Gość Dareks Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Witam. Od momentu zakupu almerki mam problem z hamulcami. Chodzi o to, że cały czas lekko przód trzyma. Sprawdzałem zaciski, tłoczki, nawet przewody elast. wymienione i nadal lipa. Troszkę kiepsko, bo na śliskiej nawierzchni przód momentalnie wpada w poślizg. Nie bez znaczenia jest też paliwko.Zastanawiam się nad rozebraniem pompy, bo praktycznie przy minimalnym nacisku zaczyna się hamowanie. Czy ktoś z Was miał podobne kłopoty i dał im radę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Ja nie miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Ja nie miałem. Jeżeli nie masz nic mądrego do napisania, to może lepiej powstrzymaj się od nabijania licznika postów. Forum służy konkretnej pomocy, a nie robieniu sobie złośliwości. Odpowiadajac na pytanie; Sprobuj tutaj; Hamulce Hamulce2 Hamulce 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dareks Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 matt28, trzeci wątek nie na mój temat raczej. Ale dzięki za chęci. Chyba w ciemno muszę się wziąć za pompę. Popuszczenie przewodu ham. powoduje, że wybija trochę płynu i koła zaczynają się obracać bez oporu. Zastanawiam się też czy może jakaś regulacja jest na łączeniu serwo z pompą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Jeśli tak zaobserwowałeś, to faktycznie trzeba się przyjrzeć układowi pompowemu. Kolega miał tak samo jak opisujesz, jednak nie chciał się bawić w szukanie przyczyny, autko postawił u mechanika, a ten za 3h zadzwonił i powiedział, że można odebrać. Okazało się, że układ był zapowietrzony i zasyfiony. Reasumując zachęcam do odpowietrzenia układu. Jeśli masz ABS musisz odpowietrzać hamulce "na krzyż" (np.lewy przód, prawy tył i potem drugi wariant). Najlepiej robić to w dwie osoby; jedna depcze hamulec i dolewa płynu, druga popuszcza zaworek na zacisku i zakręca zanim pedał zostanie cofnięty. Tym sposobem nie zasysa z powrotem powietrza. W manualu pisze, że trzeba ciśnieniowo odpowietrzać... jasne tak najlepiej. Sposób, który Ci podaję sam sprawdziłem przy wymianie klocków i wymianie uszczelniaczy w zaciskach. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.