Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16]ucho holownicze almera- problem


Gość ffliper
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , dzisiaj chciałem pomoc koledze i zaciągnąć jego Nissanka do domu - pojawił się ZONK. Mianowicie nie moglem wkręcić ucha holowniczego pod tylny otwór, kompletnie nie pasowało , nie było o dziwo problemu by je wkręcić z przodu.Czy one się różnią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Nissan_Man

Jak może nie pasować do tyłu a do przodu da radę wkręcić, to co z tyłu trzeba mieć inne ucho?

Ja z przodu mam otwór (gwint) na ucho i co dziwne odkryłem do tego jeszcze standardowy uchwyt na klamrę od linki holowniczej.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Nissan_Man

A to nie, ja mam na odwrót, z przodu wkrecane i na stałe a z tyłu wkręcane. Czy tak może być, do tego czy możliwe jest aby z przodu były dwa uchwyty (wkręcane i na stałe).

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie, ja mam na odwrót, z przodu wkrecane i na stałe a z tyłu wkręcane. Czy tak może być, do tego czy możliwe jest aby z przodu były dwa uchwyty (wkręcane i na stałe).

Pozdro

Zastanawia sens takiego rozwiązania (dwa z przodu). Tu by rozwiać wątpliwości zajrzałbym do instrukcji, co ona na to?! W mojej jest wskazane są, ucho wkręcane z przodu, i ucho stałe z tyłu pionowo ustawione. Ucho wkręcane widziałem w styropianowych formach przy kole zapasowym/dojazdowym, ale nie szukałem z przodu miejsca gdzie się wkręca, a tylne ucho ujrzałem, jak wcofnąłem na nieco za wysoki krawężnik/burtnik i wyszedłem zobaczyć co mi zarysowało - okazało się że to tylne ucho.

W zasadzie, to oprócz funkcji mocującej, nie widzę zastosowania dla ucha z przodu. A to dlatrego, że w instrukcji mam wyraźnie wskazane, że holowanie mego Tino (pewnie pozostałych nismo też) dozwolone jest tylko z podniesionym przodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to dlatrego, że w instrukcji mam wyraźnie wskazane, że holowanie mego Tino (pewnie pozostałych nismo też) dozwolone jest tylko z podniesionym przodem.

To chyba jest zapis dotyczący automatycznych skrzyń...

nie widzę przeszkód dlaczego można by go nie holować normalnie...

szczerze żadko zpotykam widok holowanego nissana... częściej nissany holują inne badziewia :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to ucho jest tylko na przód...

to samo ucho jest na przód i tył, przynajmniej tak mam u siebie w 2,2 Di

ffliper, może z przodu masz zjechany gwint?

Edytowane przez herson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to samo ucho jest na przód i tył, przynajmniej tak mam u siebie w 2,2 Di

ffliper, może z przodu masz zjechany gwint?

Gwintownik M16 pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Nissan_Man

Byłem przed chwilą sprawdzić o co chodzi z tym holowaniem. Tak jak pisałem oprócz gwintu z przodu mam jeszcze ucho stałe przymocowane chyba w poprzecznej belce ale nie jestem pewien bo ciemno jest i nie klękałem pod auto. Mechanik mi powiedział, że mam jakieś sportowe zawieszenie czy coś tam ale to tak przy okazji wspomniał ostatnio jak byłem u niego. Ja nie pytałem dokładnie bo mnie to jakoś nie obchodziło.

A propo czy ktoś wymieniał kiedyś w N16 z tyłu górne mocowanie amortyzatora? Podobno zjechane mam a koleś na allegro proponuje oryginał za 158zł, drugi za 190zł a ASO w dwóch różnych miastach 326zł i 328zł.

W załączniku przedstawiam ten element z numerem 55320N

Pozdrawiam

post-29343-1261418534,0528_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi pasuje z przodu i z tyłu, tak jak kolega wyżej pisze, gwintownikiem trzeba pomóc pewnie nieźle zasyfione jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi pasuje z przodu i z tyłu, tak jak kolega wyżej pisze, gwintownikiem trzeba pomóc pewnie nieźle zasyfione jest :)

Wiec jak najszybciej to sprawdzę, dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec jak najszybciej to sprawdzę, dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam

Jak masz taki gwintownik to zakładasz na jakiś klucz i musisz po prostu przegwintować. Najlepszy jest gwintownik długi bo wygodnie się nim pracuje. Myślę że czynności ślusarskie nie są Ci obce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem w swojej Almerce. Potraktowałem otwór gwintownikiem i pomogło. Żeby nie powtórzyła się historia zatkałem otwór smarem. :whistle:

Edytowane przez pagio1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...