Gość ugh1978 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam. Czy jest możliwość ustawienia lub wyregulowania silników świateł?Problem jest taki że przy ustawieniu pokrętła wysokości na "0" czyli najwyżej wciąż mam bardzo słabe światła ciężko się jeździ w nocy.Dzisiaj kupiłem nowe, lepsze żarówki 55W+30% Philips i jest lepiej ale ciągle za krótko.W mojej poprzedniej P10 nie miałem z tym problemów.O co tu chodzi?.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam. Czy jest możliwość ustawienia lub wyregulowania silników świateł?Problem jest taki że przy ustawieniu pokrętła wysokości na "0" czyli najwyżej wciąż mam bardzo słabe światła ciężko się jeździ w nocy.Dzisiaj kupiłem nowe, lepsze żarówki 55W+30% Philips i jest lepiej ale ciągle za krótko.W mojej poprzedniej P10 nie miałem z tym problemów.O co tu chodzi?.... Witam Z tego co piszesz wynika ze problem nie jest z silniczkami, wygląda to bardziej na to ze masz źle ustawione światła.Ustaw pokrętło wysokości na zero i jedz na stacje diagnostyczna ustawić światła. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ugh1978 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Ostatnio robiłem przegląd i kolega diagnosta sprawdził lampy..było ok...oglądałem dzisiaj lampy i jako takiej regulacji poziomej nie znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Jeśli nie oślepiasz innych to albo masz lampy za nisko (byłoby to widoczne), albo odbłyśniki w lampach się wypaliły i jest potrzeba regeneracji lub wymiany lamp. Masz lampy oryginalne (powinny mieć napis Valeo), czy zamienniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ugh1978 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Nie wiem czy to oryginały choć samochód przez szereg lat był sumiennie serwisowany, pracował dla banku a jeśli chodzi o oślepianie to nawet małe stare corsy itd.. wypalaja mi czasem oczy choć wzrok mam niezły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Nie wiem czy to oryginały choć samochód przez szereg lat był sumiennie serwisowany, pracował dla banku a jeśli chodzi o oślepianie to nawet małe stare corsy itd.. wypalaja mi czasem oczy choć wzrok mam niezły Rozmiar auta nie ma znaczenia. Jak czyjeś światła wypalają oczy to temu komuś trzeba wypalić dupsko. Najłatwiejszy sposób na sprawdzenie ustawienia świateł to podjechanie pod ścianę (około 5 metrów od ściany) i sprawdzenie na jakim poziomie kończy się snop światła. Przy odległości 5 metrów granica światłocienia powinna być na poziomie reflektorów. Co do regulacji - niech się wypowie ktoś kto ma P11 przed liftem i wie jak się reguluje wysokość. W primerach po lifcie na pewno się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Co do regulacji - niech się wypowie ktoś kto ma P11 przed liftem i wie jak się reguluje wysokość. W primerach po lifcie na pewno się da. W P11 prawdopodobnie jest tak jak w P11.144 czyli czarnymi wkretami regulujemy w poziomie, a bialymi w pionie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 (edytowane) W modelu przed liftem kręcimy tymi śrubkami jak na fotce... Ja u siebie ustawiałem według rysunku i opisu... Edytowane 8 Grudnia 2009 przez Gawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 W modelu przed liftem kręcimy tymi śrubkami jak na fotce... Ja u siebie ustawiałem według rysunku i opisu... Regulacja lamp przednich tak jak GAWA pisze w wersji przed lift. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ugh1978 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Dzięki za schemat Gawa, pomogłeś.Teraz już widzę zakręty choć szybkiego latania już nie ma bo założyłem 175 zimowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Głupie to,to jak nie wiem.Załaduję pełen bagażnik i ludziom po oczach walę.To nawet Favoritka miała regulację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Głupie to,to jak nie wiem.Załaduję pełen bagażnik i ludziom po oczach walę.To nawet Favoritka miała regulację. Przecież jest regulacja (vide posty wyżej). Pewnie mówisz o korektorze elektrycznym. To czy jest czy nie - zależy od wersji wyposażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.