Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

angielskie realia


Gość remiuk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i z góry przepraszam za pisownie jestem dysortografem:) plus w mojim kompie niema polskich znaków.Jestem posiadaczem nissana primery 1.6 LX (a reczej tego co z niej zostało).Mieszkam od kilku lat na wyspach i po ustatkowaniu sie mogłem wkońcu zabawe z samochodem wienc zakupiłem 2 primere i jazda:).ZAKUPIŁEM nissana primere 1.6 ze względu na ubezpieczenie bo w anglii jest strasznie drogo za GT a jeszcze drorzej za SRI niewiem dlaczego tak jest ale jest.tu jest bardzo popularne podkrencanie małych silników na maxa no wienc ja zrobiłem w swojej

1:) sprzengiełko na sportowe wymienione firmy speed recer koszt 220 funtów

2:)dolot k&n

ALE CZEGOS BRAKOWAŁO WIENC ZAKUPIŁEM KOMPUTER OD 2.0 SRI -zrestartowałem go podpiełem odpaliłem i zamuła totalna wienc jeszcze raz restart wukrencenie lambdy i dalej zamuła wienc restart dodanie regulatora cisnienia paliwa i:)ogień auto zaczeło jezdzic agreswynie a najlepsze ze spalanie spadło:)zabawa sie zaczeła w sciganie sprawdzenie mocy i okazało sie 120 koni w 1.6 seria ma chyba 90 koni.Polslka duma angielskie wyscigi i sukces primka wygrywa na wyscigach ulicznych w liverpool 4 wyscigi jeden przegrany:( kolejna modyfikacja oponki zakupiłem UNIROYAL rain:) w polsce nieznane ale tu znane opony deszczowe:)(non stop tu pada)i na ulicy niema kozaka no i tragedia sie stała mam non stop problem własciwie 2 problemy

1:(kolektor wydechowy -juz 2 kolektory rozerwało mi zaraz nadole przy łonczeniu niewiem dlaczego i teraz 3 kolektor juz siada wienc szukam kolektora wydechowego stalowego

2:(łozyska na alternatorze popadały 3 alternatory w 2 tygodnie:(

jesli ma ktos jakies rady prosze o kontakt

I jeszcze mam pytanie jak myslicie jakie efekty będą jesli wstawie wałki z primery 2.0 sri do 1.6

no i komputer z primery gt do 1.6

P.S stalowy kolektor wydechowy do primery 1.6 koszt 350 funtów a koszt primery całego autka to jakies 400 funtów

 

pozdrawiam i dzinkuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to podpowiedz z jakiego wałki podpasowac a co do kolektora był seryjny i penkały oba:( żeliwo mysle ze od temperatury penkały albo od naprenrzeń bo wsadziłem down paipa z nierdzewki a co myslisz o mojej zmianie kompa?? a pozatym mam starego kompa na sprzedanie:)

 

aha po zmianach silnik krenci sie do 7.600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AAAA pamiętam ktoś odemnie brał raz jedną pompę wspomy a potem drugą... Przyczyna to zbyt mocno naciągnięte paski :P

Ale trzeciej pompy od wspomy już nie miałem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik nie grzeje sie dostałmocy naniskich obrotach zanim zmieniłemkompa testowałem zmiany zstandardzie pomocną dłoń podali angielscy sciganci z urban recers team( specjalisci od skyline,200 sx,silva,) nissan primera to dlanich staroc i wogóle ale mająsentymenty co do gt .wracając do tematu miałem mape paliwa zmienioną w starym kompie i niebyło problemu z grzaniem sie zmienione werze chłodzenia na większe no i pompa wody z jakiegos nisana importowanego (primera)niby wydajniejsza puzniej problemy miałem z pompą paliwa spaliłem 2:)niewyrobiły no a po zamontowaniu 3 i regulatora cisnienia paliwa problem znikł teraz problem alternatora i paski są oki nawet teraz mam zaluzny dzisiaj poprawie bendzie grało .z alternatorem problem jest taki ze wirnik co chłodzi alternator zaraz za kołem albo tnie pasek albo wali w obudowe na końcu poprostu alternator umiera(iskrzenie w środku alternatora brak ładowania).urbaniacy stwierdzają ze alternatory niewytrzymują na łożyskach nienadąrza sie obracac lekiem nato ma byc niby alternator z nisana pulsara ale niewiem czy podejdzie.a jak niepodejdzie to poprostu wmontuje następny.aha jeszcze pytanko czy sri miały inne przełożenia w skrzyni biegów niz standardowa 1.6????

 

tak wyglondał silnik po tym jak znalazłem primke na szrocie:)6 miesiency temu plus pierwszy filtr:)bende miał czas to zrobie zdjencie jak teraz wyglonda jak skończe modyfikacje

 

coobcio a masz jakies rady co jeszcze moge zrobic z tym silnikiem zeby jakos to przyspieszyc wiesz cały czas zawolno jak dlamnie myslałem o turbo ale to bendzie koszt około 1000 funtów a auto narazie warte jest 300 a do 100 funtów kupie zarok p10 gt (jak znirzki na ubezpieczenie bende miaał) narazie walcze z silnikiem 1.6 pozdrawiam wszystkich

post-29570-1260342974,1931_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michalllo
  W dniu 9.12.2009 o 07:56, remiuk napisał:

silnik nie grzeje sie dostałmocy naniskich obrotach zanim zmieniłemkompa testowałem zmiany zstandardzie pomocną dłoń podali angielscy sciganci z urban recers team( specjalisci od skyline,200 sx,silva,) nissan primera to dlanich staroc i wogóle ale mająsentymenty co do gt .wracając do tematu miałem mape paliwa zmienioną w starym kompie i niebyło problemu z grzaniem sie zmienione werze chłodzenia na większe no i pompa wody z jakiegos nisana importowanego (primera)niby wydajniejsza puzniej problemy miałem z pompą paliwa spaliłem 2:)niewyrobiły no a po zamontowaniu 3 i regulatora cisnienia paliwa problem znikł teraz problem alternatora i paski są oki nawet teraz mam zaluzny dzisiaj poprawie bendzie grało .z alternatorem problem jest taki ze wirnik co chłodzi alternator zaraz za kołem albo tnie pasek albo wali w obudowe na końcu poprostu alternator umiera(iskrzenie w środku alternatora brak ładowania).urbaniacy stwierdzają ze alternatory niewytrzymują na łożyskach nienadąrza sie obracac lekiem nato ma byc niby alternator z nisana pulsara ale niewiem czy podejdzie.a jak niepodejdzie to poprostu wmontuje następny.aha jeszcze pytanko czy sri miały inne przełożenia w skrzyni biegów niz standardowa 1.6????

 

tak wyglondał silnik po tym jak znalazłem primke na szrocie:)6 miesiency temu plus pierwszy filtr:)bende miał czas to zrobie zdjencie jak teraz wyglonda jak skończe modyfikacje

 

coobcio a masz jakies rady co jeszcze moge zrobic z tym silnikiem zeby jakos to przyspieszyc wiesz cały czas zawolno jak dlamnie myslałem o turbo ale to bendzie koszt około 1000 funtów a auto narazie warte jest 300 a do 100 funtów kupie zarok p10 gt (jak znirzki na ubezpieczenie bende miaał) narazie walcze z silnikiem 1.6 pozdrawiam wszystkich

A nie możesz przełożyć silnika od GT przecież z tego co się orientuje w angielskich dokumentach nie ma numerów silnika wiec nie powinno być problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 9.12.2009 o 08:28, Michalllo napisał:

A nie możesz przełożyć silnika od GT przecież z tego co się orientuje w angielskich dokumentach nie ma numerów silnika wiec nie powinno być problemu.

No numeru pewnie nie ma, ale pojemność zapewne jest tak jak i u nas. I nie sądzę aby angielski diagnosta przymknął na to oko przy przeglądzie, to nie polska;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michalllo
  W dniu 9.12.2009 o 18:21, Endriu1986 napisał:

No numeru pewnie nie ma, ale pojemność zapewne jest tak jak i u nas. I nie sądzę aby angielski diagnosta przymknął na to oko przy przeglądzie, to nie polska;)

A diagnosta nie sadze żeby na oko odróżnił te dwa silniki one są bardzo podobne smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 9.12.2009 o 18:21, Endriu1986 napisał:

No numeru pewnie nie ma, ale pojemność zapewne jest tak jak i u nas. I nie sądzę aby angielski diagnosta przymknął na to oko przy przeglądzie, to nie polska;)

 

zerknij na Registration Certificate, zobaczysz egine number (pozycja P.5) poza tym pamientaj o ubespieczeniu - strasznie wzrasta po modyfikacjach, chyba ze zrobisz cos cichego, czego nie widac na 1wszy zut oka, w mysl angielskiego prawa jesli oszukasz ubespieczyciela (nie podasz info o modyfikacjach itp) twoje ubespieczenie straci waznosc i straty bedziesz pokrywal z wlasnej kasy. a wiesz dobrze jakie odszkodowania sie dostaje w tym kraju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...