Gość ntt Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam, ma ogromny problem z moim Sunny (N14 wtrysk 1,4 SLX). Na gazie pracuje dość dobrze, spalanie w normie, jednak na PB samochód warjuje, spalanie wzrosło z 10-11 L/100 do niebotycznej wartości 16 L/100, obroty wariują ( od 300 - 1400 RPM), świece zmienione, kable, filtry też. Często jadą na PB wydaje się jakby tracił moc, toczy się 40 KMH na 2 biegu przy obrotach przekraczających 4000 RPM (trzymając gaz w podłodze) szybciej nie chce jechać, sporadycznie zdarza się mu to na gazie. Jeżeli temat był już wałkowany to z góry przepraszam, jestem nowy i jeszcze nie ogarnąłem forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Witam, ma ogromny problem z moim Sunny (N14 wtrysk 1,4 SLX). Na gazie pracuje dość dobrze, spalanie w normie, jednak na PB samochód warjuje, spalanie wzrosło z 10-11 L/100 do niebotycznej wartości 16 L/100, obroty wariują ( od 300 - 1400 RPM), świece zmienione, kable, filtry też. Często jadą na PB wydaje się jakby tracił moc, toczy się 40 KMH na 2 biegu przy obrotach przekraczających 4000 RPM (trzymając gaz w podłodze) szybciej nie chce jechać, sporadycznie zdarza się mu to na gazie. Jeżeli temat był już wałkowany to z góry przepraszam, jestem nowy i jeszcze nie ogarnąłem forum. nie dasz rady wybłyskać kodów ??? może czuj temp ---lambda ....??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ntt Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 nie dasz rady wybłyskać kodów ??? może czuj temp ---lambda ....??? Czujnik temp założony był nowy i nic to nie dało, sonda była sprawdzana, oporność jest dobra. Dziś byłem kolejny raz u mechanika (serwis Nissan) i zaczęli twierdzić że wtryski benzyny są uszkodzone i przepuszczają PB do cylindra podczas jazdy na gazie, i że dlatego go zalewa i traci moc itp. Dziwi mnie jednak dlaczego od też dziwnie chodzi na PB - też dostaje za dużo paliwa i go zalewa a po kilkuset metrach mu przechodzi? Nie wiem co mam dalej robić, serwisanci kazali kupić wtryski nowe. A jak sprawdzić kod błędu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 jak na moje oko to lambda zrobiła "pa pa".też miałem takie objawy.koszt to 60zł (podobno od jakiegoś opla pasuje)możesz jeszcze zajrzeć profilaktycznie do przepływki i wyczyścić ją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ntt Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 jak na moje oko to lambda zrobiła "pa pa".też miałem takie objawy.koszt to 60zł (podobno od jakiegoś opla pasuje)możesz jeszcze zajrzeć profilaktycznie do przepływki i wyczyścić ją. Sonda jest ok, poprawnie pracuje na jałowym biegu i przy obciążeniu, komputer wybłyskał błąd kąta przepustnicy, błąd masowego przepływu powietrza i błąd pierwotny wtrysków. Kolejna wpinka do komputera potwierdziła to. Teraz pozostaje pytanie czy to uszkodzona wiązka czy uszkodzenie w/w elementów. Co prawda program diagnostyczny nie był przewidziany do Sunny III (N14) z roju 93 tylko do Almery N15 z tym samym silnikiem, GA14DE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tagemi Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 możliwe że padły własnie wtryski jeżeli rzadko jezdziles na pb albo przytarła sie pompa paliwowa z powodu mnałej ilości paliwa w baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.