lukas509 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Witam. Po zakupie autka okazało się że jak włączę dmuchawę na 1 pozycje to czasami pojawia się skrzypienie tak jakby na bardzo wolnych obrotach cos mu dolegało.Jak przełącze na 2,3 i 4 nie ma żadnego problemu obojętnie czy jest ustawione na szybę czy na nogi lub twarz. Jak usunąć usterkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Ja po zakupie swojego auta też miałem skrzypienie (piszczenie) dmuchawy. Okazało się, że bardzo brudny był filtr kabinowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas509 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 (edytowane) Dzięki za info.A w którym miejscu u Ciebie znajduję się filtr. Jak zrobi się ciepło to bym go zobaczył Edytowane 29 Grudnia 2009 przez lukas509DG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danolek Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Mialem to samo kilka razy. Ustepuje samo w zaleznosci od warunkow pogodowych,wilgoci.Mysle ze moze jakis pasek napedzajacy silnik dmuchawy lub jakis inny element piszczy,ustepuje samo - przynajmniej u mnie. Muza glosniej i nie slychac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 (edytowane) U mnie jest za schowkiem. Aby dobrać się do niego trzeba odkręcić go. Po zdjęciu w Twoim profilu wydaje mi się, że masz nowszy model. Jeśli tak to nie gwarantuje, że jest w tym samym miejscu. Edytowane 30 Grudnia 2009 przez Przemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 U mnie jest za schowkiem. Aby dobrać się do niego trzeba odkręcić go. Po zdjęciu w Twoim profilu wydaje mi się, że masz nowszy model. Jeśli tak to nie gwarantuje, że jest w tym samym miejscu. Jest dokładnie tam gdzie piszesz. Trzeba zdjąć schowek i po zdjęciu klemy wysuwasz filtr. Mam ten sam problem i wymiana filtra nie pomogła. Problem pojawia się wyłącznie w wilgotne dni, podejrzewam że dźwięk pochodzi od ośki wentylatora. Jak się zrobi trochę cieplej rozbiorę i przesmaruję, zobaczę czy coś to da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas509 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 ]ak przesmarujesz napisz czy pomogło, mnie to zaczyna już bardzo wkurzać. A jeżeli chodzi o filtr to dostane się do niego od środka samochodu za schowkiem pasażera tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Tylko od środka, najpierw musisz odkręcić schowek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kondziu_L Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Mam to samo tylko piszczenie pojawia się dopiero po nagrzaniu auta, jak już dmucha zupełnie ciepłym powietrzem. Dodatkowo ostatnio przy naszych śniegach piszczenie zaczęło się pojawiać na 2 biegu dmuchawy. Czym można by przesmarować tą ośkę wentylatora?? Są jakieś smary bezwonne? Co by po nagrzaniu auta nie dmuchał powietrzem z aromatem WD40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pio_ta Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 (edytowane) prawdopodobniej czas wymienić szczotki w silniku lub cały silnik od dmuchawy, ja miałem już dwa razy z tym do czynienia ale u ciebie wcale nie musi być tak samo dlatego proponuje wyjąć silnik od dmuchawy, na którym na stałe zamontowany jest wentylator i zdjąć dolną obudowę od silnika, widoczny będzie komutator po którym ślizgają się szczotki, sprawdź czy komutator nie jest wyślizgany od szczotek to znaczy czy nie ma dużego rowku w miejscu gdzie ślizgają się po nim szczotki, sprawdź też długość szczotek, jeżeli w komutatorze jest duży rowek to czas wymienić cały silnik od dmuchawy jeżeli okaże się że tylko szczotki za krótkie to oczywiście trzeba je wymienić, przy okazji możesz nasmarować olejem łożyska Edytowane 12 Stycznia 2010 przez pio_ta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas509 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Wymieniłem filtr przeciwpyłkowy, który znajduje się od strony schowka od pasażera strony, był całkowicie zaśmiecony, brudny itd. Ale niestety, nie pomogło to w 100%, słychać dalej ale za to dużo mniej a wentylator skrzypi od czasu do czasu, także polecam wymianę filtra przewpyłkowego. Narazie będę jeździł bo hałas zmalał o jakieś 70-80% i jeździ się dużo przyjemniej:D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BagMan Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Czy ktoś z was może mi potwierdzić jak wygląda ten silnik z dmuchawy w P11.144 ?? Kiedyś skrzypiał, teraz zaczął rzęzić wiec pora na wymianę na nowy. Znalazłem taki czy to ten? Nissan Primera P11.144 1.6 2001r. http://allegro.pl/show_item.php?item=1317888941 Z góry dziękuję za odpowiedź. BagMan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Tak to jest taki wentylator. Tylko ze nie orginal, ja bym wolal kupic uzywany orginal. Jak byc co mam taki. Jesli zainteresowany to pisz na wp lub gg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość babinkton Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 (edytowane) se nasmaruj.... Edytowane 23 Listopada 2010 przez babinkton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 se nasmaruj.... Po co wchodzisz na forum "kolego"?! Nie umiesz pomóc, to nie wstawiaj "dowcipnych" odzywek! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BagMan Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 (edytowane) Tak to jest taki wentylator. Tylko ze nie orginal, ja bym wolal kupic uzywany orginal. Jak byc co mam taki. Jesli zainteresowany to pisz na wp lub gg. Dziękuję za ofertę pomocy . Wolę kupić nowy niż brać używany dla tego, że jak widzę, jest to stała bolączka wszystkich Primer Nowy na pewno wytrzyma dwa lata a używka może zacząć skrzypieć w każdej chwili. Ostatni wentylator wytrzymał skrzypiąc tak z 5lat a w sumie 10 . Jak ten wytrzyma w sumie połowę tego to, za 5lat auto będzie miało 15 lat, a prawie na pewno już nowego właściciela Tak to jest taki wentylator. Tylko ze nie orginal, ja bym wolal kupic uzywany orginal. Jak byc co mam taki. Jesli zainteresowany to pisz na wp lub gg. Czy mogę prosić o ostateczne potwierdzenie że ten wentylator na pewno będzie pasował do P11.144? (Lub przynajmniej że wygląda łudząco podobnie ) Proszę o opinie kogoś kto go widział na własne oczy a najlepiej wymieniał w P11.144 1.6 2001 z klimatronikem. pozdrawiam BagMan To czy ktos mi odpowie? pozdrawiam BagMan Edytowane 27 Listopada 2010 przez BagMan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.