=WqvDSYXcLOY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebter Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 o.O czyli cała wiązka od zegarów do pompy ;> Czy cała instalacja do wymiany ? Ale ładny filmik po wsadzeniu obrotomierza Chiałbym to zobaczyć u siebie ;D Tylko skąd wziaść to wszystko ... Tego jest tak mało ;| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tanx Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 nie nie, wiazka do silniak jes git oryginalnie masz juz gniazdko na czujnik w silniku, do przelozebia ejst wiazka ktora idzie do zegarow i wlaczinkow w desce rozdzielczej a podlaczana jest ona pod bezpiecznikami, zajrzyj to zobaczysz taka duza biala przykrecana sroba:) BTW. jak byś chciał to zegary i czujnik impulsow do pompy moglbym miec, wiec tylko pozostala by Ci wiązka, odezwij się do mnie na gg:3531478 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebter Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Jesli ktoś posiadał by taką wiązke to polecam się gg: 1872556 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.