Gość gigant91 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam. Może od razu zacznę, mam patha z 1995 r. kupiłem go niedawno natomiast drugiego dostałem na części. Ten którym jeżdżę jest z 1995r i w wersji z USA ma napęd na tylną oś, automatyczną skrzynią biegów, motor 3,2 w benzynie + lpg. Natomiast pojazd który otrzymałem na części jest z 1992 i jest w wersji europejskiej, czyli buda ta sama lecz są różnice w desce rozdzielczej, podsufitce, i paroma szczegółami we wnątrzu. Z tego co zauważyłem ma rónież inne amortyzatory przednie to znaczy do prowadzone są do nich przewody elektryczne nie mam pojęcia po co? Czyżby aktywne zawieszenie? Ma rónież napęd na dwie osie. Chciałem zmienić końcówki drążków z jednego auta do drugiego lecz jak się okazuje nie da rady, różnią się średnicą o 1mm. W wersji z usa są większe średnicą mają 16 mm. Ktoś wie czy są jeszcze jakieś różnice? Mam pytanie do forumowiczów czy można przeżucić samą budę z wersji usa na ramę z wersji eu? Jeśli tak, to trzeba robić jakieś większe przeróbki, może jest to nieopłacalne? Następne pytanie, to przy jakich obrotach silnika uzyskujecie prędkość 80 km/h (skrzynia automat), u mnie jest to 3000 obr. Natomiast następne pytanie dotyczy falujących wolnych obrotów, zdaża się często tak, że stojąc na skrzyżowaniu wolne obroty utrzymują się na poziomie 1,5 tyś. obr. lub spadną do 1000 co może być tego powodem? Spalanie gazu w moim aucie utrzymuje się na poziomie 20 l na 100 km czy jest to normalne ? pytam o to wszystko ponieważ nie mam możliwości porównania z innym pojazdem tej samej marki o tych samych parametrach, nikt ze znajomych nieposiada takiego auta więc pozostało mi forum. Mam jeszcze pare pytań lecz pozostawię je na później zobaczymy czy z tymi uda mi się uporać. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 na wszystko nie odpowiem, ale odpowiem na to co jestem pewien silnik 3.2 ?, nie wiedziałem że taki jest ? chyba był 3.0 VG (WD21) i w nowszych 3.3 VG(R50) , 3.2 to był turbodiesel w R50 gaz, - 20 litry jest dopuszczalne w aucie 4x4, 3.0 V6 litry, automat, klima. Pytanie jaką masz instalację LPG (mixer czy wtrysk), i czy masz ją wyregulowaną. Instalacja na wtrysku trochę mniej pali gazu niż mixerowa, możesz też poczytać temat Blosu. Podejrzewam że można w kwestii spalania trochę zejść. Są tacy co twierdzą że te auta palą 10litry gazu ( http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3229017 ) to jest jakąś bzdurą. 20 litry to maksymalna ale jeszcze dopuszczalna granica dla takiego auta. Wszystko zależy od stanu auta i jego regulacji. Podejrzewam że dla dobrej instalacji, wtrysk gazu to dobre spalanie = 16 litry na 100km, trasa trochę mniej. Jak miasto warszawka to i przy dobrej LPG 20litry łyknie. falujące obroty - i tutaj przyczyn może być dużo, od wspomnianej instalacji LPG, po układ napięcia, sonda lambda, przepływomierz, silnik krokowy (nie wiem czy tam jest), czasami wystarczy zrobić czyszczenie ustawień komputera. Czy kupiłeś już z LPG, czy od początku Ci falował ? Nie piszesz czy Ci faluje na samej benzynie też. itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigant91 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 na wszystko nie odpowiem, ale odpowiem na to co jestem pewien silnik 3.2 ?, nie wiedziałem że taki jest ? chyba był 3.0 VG (WD21) i w nowszych 3.3 VG(R50) , 3.2 to był turbodiesel w R50 gaz, - 20 litry jest dopuszczalne w aucie 4x4, 3.0 V6 litry, automat, klima. Pytanie jaką masz instalację LPG (mixer czy wtrysk), i czy masz ją wyregulowaną. Instalacja na wtrysku trochę mniej pali gazu niż mixerowa, możesz też poczytać temat Blosu. Podejrzewam że można w kwestii spalania trochę zejść. Są tacy co twierdzą że te auta palą 10litry gazu ( http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3229017 ) to jest jakąś bzdurą. 20 litry to maksymalna ale jeszcze dopuszczalna granica dla takiego auta. Wszystko zależy od stanu auta i jego regulacji. Podejrzewam że dla dobrej instalacji, wtrysk gazu to dobre spalanie = 16 litry na 100km, trasa trochę mniej. Jak miasto warszawka to i przy dobrej LPG 20litry łyknie. falujące obroty - i tutaj przyczyn może być dużo, od wspomnianej instalacji LPG, po układ napięcia, sonda lambda, przepływomierz, silnik krokowy (nie wiem czy tam jest), czasami wystarczy zrobić czyszczenie ustawień komputera. Czy kupiłeś już z LPG, czy od początku Ci falował ? Nie piszesz czy Ci faluje na samej benzynie też. itd... Witam i dziękuję za odpowiedź. Wpisałem pojemność 3.2 ponieważ tak mam w dowodzie wbite, nstomiast w danych silnika jest wpisane 2959,00 cm3 to wygląda raczej, że powinienem mówić o 3.0 silniku. OK to mieli byśmy ustalone, uzupełniając wiadomości o moim samochodzie zacznę od tego, że to nie jest samochód z napędem na dwie osie, napęd ma tylko na tylną oś niestety pisałem o tym wcześniej, jednocześnie z zapytaniem czy można przeżucić skrzynię, wały i wszystkie elementy do napędu na dwie osie z pojazdu w wersji europejskiej do mojego w wersji z usa, czy to będzie pasowało? Wracając do tematu inatalacji LPG to jest na mixerze, kupiłem już z instalacją zamontowaną w 2007 roku, z tego co widziałem LOVATO, szczerze powiem że nie byłem jeszcze u majstra od gazu by rzucił okiem na instalacje pod kątem regulacji, ale z pewnością będę musiał.Póki co jestem niezadowolony z tego zakupu i muszę z tym się jakoś pogodzić i doprowadzić do stanu zadowalającego w kwestii technicznej. W temacie falujących obrotów to na benzynie również to się dzieje, może nakreślę temat w ten sposób, zatrzymując się na skrzyżowaniu mam nieraz obroty 1,5 tyś. bez względu czy to na LPG czy Pb silnik jest zagrzany do odpowiedniej temp. Ale obroty utrzymują się na wysokim poziomie, zatrzymując się za jakiś czas na następnym skrzyżowaniu obroty utrzymują się na poziomie 1,5 tyś lub 0,5 tyś lub też 1000 obr. To nie jest tak, że one skaczą poprostu są stałe ale utrzymują się na różnych wartościach, bywa też tak, że potrafi silnik normalnie pracować, czyli podczas postoju obroty utrzymywane są na wartości 900 obr/min. Dodam jeszcze że podczas jazdy potrafi zaświecić się kontrolka silnika,ta od komputera ale po jakimś czasie gaśnie chciałem podłączyć go pod kompa i sprawdzić błędy lecz majster nie mógł zlokalizować wtyczki interfejsu może znasz miejsce gdzie takowa wtyczka się znajduje? Cóż więcej mogę napisać by przybliżyć temat? Póki co nic mi nie przychodzi do głowy. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Dodam jeszcze że podczas jazdy potrafi zaświecić się kontrolka silnika,ta od komputera ale po jakimś czasie gaśnie tak się często dzieje jak źle ustawione LPG, najczęściej związane jest to z odczytem z sondy lambda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gigant91 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Tak, wiem miałem podobny problem u siebie w audi zapalała się kontrolka sondy. Witam. Czy może mi ktoś napisać, gdzie znajduje się gniazdo do diagnostyki pojazdu? Staram się wyszukać coś na ten temat na forum ale jest problem. silnik 3.0 Pb rok prod. 1995 wersja USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.