Gość andy p11 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 kupiłem ten egzemplarz z urwanym paskiem rozrządu powiem szczerze ze nigdy nie jezdziłem nissanem z tym silnikiem moje pytanie to : czy przy 2000/2500 obrotów czuć że włącza się turbo ? pomocy bo mam wrażenie że kupiłem metro jade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 cisnienie doładowania najlepiej sprawdzić programem serwisowym albo chociaż manometrem i to podczas jazdy.. jesli wszystko dobrze poskładaleś czy tam mechanicy a turbiny nie słychać to ciesz sie bo znaczy ze jest w dobrej formie..oczywiście o ile pompuje... ten silnik nie rwie z kopyta jak np tdi-ki to stary poczciwy dieselek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy p11 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 cisnienie doładowania najlepiej sprawdzić programem serwisowym albo chociaż manometrem i to podczas jazdy.. jesli wszystko dobrze poskładaleś czy tam mechanicy a turbiny nie słychać to ciesz sie bo znaczy ze jest w dobrej formie..oczywiście o ile pompuje... ten silnik nie rwie z kopyta jak np tdi-ki to stary poczciwy dieselek... dzięki za odpowiedz na moje pytanie już wiem że mam zwykłego diesla czyli szału nie ma ale mam nowinę kod błedu 21 {poczytałem troszke na forum } check sie nie swieci po wykasowaniu błedu kod 55 mała rundka kod 21 co z tym robic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NissanP11 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 przecież turbinka zawsze oddaje odłosy.. nawet jak w dobrym stanie (nowy wóz) to ma delikatnie gwizdać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 (edytowane) Przy 2500 czuć ale tak delikatnie ze prawie tego nie zauważysz jak na trójce sie przyciśnie to jeszcze czuć ale 4i5 to juz prawie w ogole Edytowane 11 Grudnia 2009 przez waichwaich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 U mnie wyraźnie czuć kiedy załącza się turbina nawet na 4 i 5 biegu. A przypływ mocy czuć dopiero od 2.500 obr/min. A na postoju dodatkowo słychać delikatny świst przy 2.500 obr. Ale ogólnie to trochę muł to jest Przydałoby się z 50 koni więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 (edytowane) Kod 21 czyli pierwszy wtryskiwacz do wymiany Steruje on dawką paliwa. Pytanie czy masz Boscha czy Zexela. Tan czujnik jest wewnątrz wtryskiwacza i samego się nie wymienia. Co do turbiny to możesz zdjąć rurę i przytkać rękę to poczujesz czy dmucha. To tak na prędko a samo ciśnienie sprężania to jedynie manometrem podpiętym pod króciec podczas jazdy, bo silnik musi być obciążony podczas pomiaru Edytowane 11 Grudnia 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy p11 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Witam i dzieki za podpowiedzi kod błedu 21 to wtryskiwacz sterujący, może ktoś poradzi jak ten temat ugryzdz da sie to zregenerować ? kupic nowy ? uzywany? cz to moze byc przyczyną braku mocy i spalania koszmarnych ilosci paliwa ? prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Nowy to koszmarny koszt Coś koło tysiaka (zwykły ponad 300, końcówka 234) jeśli to Bosch Regeneracja nie wchodzi w grę, Czyli zostaje tylko używka od zdrowego dawcy. Temat wielokrotnie wałkowany, dlatego nie chcę go rozwijać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy p11 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 TRAKTOMANIAK TYLKO TY TRZYMASZ MNIE PRZY ŻYCIU kupiłem portwel za ostatnie pieniądze a ty chcesz mnie zabić? cooooooooooo? moze ktos ma chetke nissanika stan jest super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andihaj Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Kolego and_pec kod 21 nie musi od razu oznaczać wymianę wtrysku sterującego...!!! Kolego andy p11 napisz czy miałeś coś robione(wymieniane) przy rozrządzie i pasku na pompie??? Jeżeli tak to możesz mieć źle ustawiony kąt wtrysku i przez to może być kod 21... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Panowie coś mi się pochrzaniło z tym kodem 21 i to już od bardzo dawna (nawet umieściłem to w tłumaczeniu błędów, ale już dałem cynk jarkkowi żeby poprawił) 21 to injedtiom timing control valve a znajduje się on w pompie a nie w wtryskiwaczu Tam jest needle lift sensor i pokazuje kod 34 jak jest uszkodzenie. Tak że kolego sprawdź połączenia napięcie i opór na zaworze kontroli czasu wtrysku i nie szukaj wtrysku sterującego ....ale plama PS Przeleciałem dziś serwisówkę i dostałem olśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy p11 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Witam na poczatek wielkie DZIEKI za podpowiedzi traktomaniak widze że jestes GURU na tym forum może chcesz naprawic to auto ? bo chyba mam do ciebie rzut beretem ja i elektryka raczej nie chyba że opiszesz jak to zrobic krok po kroku wiem że przeginam ale jestem zdesperowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 tak jak pisze kolega andihaj, najpierw trzeba prześwietlić cały rozrząd i jego ustawienie, Kolego and_pec prośba o poprawienie tłumaczenia kodu 21, "Valve" to zawór a nie czujnik, tu napisałeś dobrze a w "kodach..." mała gafa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy p11 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 rozrzad jest o.k sprawdzany 2 razy kupilem paski mitsuboshi bez znakow drugie podejscie conti z fabrycznymi znakami do tego autodata nie ma mozliwosci błedu to najdroszy rozrząd jaki wymieniałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andihaj Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 to może masz nie ustawiony kąt wtrysku a do spr czy paski są dobrze nie potrzebna Ci autodata w manualu w pliku em masz podane jak sprawdzić ten pasek na pompie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy p11 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 pompa&wałek 29 zembow miedzy znakami wał korbowy & wałek 43 miedzy znakami (blokada silnika) 43 zemby od znaku do znaku fabryczne znaki na pasku konti co wiecej można sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andihaj Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 a czemu 29??? Na pompie ma być 30 zębów!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 (edytowane) Pomiędzy wałami 43 a na pompie 29 http://forum.nissank...__fromsearch__1 Edytowane 13 Grudnia 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Widze że wszyscy "wiedzą ile ma być zębów" a takie bzdóry piszą... przyjżyjcie się dokładnie rysunkom ,które wstawiałem a przytoczył and_pec . Od znaku do znaku na kole pompy i kole wałka rozrządu powinno być w sumie 31 zębów a to dlatego że wg. "Autodaty" zęby liczymy "0,1,2...28,29,30" oczywiście przy takim liczeniu wliczamy zęby będące nad znakami, jeżeli byśmy tych zębów nie wliczali to wyszło by 29. Też zakładałem paski contitecha i były na nich białe kreski które trzeba było ustawić na znakach, ale dla pewności wszystko sprawdzałem kilka razy bo można się bardzo łatwo machnąć o ząbek i d*pa. Podejrzewam że to może być coś przestawione albo poprostu zawór się mógł przyciąć ten w pompie bo jak by była przerwa w obwodzie to by pewnie wyskoczył błąd 94. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy p11 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Życzę wszystkim wesołych świąt i bezawaryjnego nowego roku !!! Dzieki za porady (forum peugeota to przy was głupki)tam kiedys sie stołowałem. PS. injedtiom timing control valve. jeszcz sie do tego nie dobralem ale jesli ktos ma jakies rady z góry dzieki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM01 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Moim zdaniem przestawiona pompa miałem ten sam kod, po ustawieniu w serwisie Boscha wszystko gra i nie ma błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damian Pawelec Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 U mnie wyraźnie czuć kiedy załącza się turbina nawet na 4 i 5 biegu. A przypływ mocy czuć dopiero od 2.500 obr/min. A na postoju dodatkowo słychać delikatny świst przy 2.500 obr. Ale ogólnie to trochę muł to jest Przydałoby się z 50 koni więcej wtrace sie z takim malym zapytaniem... czy da sie jakos zwiekszyc moc w 2.0 TD? istnieje cos w stylu chipa? bo moj tez jest mulowaty:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Damian Pawelec Trzeba było kupić SR20DE a nie CD20T Te jednostki są dla dystyngowanych panów Nie słyszałem nic o chipowaniu wirusowaniu czy wstawianiu rezystorów jak ma to miejsce w VW TDi. Jedyną poprawa to jest zaślepienie egra i wyczyszczenie przepływki (tylko nie benzyną), do tego bezwzględna czystość filtrów, zwłaszcza powietrza. Był tu na forum też traktor z dorobionym intercoolerem, ale sądzę że koszt 1000 zeta nie jest adekwatny do uzyskanej mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Ja na swojego ropniaka nie narzekam,jezdziłem kiedyś autkiem 1.6 - 16v.zetec.autko chodziło jak przecinak,potem miałem 1.8 td z interkulerem,a teraz mam 2.0 td i wiem że diesel mi pasuje poszaleć się nie da,ale oszczędność mi się podoba. Mam tylko takie pytanko,czy po zaślepieniu wężyka od zaworu EGR,który doprowadza powietrze,będzie już jakaś zmiana,czy trzeba zaślepiać sam zawór EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.