Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z przednimi wycieraczkami

ulek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem tu nowa bo i od niedawna posiadam notka.

Problem pojawił się dziś akurat wtedy kiedy biedak czyli notek musiał postać na zimnie w pierwszym śniegu. Zaraz po uruchomieniu silnik usłyszałam dziwne stuki. okazało się ze to przednie wycieraczki uderzają o szybę pomimo tego ze są wyłączone. A wyglada to tak jakby przymarzły i oderwać się nie mogły nie wspomnę o fakcie ze przy włączeniu chodzą bardzo wolno a nawet zatrzymują sie na około minutę w środkowym miejscu toru.

Teraz nie wiem co robić czy jechać do serwisu nissana w lublinie czy gdzieś indziej. Nie znam się na tym. Kupiłam 3 letnie używane autko po gwarancji tak wiec mam mały problem. Pozdrawiam i czekam na poradę.

Pozdrawiam Ulek

Najprawdopodobnie to padł sinik wycieraczek,serwis Cię skasuje mnogo.Może coś z uzywki?z allegro na przykład?

A ja myślę, że zanim podskoczy się do ASO, czy poszuka się jakiś używek na alledrogo, warto wpierw poszukać "zaprzyjaźnionego" warsztatu, bądź kolegi co "grzebie w samochodzie", bo nie zdziwiłbym się, gdyby silniczek notkowy cierpiał na tę sama dolegliwość co silniczki w Tino (a także jak czytałem/słyszałem w Almerach N15). Dolegliwość silniczków wycieraczkowych w Tino polega na tym że sie zapiekają, bo producent skąpiec/zapominalski nie dał smarowania, tak więc, jeśli tylko silniczek coś zwalnia, zacina się, to (przynajmniej w Tino) wystarczy zdemontowac silniczek, przeczyścić, psiuknąć WD40, posmarować, zamontowac z powrotem i można zapomnieć o problemie z silniczkiem wycieraczek.

To by było tyle w kwestii szwankującego/zaciętego silniczka.