Gość Daniele89 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Witam! Ramię wycieraczki od strony kierowcy jest tak wysunięte do przodu, że przy zamykaniu maski ramie chowa się za maskę i cały czas musze te ramie dociskać by zamknąć maskę. Mechanicy mówią, że mechanizm do wymiany, natomiast jeden powiedział, że "to częsty przypadek w tych primerach", wiec moje pytanie brzmi, czy muszę wymieniać cały mechanizm wycieraczek? Ponadto wycieraczki są nieco wyżej jak być powinny, ale na wieloklinie już nic więcej nie da się wyregulować bo będą za nisko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość domekgl Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Nie trzeba wymieniać wystarczy spędzić trochę czasu, tutaj znajdziesz info na ten temat. Miałem podobny problem 2 lata tamu, zrobiłem wg tej instrukcji i do tej pory wszystko działa http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/27535-p11144w11144-skrzypi-mechanizm-wycieraczki/page__st__20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Jak już ocierają wycieraczki o maskę przy otwarciu to pewnie jest za duży luz i będziesz musiał raczej kupić tuleje wycieraczek ja od anglika w dobrym stanie płaciłem kiedyś po 50 zł za szt. a nowe masz linka http://www.allegro.pl/item853274345_nissan_primera_sworzen_wycieraczki_lewy_oryginal.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniele89 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 I te od angola pasowały? Gdzieś na forum czytałem, że od angola nie podchodzą bo tam inaczej te wycieraczki chodzą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Po co zakładacie nowy temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/27535-p11144w11144-skrzypi-mechanizm-wycieraczki/page__view__findpost__p__321004__hl__wycieraczki__fromsearch__1 Z angola trzeba obciąć jedno ramię w popychaczach i obrucić o 180* bo tam wycieraczki pracują w drugą stronę Lepiej zrobić takiego moda niż bulić za nowe tuleje cholendarne pieniądze Od P10 i P11 i p11.144 wszystko jest plug&play same tuleje z angola są identyczne jak w europie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniele89 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Łatwo Ci powiedzieć po co zakładać nowy temat jak jest już inny (który akurat Ty znasz) "[P11.144/W11.144] Skrzypi mechanizm wycieraczki !!!" nie chce być złośliwy, ale czasami już przesadzacie z tym rygorem... Pozornie nie wiele ma się skrzypienie do odstającej wycieraczki, więc jeżeli miałbym za każdym razem czytać wszystko co jest związane z moim problemem to musiałbym cały dzień spędzić na forum. Szukałem, ale żaden temat nie był związany zbytnio z moim problemem, więc założyłem nowy. Poniekąd od tego jest forum by tętniło życiem... Dobra już wszystko wiem, do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.