MAŁY2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam wszystkich. Ostatnio usłyszałem chrobotliwy dzwięk przy zawracaniu w lewo i w prawo, z przednich kół(skrecone koła)Na luzie nie słychac.. co to jest i czy droga naprawa?????? pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Tak opisałeś że można wywnioskować z twojego opisu że jutro będzie środa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pisak112 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam wszystkich. Ostatnio usłyszałem chrobotliwy dzwięk przy zawracaniu w lewo i w prawo, z przednich kół(skrecone koła)Na luzie nie słychac.. co to jest i czy droga naprawa?????? pozdrawiam serdecznie przegub daję taki dzwięk jak z karabinu maszynowego spróbuj po kostce np jechać powoli i skręcać jak tak strzela to pewnie przeguby, koszt nie wiem jaki w p11 popatrz na allegro, ja do p10 płaciłem jak dobrze pamiętam po 150zł, pozdrawiam! i nie prymera tylko Primera kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 przegub (przeguby) do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam wszystkich. Ostatnio usłyszałem chrobotliwy dzwięk przy zawracaniu w lewo i w prawo, z przednich kół(skrecone koła)Na luzie nie słychac.. co to jest i czy droga naprawa?????? pozdrawiam serdecznie Ja do primery p10 za przegub dałem 150 zł (firmy niemieckiej GLO)narazie jest ok a już zrobiłem 3tyś km, a objawy miałem takie, że przy skręcie w lewo lekko terkotał, zasada jest taka skręcasz w lewo to prawy w prawo to lewy na luzie też nic nie słyszałem, poczytaj na forum. Wymieniałem samemu nawet sprawnie mi to poszło tylko musisz mieć klucz żeby odkręcić łożysko rozm. 36 w (P10), I najważniejsze ilość frezów!!! - poczytaj na forum . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAŁY2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Ja do primery p10 za przegub dałem 150 zł (firmy niemieckiej GLO)narazie jest ok a już zrobiłem 3tyś km, a objawy miałem takie, że przy skręcie w lewo lekko terkotał, zasada jest taka skręcasz w lewo to prawy w prawo to lewy na luzie też nic nie słyszałem, poczytaj na forum. Wymieniałem samemu nawet sprawnie mi to poszło tylko musisz mieć klucz żeby odkręcić łożysko rozm. 36 w (P10), I najważniejsze ilość frezów!!! - poczytaj na forum . Pozdrawiam Dziekuje wszystkim za pomoc. Serdecznie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.