mrozilla Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Witam Mam Nissana Terrano II 2.7 TDI z 1996 roku Interesuje mnie gdzie i jaką wtyczkę ma do podłączenia komputera. Oraz jeżeli jest to OBD2 to czy taka wtyczka będzie z nim współgrała chociaż podejrzewam, że będzie potrzebny inny program. Czy tak? http://www.allegro.pl/show_item.php?item=848813517 Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fabro2 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 gniazdo przy bespiecznikach,wtyczka 14 pin więc nie pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Dostępne są przejściówki... tak samo Patrol do 99/00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość energy259 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 A czy w terrano II 2,7 TD 1995r. jest możliwość podpięcia komputera aby odczytać dane błędy, u mnie przy bezpiecznikach nie ma chyba żadnego gniazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Energy, jesli jest to u Ciebie bedzie gniazdo diagnostyczne OBD1(14 pinowe prostokatne). Ja juz pisalem o tym ze mamy takie same bledy. Gniazdo musisz szukac albo kolo skrzynki bezpiecznikow ,albo pod kierownica. Wejdz sobie w dzial PRIMERA i tam bedzie odP11 do P11.144. Tam bedzie link FAQ dla silnika CD20T i jak otworzysz ten link bedzie znowu link Kody bledow z opisem autodiagnostyki. Tam bedziesz mial caly opis autodiagnostyki .Zebys sie nie glowil to zwierasz przedostatni i ostatni pin w prawym gornym rzedzie. Jesli nie bedzie bledow to trzeba bedzie szukac dalej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Cześc jesli chodzi o podłaczenie komputera w terrano na gniazdo 14 pin nie jest to standard OBD ani OBD2 wiec nie kombinuj z przejściówkami do np ELM bo nie połączysz sie nawet jak byś bardzo chciał to całkowicie inny protokół komunikacji .Ale są dwa wyjscia albo kupić Nissan Consult albo wykonać test diagnostyczny bez komputera tryb migowy . Pozdrawiam Daniel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Darek. Musisz poszukac warsztatu gdzie ustawia Ci nastawnik. Innej mozliwosci nie ma . PO prostu dzwonic i pytac czy ustawia. Gdzie masz najblizszy serwis Nissana?. Oni maja Consulta i tam Ci ustawia. Zadzwon i dowiedz sie ile taka przyjemnosc. Mysle ze 100zl nie powinno przekroczyc.W naszych autkach chodzi o zamiane jakiegos pinu i dopiero jest lacznosc z autem. Nawet najnowszym KTM sie nie polaczyli u mnie . To samo bedzie u Ciebie. Man dzwonic do goscia w piatek i on ma przejsciowke (twierdzi ze pokazuje mu ktory pin nalezy podmienic). Ale czy to prawda to nie wiem. Sa goscie ktorzy wiedza jak to zrobic . U mnie np w Kamiencu Zabkowickim podlaczy sie. Ale to troche daleko od Ciebie. A co sie dzieje ze dawke chesz ustawiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 (edytowane) czesć jak chcesz ustawić dawke w pompie to udaj sie do auto bosch śmietana z kobióra to nie daleko od ciebie a gość jest dobry w te klocki jest jeszcze adamczyk w piekarach śląskich ale on tego nie robi a co do śmietany moge ci go polecić bo mnie też ustawial ogólne moje zdanie fachowiec a widzisz jeszcze jeden namiar w przygędzy k/rybnika jest też bosch serwis też jest ok A co do ustawienia pompy sam komputer z softem nie wystarczy wierz mi że trzeba mieć spore doświadczenie w pompiarstwie pozdr. Daniel a jeszcze jaka masz pompe bosch czy zexel??? Edytowane 12 Stycznia 2011 przez tarpan 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Darek nie tak szybko z ta pompa. Trzeba przeplywke, wtryski , wtryskiwacz sterujacy i jeszcze cos ale nie pamietam. Darek wiem ze to bedzie herezja ale podjedz do jakiegos pompiarza niech ci ustawi nastawnik tak zeby przy nagrzanyn silniku byly obroty biegu jalowego. Pojezdzij troche i zobaczysz czy nie bedze slaby ,czy Ci nie bedzie gasl. Zatankuj go do pelna i zobacz ile Ci bedzie palil. Po jakims czasie ewentualnie dokonasz korekty. Tylko musisz sie dowiedziec jakie sa obroty biegu jalowego w tym silniku i ile mniej wiecej ma palic oleju napedowego. Masz na forum kolege o nicku MIRE on pracuje w sewisie i jeszcze jego popytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mir-e Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Pompa nieruszona tylko wymieniony nastawnik bo padł i teraz chodzi ok tylko ustawić nastawnik tak żeby była moc wchodził na obroty i normalnie palił trza go ustawić dość precyzyjnie na wartość 4,4mg na skok tłoko ,pewnie ze można się pobawić wziasc wewnętrzny mikromierz i z dużej dawki paliwa zmniejszac o 0,01 mm i pojeździć jak dalej dużo pali znów zmniejszyć az do momentu odpowiedniego ale ja chce to ominac bo to zabawa czasochłonna Ustaw obroty biegu jałowego na ok 800 to powinieneś być zadowolony z dawki i mocy Możesz szukać fachowców ale to jest czas i pieniądze!!!!!!!!(pamiętaj że to jest ZEXEL) a jak nissan nie ma to kto ma to mieć Pozdrawiam Mirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.