Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[p10/w10] Wibracje przy v>120km/h


karol999
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po przekroczeniu prędkości 120km/h cały przód wpada w drgania... Na pewno nie są tu winne opony i felgi (nowe). Macie jakiś pomysł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wladek0706

Po przekroczeniu prędkości 120km/h cały przód wpada w drgania... Na pewno nie są tu winne opony i felgi (nowe). Macie jakiś pomysł ?

 

A może krzywe tarcze hamulcowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może krzywe tarcze hamulcowe?

możesz spróbować wyważenia na samochodzie . ale masz nowe opony czy dopiero wyważone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przekroczeniu prędkości 120km/h cały przód wpada w drgania... Na pewno nie są tu winne opony i felgi (nowe). Macie jakiś pomysł ?

 

Ja mam podobną sytuację u siebie. podejrzewam, że mogą to być przeguby...

Przeguby mam na pewno do wymiany, więc jak wymienię to się okaże czy moje podejrzenia są słuszne

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wladek0706

Taki już urok Primery - ja już się oswoiłem z tymi wibracjami, acz u mnie one nie są aż tak nieznośne. Powymieniałem już połowę elementów, które mogły powodować ww. wibracje (nowe opony i felgi oraz ich wyważenie, nowe tarcze i klocki, poduszki pod silnikiem itp.) i nadal nie zlikwidowałem problemu do zera. :)

Edytowane przez wladek0706
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojt_mk..

Po przekroczeniu prędkości 120km/h cały przód wpada w drgania... Na pewno nie są tu winne opony i felgi (nowe). Macie jakiś pomysł ?

 

U mnie było podobnie ale przy prędkości ok 130-140 km/h co się okazało jedno koło z przodu było źle wyważone, wyważyłem przednie koła i problem zniknął, ale wczoraj rozpędziłem sie do 170 km/h i też w drgania wpada ale tak jakby całe auto spróbuje tył wyważć i wtedy zobaczę. Ale tak do 160 km/h jest ok.

 

Po przekroczeniu prędkości 120km/h cały przód wpada w drgania... Na pewno nie są tu winne opony i felgi (nowe). Macie jakiś pomysł ?

 

...a co do tarcz to też miałem kiedyś krzywe ale objaw był inny, bo przy hamowaniu drgała mi kierownica i był taki odgłos jakby coś "waliło" po wymianie tego nie było. Spróbuj się rozpędzić do 120-130 i zachamuj mocniej ale nie z piskiem i wtedy zobacz co się dzieje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojt_mk..

Jadę licznikowe 180 i żadnych drgań nie mam,widocznie nie taki urok Primery :) Miałem kiedyś ten sam problem,po wyważeniu kół jak ręką odjął.

 

Dzięki kolego wyważę tył i zobaczymy....jak ktoś napsał kiedyś na forum ...."że to samochód zagatka jak coś się dzieje to nikt nie wie co to może być...."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak miałem przez luz na łozyskach zwrotnicy. odkryte zupełnie przypadkiem. reparaturka w intercarsie około 50pln kosztuje. wymiana do zrobienia samemu. polecam podniesc auto na lewarku i poruszac kołem prawo lewo oraz góra dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojt_mk..

ja tak miałem przez luz na łozyskach zwrotnicy. odkryte zupełnie przypadkiem. reparaturka w intercarsie około 50pln kosztuje. wymiana do zrobienia samemu. polecam podniesc auto na lewarku i poruszac kołem prawo lewo oraz góra dół.

 

Kolego a duży miałeś luz? można było wyczuć na lewarku? ja podnosiłem ok 2 mieś. temu i nic nie wyczułem? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...