Gość bartek9108 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Taki mały offtop. Kolego... Ja Ci proponuję przejrzeć resztę auta, skoro jedno się urwało to z drugiej strony, albo w innym miejscu może być nie lepiej. Tak więc lepiej dbać o bezpieczeństwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Taki mały offtop. Kolego... Ja Ci proponuję przejrzeć resztę auta, skoro jedno się urwało to z drugiej strony, albo w innym miejscu może być nie lepiej. Tak więc lepiej dbać o bezpieczeństwo. Chyba tego to już nie musisz koledze podpowiadać. Pewnie dawno to już zrobił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzyl Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 JA nie powiedziałem, że 50zł to było ze zniżką lub bez. Podejrzewam, że ojciec załatwiał nawet z 40%, toteż więcej wyjdzie. Tak czy siak, te 3 elementowe są dobre, choć poczatkowo można się natrudzić jaka kolejność tego cholerstwa, ale idzie bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek9108 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Chyba tego to już nie musisz koledze podpowiadać. Pewnie dawno to już zrobił? No nie wiadomo ;P Skoro pytał czy można tak jeździć to nie wiadomo czego można się spodziewać ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 (edytowane) Cieszę się, że temat "żyje". Każda sugestia jest dobra. Oczywiście pierwsza rzecz jaką zrobiłem to sprawdziłem jak to wygląda z drugiej strony - wygląda to słabo i zamierzam również to wymienić. Jak już mówiłem część mam już zamówioną i już pewnie jest w drodze ! Kupiłem tą składającą się z jednego elementu. Trochę się martwię czy uda mi się bez problemu odkręcić te zardzewiałe śruby, bo jak pourywam szpilki to już będzie robota dla fachowca... Niby spryskałem je zawczasu WD ale to pewnie od nowości siedzi i może być ciężko. Trochę żałuję, że coli nie użyłem bo podobno lepsza na rdzę... Co do osłon na amorki to się zastanawiam czy warto, bo z tego co zauważyłem to tam siedzą Monroe, czyżby od nowości???! Jeżeli tak to pewnie wkrótce będę musiał i tak je wymieniać. Wiem, że najlepiej wytrząść na szarpakach ale w tym stanie to przecież tego nie zrobię - jestem w kropce. Edytowane 4 Września 2013 przez Bonhart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Jaki rocznik Almery ? Moja 2005 i nie mam tam grama rdzy i trochę się dziwię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzyl Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Pewnie masz tylko tym nie wiesz;) U mnie jeden od groma Ale bita była więc ma prawo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Nie zgodzę się https://www.dropbox.com/s/t2jchm3b6ym1dre/2013-09-06%2012.16.24.jpg Almera z 2005, 106 tyś przebiegu, reszta jak w podpisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzyl Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Skoro sprężyna ma nalot to i pod poducha może tak być. Zresztą, fabryczny zawias jeszcze masz to wszystko przed Tobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek9108 Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Dokładnie. Już widać lekki nalocik. Ciekawe co będzie po zdjęciu. ;P Ja tam się pochwalę ;P Przy okazji wymiany amorków kilka dni temu oblukałem sobie wszystko i jest zdrowiutkie aż się miło patrzy Był jeden malutki nalocik wielkości 1gr, może nawet nie ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 (edytowane) Moja Alma to już dziadek lub babka , bo to rocznik 2000. Ale wracając do tematu czy może mi ktoś powiedzieć (najlepiej w punktach) jak się zabrać za wymianę tego mocowania? Chodzi mi o czy np. trzeba odkręcać cały amortyzator? Czy najpierw przykręcam mocowanie do amorka, a później do budy..itp. Edytowane 6 Września 2013 przez Bonhart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.