Gość kogut776 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 KOLEDZY CZY MACIE W SWOICH X PRZY OSTRYM DODAWANIU GAZ JAKBY ODGŁOS TAK DO 3500 OBROTÓW STUKAJĄCEGO POWIETRZA,,JAK DODAM GAZU TO SŁYCHAC W KABINIE ZDEJME NOGE Z GAZU I ZNIKA POWYRZEJ 3500 OBROTOW TEZ ZNIKA.CZY TO MOZE BYC ZACIAGANE POWIETRZE PRZEZ CHŁODNICE POWIETRZA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość geot Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 KOLEDZY CZY MACIE W SWOICH X PRZY OSTRYM DODAWANIU GAZ JAKBY ODGŁOS TAK DO 3500 OBROTÓW STUKAJĄCEGO POWIETRZA,,JAK DODAM GAZU TO SŁYCHAC W KABINIE ZDEJME NOGE Z GAZU I ZNIKA POWYRZEJ 3500 OBROTOW TEZ ZNIKA.CZY TO MOZE BYC ZACIAGANE POWIETRZE PRZEZ CHŁODNICE POWIETRZA WITAM Kogut776. Mam dokładnie ten sam problem- stukot przy dodawaniu gazu, strasznie denerwujący dżwięk zwłaszcza na rozgrzanym silniku.Podpytywałem mechanika też sugerował zasysanie jakiegoś lewego powietrza ale nie jest pewien. Może ty się dowiedziałeś czegoś więcej.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubski90 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Witam, czy udało się rozwiązać problem "stukającego powietrza"? Mój nissan ciepri na to samo, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba382 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Koledzy jak oczekujecie jakiejś pomocy to chociaż piszcie jakie macie silniki bo inaczej porady nie mają sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Koledzy jak oczekujecie jakiejś pomocy to chociaż piszcie jakie macie silniki bo inaczej porady nie mają sensu. Moj silnik to 2,2 dci 136km z 2006 r z DPF-em. Nie mam na razie(odpukac)żadnych problemów. Razi mnie tylko jego hałasliwa i twarda praca tuz po odpaleniu .Jak sie nagrzeje chodzi cichutko niemal jak benzyniak. W czasie jazdy do czasu kiedy silnik jest jeszcze zimny jak chcę przyspieszyć silnik bardzo głosno i metalicznie stuka. Kiedy sie zagrzeje w pelni, te stuki cichną. Podejrzewam,ze tak metalicznie pukaja albo zawory albo wtryski.Czy to jest objaw typowy czy nie? Wczesniej mialem x-traila z 2003 roku z silnikiem 114km i nie było roznicy w hałasliwości czy byl cieply czy zimny i silnik był cichszy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba382 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Moj silnik to 2,2 dci 136km z 2006 r z DPF-em. Nie mam na razie(odpukac)żadnych problemów. Razi mnie tylko jego hałasliwa i twarda praca tuz po odpaleniu .Jak sie nagrzeje chodzi cichutko niemal jak benzyniak. W czasie jazdy do czasu kiedy silnik jest jeszcze zimny jak chcę przyspieszyć silnik bardzo głosno i metalicznie stuka. Kiedy sie zagrzeje w pelni, te stuki cichną. Podejrzewam,ze tak metalicznie pukaja albo zawory albo wtryski.Czy to jest objaw typowy czy nie? Wczesniej mialem x-traila z 2003 roku z silnikiem 114km i nie było roznicy w hałasliwości czy byl cieply czy zimny i silnik był cichszy.. Kolego w tych silnikach 136 KM i bez znaczenia czy ma DPF czy nie ten odgłos na zimnym silniku jest spowodowany pracą zimnych wtrysków.Czasami warto dokonać pełnej diagnostyki silnika, sprawdzenia czujników, przeprogramować pompę oraz dokonać analizy i regulacji układu wtryskowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubski90 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Obawiam sie że ja wraz z moimi przedmówcami nie mamy na myśli dźwięku zimnego silnika. W moim Xsie 2.2 114KM 2003r to zjawisko występowało już wcześniej, następnie sie straciło(nie potrafie określić w jakich okolicznościach); przez 3 miesiące był spokój, silnik chodził idealnie. Wymieniłem filtr paliwa i po przejechaniu jakiś 100km jadąc autostradą auto nagle osłabło i dźwięk silnika sie zmienił. Jednym słowem "stukot powietrza" po przekroczeniu 2000obr/min powrócił.Dziwne żeby był to intercooler skoro kiedyś to wsytępowało a następnie ustało i znowu powróciło... w moim przypadku występuje także falowanie obrotów na zimnym silniku(zaraz po odpaleniu) w temp. poniżej -5 silnik wchodzi na 1500obr/min i stopniowo w ciagu załóżmy 2 min obroty na biegu jałowym spadają do poniżej 1000. Nie wiem czy jest to powiązane. Prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.