ulek Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam. Jestem tu nowa bo i od niedawna posiadam notka. Problem pojawił się dziś akurat wtedy kiedy biedak czyli notek musiał postać na zimnie w pierwszym śniegu. Zaraz po uruchomieniu silnik usłyszałam dziwne stuki. okazało się ze to przednie wycieraczki uderzają o szybę pomimo tego ze są wyłączone. A wyglada to tak jakby przymarzły i oderwać się nie mogły nie wspomnę o fakcie ze przy włączeniu chodzą bardzo wolno a nawet zatrzymują sie na około minutę w środkowym miejscu toru. Teraz nie wiem co robić czy jechać do serwisu nissana w lublinie czy gdzieś indziej. Nie znam się na tym. Kupiłam 3 letnie używane autko po gwarancji tak wiec mam mały problem. Pozdrawiam i czekam na poradę. Pozdrawiam Ulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Najprawdopodobnie to padł sinik wycieraczek,serwis Cię skasuje mnogo.Może coś z uzywki?z allegro na przykład? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Tak jak kolega wyżej stawiam na silnik wycieraczek a aso za sam silnik zapłacisz ok 1500 zł więc lepiej szukać używki http://moto.allegro.pl/item819985154_nissan_note_silnik_wycieraczek.html http://moto.allegro.pl/item848386187_nissan_note_silnik_wycieraczek.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...