fonir Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 (edytowane) Co znaczy - "ale wskazuje na to kod " ? To znaczy że jest ESP ? Edytowane 2 Października 2017 przez fonir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Tak, powinieneś mieć ESP. Nissan w swojej terminologii ESP oznacza kodem VDC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Chyba od licznika powinienem zacząć. Tylko tam są takie małe diody i zdaje się są wlutowane w płytkę. Ktoś ma wiedzę na ten temat. Jaki to typ na przykład ? Lub w ogóle ,czy da się wymienić , wylutować lub wydłubać ☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Tu masz dokumentacje do ESP dla twojego rocznika (od strony 49) https://carmanuals2.com/nissan/x-trail-2004-brake-control-system-section-brc-52327 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Oj! Masę tego i w większości nie zrozumiałe dla mnie. W P.C. popatrzę - telefon nie do tego... A czy do Esp jest może bezpiecznik ? (aż za proste by było ☺ ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Czy esp zapala się przy włączeniu zapłonu i gaśnie po chwili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Tak jak opisywałem lampka w ogóle się nie pali. Wczoraj próbowałem zrywek na trawie i piachu. Żona twierdzi , że koła nie bursowały-ani jedno ani drugie. Przy hamowaniu nie rolorało trawy. Musiał bym więcej prób porobić żeby być pewnym. Dlatego zastanawiam się czy dioda się czasami nie przepaliliła lub jakiś bezpiecznik ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Potrzebna jest porządna diagnostyka u kogoś pojetnego co umie interpretowac wskazania komputera. Podejrzewam,ze auto moze byc po porzadnym dzwonie i aby nie swiecila sie "choinka"zostały wykonane "odpowiednie "działania przed sprzedażowe . Sprawdź jeszcze np.czy sa poduszki powietrzne czy tylko zaślepki? Auto kupione na umowę kupna-sprzedazy czy fakturę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Auto sprawdzałem profesjonalnym testerem przez 40-ci minut. Lewy tylni błotnik był zarysowany. Umowa kupna sprzedaży . Masę papierów z niemiec i od 5-ciu lat Polski. Potwierdzenia diagnostyczne po zbierzności. Jedzie prosto ,nic nie telepie - jak rowerem po asfalcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.