Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sunny 1.7D - gaśnie na wolnych obrotach


Gość emilto

Rekomendowane odpowiedzi

Sunny 1.7D Sedan 1990r (N13)

Gaśnie na wolnych obrotach. Wymieniane przewody paliwowe na miedziane, ale zaczął gasnąć jeszcze przed tą operacją.

Denerwujące zwłaszcza przy postojach na skrzyżowaniu.

Będę wdzięczny za każdy pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki stan techniczny(jak zapala zimny, czy ciagnie olej)? ew przebieg jesli prawdziwy;p

sprobuj zwiekszyc obroty biegu jalowego, ew odprowadz wode z filtra i odpowietrz pierwsze co mi przyszlo na mysl

 

A czy po zapaleniu jak jest jeszcze zimny to chodzi dobrze czy gasnie tak samo jak cieply?

 

Ew sprawdz jeszcze stan filtra powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki stan techniczny(jak zapala zimny, czy ciagnie olej)? ew przebieg jesli prawdziwy;p

sprobuj zwiekszyc obroty biegu jalowego, ew odprowadz wode z filtra i odpowietrz pierwsze co mi przyszlo na mysl

 

A czy po zapaleniu jak jest jeszcze zimny to chodzi dobrze czy gasnie tak samo jak cieply?

 

Ew sprawdz jeszcze stan filtra powietrza

 

Zimny zapala od razu.

Oleju raczej nie ciągnie bo od wymiany do wymiany nic nie muszę dolewać (kontroluję regularnie)

Przebieg: 260 tys. (prawdziwy, mam go po ojcu:) pierwszy właściciel

Raczej gaśnie jak się trochę rozgrzeje.

 

Skorzystam z rad (obroty biegu jałowego, odprowadzenie wody z filtra, odpowietrzanie, filtr powietrza) bo tu jeszcze nie zaglądałem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pocozatek zwieksz oborty biegu jalowego, banał

jak amsz takie kowadelko w pompie ktorym dodajesz gazu to ono opada na taka srobe i ona ma 2 lub 1 nakretke luzujesz te nakretki i wkrecasz ja podnoszac bieg jalowy(polozenie kowadelka)

http://photos04.otomoto.pl/photos/original/C10/65/52/C10655251_10.jpg

na tym zdjeciu jak widizsz wychodzi linka od gazu ona ejst podczepiona do tego kowadelka i to kowadelko opada na ta srobe od regulacji wlasnie:)

 

PS widze ze jestes z Marek, ja z Wawy to mozna by sie kiedys ustawic posmigac furkami, jak cos wal na GG:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak amsz takie kowadelko w pompie ktorym dodajesz gazu to ono opada na taka srobe i ona ma 2 lub 1 nakretke luzujesz te nakretki i wkrecasz ja podnoszac bieg jalowy(polozenie kowadelka)

 

tak się nie reguluje obrotów biegu jałowego...

 

 

Przebieg: 260 tys.

na kilometr mi to śmierdzi wydatkiem szczątkowym, kręciłeś coś przy pompie? próbowałeś podnieść dawkę paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak się nie reguluje obrotów biegu jałowego...

 

 

To jak się reguluje w takim razie?

Ja po założeniu obrotka właśnie zobaczyłem, że mam trochę za niskie niecałe 700 więc podniosłem wkręcając bardziej tą śrubę, na którą opada kowadełko i jest teraz jakieś 750 czyli tyle ile zalecane, ale z chęcią usłyszę, jak się inaczej reguluje bieg jałowy:)

 

Dodaję fotkę, żeby nie było wątpliwości,

post-14239-1261429923,8183_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...