noSSbuk Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Witam. Jest dział jak zrobić to w starej primie, a wie ktoś gdzie w almie znajdują się te 2 korektory, żeby je usunąć? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Witam. Jest dział jak zrobić to w starej primie, a wie ktoś gdzie w almie znajdują się te 2 korektory, żeby je usunąć? Pozdrawiam Widzę że kierowcy almerek nie garną się żeby pomagać nowym na forum. Dodaj foto w awatarze NoSsBuK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 doskonały pomysł, aby rozwalić się podczas pierwszego awaryjnego hamowania.... przemyśl raz jeszcze nad sensem tej operacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Czemu odrazu rozwalić się ?? Ja usunąłem swój korektor bo był wadliwy, prawie nie podawał płynu na tył, prawdopodobnie ten tłoczek był walnięty, bo gość mi go usunął, szczelinę do przepompowania płynu spiłował i jest elegancko. Korektor znajduje się mniej więcej pod zbiorniczkiem płynu hamulcowego, za bezpiecznikami o ile wzrokowo kojarzę. Żeby nie było chciałem kupić nowy, zadzwoniłem do ASO i powiedzieli mi, że jest ale ... do sprowadzenia z Holandii za 1500 pln.... Dla porównania gość w warsztacie powiedział mi, ze do Felicii koszt korektorka to 70 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noSSbuk Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 ok, będzie lepsza pogoda to się tym zajmę. Co do wcześniejszych wypowiedzi to co się rozwalać podczas hamowania. Niejeden tak zrobił i nic mu się nie stało, każdy wie, że tarcze w tych nissanach z tyłu, rzadko kiedy mają swój srebrny kolor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 ok, będzie lepsza pogoda to się tym zajmę. Co do wcześniejszych wypowiedzi to co się rozwalać podczas hamowania. Niejeden tak zrobił i nic mu się nie stało, każdy wie, że tarcze w tych nissanach z tyłu, rzadko kiedy mają swój srebrny kolor. co ma się rozwalić?? twoje auto, gdyż nie opanujesz auta z zablokowaną tylną osią. moja almera ma srebrne tarcze tylnej osi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noSSbuk Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 po co tak gadasz jak nie wiesz dokładnie jak to jest? To gratuluje, że masz srebrne tarcze, bo pewnie je niedawno wymieniałeś Nie będę się z Tobą sprzeczał, bo nie czuję takiej potrzeby. Każdy robi według swojego myślenia i przekonań. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 tylna oś nie blokuje się bez korektora, ona ma za zadanie rozkładać siłę hamowania (dociążać) tylnej osi w zależności od jej obciążenia. Ja jeżdżę bez korektora z w/w powodów i nic mi się nie zablokowało, z tyłu mam bębny, nie mam ABS-u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.