kopich Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 (edytowane) Witam tak jak w temacie już od niedawna zaczeły mi falowac obroty raz 600 potem 900 szczegolnie na jałowym biegu po czym zapalał sie check i auto czasami gasnie jeżdżę juz tak okolo roku ale to salo sie coraz bedziej denerwujace i postanawiam to naprawić by było dobrze. Mam do was pytanie co mozebyc przyczyną ? aa wracałem kiedyś z Bydgoszczy wciskajac gaz na 5 biegu auto w ogóle nie przyspieszało musiałem zredukować na niższy bieg potem było wszystko ok może był juz jakiś podobny temat z gory wam dzękuje i proszę o odpowiedzi Edytowane 8 Grudnia 2009 przez kopich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Kolego - to co piszesz przypomina mi mój problem,napisze ci co ja sprawdziłem i wymieniłem. -sprawdzenie pompy paliwowej - w tym nastawnik czyszczenie i dotarcie. -wymiana filtra paliwa. -sprawdzenie świec żarowych. -sprawdzony zawór EGR. -dolewanie Oleju Mixos do paliwa,ktoś kiedyś napisał że mamy suche paliwo,a poza tym to nie zaszkodzi niczemu ponieważ to też olej jak i ON. I nic ! Zacząłem szukać dobrej diagnostyki komputerowej,aż natrafiłem na posta gdzie samemu za pomocą (spinacza biurowego ) można odczytać kody błędów w swojej maszynce i tak postąpiłem,wyszedł mi kod -47-czujnik położenia wału korbowego.Już zamówiłem na czwartek ma być do odebranie,jak wymienię,myślę że mój problem z kontrolką check zginie ! Powodzenia życzę z twoją maszynką ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopich Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 tez mi się kolego wydaję że to jest ten czujnik wału samochód raz dobrze chodzi jak by ręką odjął a czasami jest takie denerwujace gasnie jak sie hamuje silnikiem obroty szaleją Słuchaj jak zrobic ta diagnostyke spinaczem co jest potrzebne bo ja nie mam zielonego pojęcia napisz mi co i jak ;p a ile kosztuje ten czujnik wału ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Tu masz kody błędów i opis jak to się robi - http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/ Uważnie przeczytaj i stosuj się do opisu,u mnie zadziałało na 100%. Czujnik w serwisie - dzisiaj dzwoniłem dokładnie 502 zł.SERWIS KRAKÓW. - u mnie w sklepach nie znalazłem. I jeszcze dla pewności u mnie jak świeci CHECK auto pracuje w trybie awaryjnym poza szarpaniem na wysokich biegach,a niskich obrotach nic się nie dzieje,jak autko się zagrzeje CHECK gaśnie a w tedy szybkie spadanie obrotów np. przy ostrzejszym hamowaniu gaśnie,no i oczywiście fala na obrotomierzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopich Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 no szczegolnie jak sie hamuje silnikiem gasnie ok dzieki spróbuje tym spinaczem może mi sie tez uda no dobra diagnostyka spinaczem a jak odczytac te kody i gdzie one mrugaja ?;p możesz mi to jakos inaczej wytłumaczyc jak robilem po kolei ? moż ejest to gdzies rozrysowane hehe bo dla mnie to czarna magia Robiłem dzis diagnostyke spinaczem tak jak pisze na forum i nic mi nie wyszło nie wiem pewnie bede musiał jechac z tym do serwisu może ktoś by wytłumaczył mi inaczej może cos źle zrobiłem nie wiem i jak sie odczytuje te kody ? no szczegolnie jak sie hamuje silnikiem gasnie ok dzieki spróbuje tym spinaczem może mi sie tez uda no dobra diagnostyka spinaczem a jak odczytac te kody i gdzie one mrugaja ?;p możesz mi to jakos inaczej wytłumaczyc jak robilem po kolei ? moż ejest to gdzies rozrysowane hehe bo dla mnie to czarna magia Robiłem dzis diagnostyke spinaczem tak jak pisze na forum i nic mi nie wyszło nie wiem pewnie bede musiał jechac z tym do serwisu może ktoś by wytłumaczył mi inaczej może cos źle zrobiłem nie wiem i jak sie odczytuje te kody ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 (edytowane) U mnie wygląda to tak - przekręcam kluczyk,zapalają się kontrolki,kontrolka CHECK świeci,wpinam spinacz i po chwili go wyciągam,zaczyna migać kontrolka CHECK - 4 razy dłużej i 7 razu szybciej,po tym poznaje jaki jest kod błędu czyli ( 47 ).Jak napisane w poście który ci podałem - dłuższe miganie liczy się w ( dziesiątkach - czyli 10,20,30,40.)a krótkie to jednostki czyli ( 1,2,3,4,5,6,7.) Opisy kodów błędów oczywiście też są w tamtym poście. U mnie kasowanie błędów wygląda tak - po odczytaniu błędu,wpinam spinacz i odpalam auto,kontrolka CHECK gaśnie natychmiast.- wyciągam spinacz. Po ponownym odpaleniu kontrolka świeci ponieważ mój CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO jest do wymiany. Moje wejście do diagnozy komputerowej to - OBD 1. Edytowane 9 Grudnia 2009 przez longer 81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopich Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 no dobra już mi jasniej o co chodzi z tym spinaczem z ktorego roku masz ta Primerke? ja z 1998 moze mam takie samo wejscie one jest prostokatne i w które piny wpiąc ten spinasz pisze ze te ostatnie z prawej strony (mojej czy samochodu) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zobacz tu - http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/page__st__60 - na tej stronie post nr.( 66 ) jest pokazane gdzie wsadzić spinacz za fotce. Mój model jest dokładnie taki sam jak twój,a więc masz tak samo jak ja ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopich Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Robiłem tak jak mówiłeś krok po kroku u mnie ta metoda widocznie sie nei sprawdza wsadziłem ten drucik i przekrciłem kluczyk zapłon i nic mi nei mruga check tylko po jakims czasie akumulator mi sie rozładował;/ nie wiem co jest aaa i nie działaja mi szyby elektryczne i podgrzewanie tylniej szyby ;// nei wiem co jest a dzialy przed ta diagnostyka pojechales dzis do elektryka okazało sie ze mam bezpiecznik jesden spalony. Gdy przyjechałem do domu zrobiłem jeszcze raz diagnostyke spinaczem i zaczełomi działas wyszło mi tak 5 razy lampka check mrugneła wolniej i 5 szybciej co to za bład ? 55 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Jeżeli wymigało ci ( 55 ) - kod 55 oznacza zero błędów !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ Zacznijcie od tego i nie powielajcie tematów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.