Gość remiuk Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam i z góry przepraszam za pisownie jestem dysortografem:) plus w mojim kompie niema polskich znaków.Jestem posiadaczem nissana primery 1.6 LX (a reczej tego co z niej zostało).Mieszkam od kilku lat na wyspach i po ustatkowaniu sie mogłem wkońcu zabawe z samochodem wienc zakupiłem 2 primere i jazda:).ZAKUPIŁEM nissana primere 1.6 ze względu na ubezpieczenie bo w anglii jest strasznie drogo za GT a jeszcze drorzej za SRI niewiem dlaczego tak jest ale jest.tu jest bardzo popularne podkrencanie małych silników na maxa no wienc ja zrobiłem w swojej 1:) sprzengiełko na sportowe wymienione firmy speed recer koszt 220 funtów 2:)dolot k&n ALE CZEGOS BRAKOWAŁO WIENC ZAKUPIŁEM KOMPUTER OD 2.0 SRI -zrestartowałem go podpiełem odpaliłem i zamuła totalna wienc jeszcze raz restart wukrencenie lambdy i dalej zamuła wienc restart dodanie regulatora cisnienia paliwa i:)ogień auto zaczeło jezdzic agreswynie a najlepsze ze spalanie spadło:)zabawa sie zaczeła w sciganie sprawdzenie mocy i okazało sie 120 koni w 1.6 seria ma chyba 90 koni.Polslka duma angielskie wyscigi i sukces primka wygrywa na wyscigach ulicznych w liverpool 4 wyscigi jeden przegrany:( kolejna modyfikacja oponki zakupiłem UNIROYAL rain:) w polsce nieznane ale tu znane opony deszczowe:)(non stop tu pada)i na ulicy niema kozaka no i tragedia sie stała mam non stop problem własciwie 2 problemy 1:(kolektor wydechowy -juz 2 kolektory rozerwało mi zaraz nadole przy łonczeniu niewiem dlaczego i teraz 3 kolektor juz siada wienc szukam kolektora wydechowego stalowego 2:(łozyska na alternatorze popadały 3 alternatory w 2 tygodnie:( jesli ma ktos jakies rady prosze o kontakt I jeszcze mam pytanie jak myslicie jakie efekty będą jesli wstawie wałki z primery 2.0 sri do 1.6 no i komputer z primery gt do 1.6 P.S stalowy kolektor wydechowy do primery 1.6 koszt 350 funtów a koszt primery całego autka to jakies 400 funtów pozdrawiam i dzinkuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remiuk Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 no to podpowiedz z jakiego wałki podpasowac a co do kolektora był seryjny i penkały oba:( żeliwo mysle ze od temperatury penkały albo od naprenrzeń bo wsadziłem down paipa z nierdzewki a co myslisz o mojej zmianie kompa?? a pozatym mam starego kompa na sprzedanie:) aha po zmianach silnik krenci sie do 7.600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość podj Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 2:(łozyska na alternatorze popadały 3 alternatory w 2 tygodnie:( Może kolega za mocno naciąga paski ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 AAAA pamiętam ktoś odemnie brał raz jedną pompę wspomy a potem drugą... Przyczyna to zbyt mocno naciągnięte paski Ale trzeciej pompy od wspomy już nie miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remiuk Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 silnik nie grzeje sie dostałmocy naniskich obrotach zanim zmieniłemkompa testowałem zmiany zstandardzie pomocną dłoń podali angielscy sciganci z urban recers team( specjalisci od skyline,200 sx,silva,) nissan primera to dlanich staroc i wogóle ale mająsentymenty co do gt .wracając do tematu miałem mape paliwa zmienioną w starym kompie i niebyło problemu z grzaniem sie zmienione werze chłodzenia na większe no i pompa wody z jakiegos nisana importowanego (primera)niby wydajniejsza puzniej problemy miałem z pompą paliwa spaliłem 2:)niewyrobiły no a po zamontowaniu 3 i regulatora cisnienia paliwa problem znikł teraz problem alternatora i paski są oki nawet teraz mam zaluzny dzisiaj poprawie bendzie grało .z alternatorem problem jest taki ze wirnik co chłodzi alternator zaraz za kołem albo tnie pasek albo wali w obudowe na końcu poprostu alternator umiera(iskrzenie w środku alternatora brak ładowania).urbaniacy stwierdzają ze alternatory niewytrzymują na łożyskach nienadąrza sie obracac lekiem nato ma byc niby alternator z nisana pulsara ale niewiem czy podejdzie.a jak niepodejdzie to poprostu wmontuje następny.aha jeszcze pytanko czy sri miały inne przełożenia w skrzyni biegów niz standardowa 1.6???? tak wyglondał silnik po tym jak znalazłem primke na szrocie:)6 miesiency temu plus pierwszy filtr:)bende miał czas to zrobie zdjencie jak teraz wyglonda jak skończe modyfikacje coobcio a masz jakies rady co jeszcze moge zrobic z tym silnikiem zeby jakos to przyspieszyc wiesz cały czas zawolno jak dlamnie myslałem o turbo ale to bendzie koszt około 1000 funtów a auto narazie warte jest 300 a do 100 funtów kupie zarok p10 gt (jak znirzki na ubezpieczenie bende miaał) narazie walcze z silnikiem 1.6 pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 silnik nie grzeje sie dostałmocy naniskich obrotach zanim zmieniłemkompa testowałem zmiany zstandardzie pomocną dłoń podali angielscy sciganci z urban recers team( specjalisci od skyline,200 sx,silva,) nissan primera to dlanich staroc i wogóle ale mająsentymenty co do gt .wracając do tematu miałem mape paliwa zmienioną w starym kompie i niebyło problemu z grzaniem sie zmienione werze chłodzenia na większe no i pompa wody z jakiegos nisana importowanego (primera)niby wydajniejsza puzniej problemy miałem z pompą paliwa spaliłem 2:)niewyrobiły no a po zamontowaniu 3 i regulatora cisnienia paliwa problem znikł teraz problem alternatora i paski są oki nawet teraz mam zaluzny dzisiaj poprawie bendzie grało .z alternatorem problem jest taki ze wirnik co chłodzi alternator zaraz za kołem albo tnie pasek albo wali w obudowe na końcu poprostu alternator umiera(iskrzenie w środku alternatora brak ładowania).urbaniacy stwierdzają ze alternatory niewytrzymują na łożyskach nienadąrza sie obracac lekiem nato ma byc niby alternator z nisana pulsara ale niewiem czy podejdzie.a jak niepodejdzie to poprostu wmontuje następny.aha jeszcze pytanko czy sri miały inne przełożenia w skrzyni biegów niz standardowa 1.6???? tak wyglondał silnik po tym jak znalazłem primke na szrocie:)6 miesiency temu plus pierwszy filtr:)bende miał czas to zrobie zdjencie jak teraz wyglonda jak skończe modyfikacje coobcio a masz jakies rady co jeszcze moge zrobic z tym silnikiem zeby jakos to przyspieszyc wiesz cały czas zawolno jak dlamnie myslałem o turbo ale to bendzie koszt około 1000 funtów a auto narazie warte jest 300 a do 100 funtów kupie zarok p10 gt (jak znirzki na ubezpieczenie bende miaał) narazie walcze z silnikiem 1.6 pozdrawiam wszystkich A nie możesz przełożyć silnika od GT przecież z tego co się orientuje w angielskich dokumentach nie ma numerów silnika wiec nie powinno być problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu1986 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 A nie możesz przełożyć silnika od GT przecież z tego co się orientuje w angielskich dokumentach nie ma numerów silnika wiec nie powinno być problemu. No numeru pewnie nie ma, ale pojemność zapewne jest tak jak i u nas. I nie sądzę aby angielski diagnosta przymknął na to oko przy przeglądzie, to nie polska;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 No numeru pewnie nie ma, ale pojemność zapewne jest tak jak i u nas. I nie sądzę aby angielski diagnosta przymknął na to oko przy przeglądzie, to nie polska;) A diagnosta nie sadze żeby na oko odróżnił te dwa silniki one są bardzo podobne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebasx Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 No numeru pewnie nie ma, ale pojemność zapewne jest tak jak i u nas. I nie sądzę aby angielski diagnosta przymknął na to oko przy przeglądzie, to nie polska;) zerknij na Registration Certificate, zobaczysz egine number (pozycja P.5) poza tym pamientaj o ubespieczeniu - strasznie wzrasta po modyfikacjach, chyba ze zrobisz cos cichego, czego nie widac na 1wszy zut oka, w mysl angielskiego prawa jesli oszukasz ubespieczyciela (nie podasz info o modyfikacjach itp) twoje ubespieczenie straci waznosc i straty bedziesz pokrywal z wlasnej kasy. a wiesz dobrze jakie odszkodowania sie dostaje w tym kraju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.