OmenPL Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Hej. Dzięki za wszelkie odpowiedzi. Auto miało dzwon ale wiele lat temu. Cały czas od tamtego czasu było podobno ok. Ja jestem 2 właścicielem. Mam go dwa lata. Jak już się wysunie te 10 cm to żadne szarpanie, ani próba wysunięcia powoli nie pomagają :-( Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Pasy da się wyciągnąć w jednej tylko pozycji Dokładnie, a może śruba mocująca rolkę nawijającą sie poluzowała i dlatego nie łapie odpowiedniego kąta, bez zdjęcia tapicerki słupka i obejrzenia niestety się nie obejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OmenPL Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 A zdjęcie tej tapicerki to jakiś kłopot? Nigdy tego nie robiłem :-/ W instrukcji napisane, że ruszanie tego może spowodować zagrożenie dla zdrowia. Tam jest airbag jakiś chyba :-| i pirotechnika pasa nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) Zdjęcie plastiku nie grozi niczym o ile nie wsadzisz tam brechy a i to trzeba by umieć. Te plastiki są na zatrzaskach. Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Myślę że demontaż nie jest zbyt skomplikowany. W juke'u airbagi są w fotelach, w x-trial'u nie wiem. Nie znalazłem instrukcji jak to zrobić w x-trialu ale pewnie podobnie jest w większości aut. Tutaj masz kilka filmików z demontażu w innych autach, powinny byc pomocne. https://www.youtube.com/watch?v=3cEixnuKFs0 https://www.youtube.com/watch?v=KCkUv1kbvEU https://www.youtube.com/results?search_query=fix+seat+belt+nissan 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OmenPL Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Dzięki za pomoc. Jutro po pracy zdemontuję i dam znać co tam zastałem. Pozdrawiam Omen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 zrób foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Takie problemy z pasami niemal w 100% spowodowane są wypadkiem auta. Przy pasach nie wolno nic kombinować! Jak cos nie domagaja-wyłącznie wymiana. P.S. Pasów nawet nie wolno prać-wyspecjalizowane f-my wiedzą o tym i auto w srodku zrobia jak nowe ,pasów nie tkną.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OmenPL Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Foty chyba w weekend dopiero - z czasem kiepsko :-( No dobra. Starałem się zdjąć obicie (tapicerkę) z tego słupka - no drgnąć nie chce. Czy to trzeba tak mocno na maxa szarpnąć? Trochę się boję, że coś połamię i będzie lipa :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 no jest dośc mocno dowalona, sprawdź czy gdzieś nie jeszcze śruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OmenPL Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zdjąłem. Same zatrzaski. Tylko dolne trzeba było najpierw zdjąć. Jak dodać zdjęcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 więcej opcji wybierz, prawy dół, na prawo od napisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OmenPL Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 (edytowane) Dobra. Zdjęcie już niepotrzebne. Chyba, że komuś się ma przydać to wrzucę. Otóż to się stało. Po zdjęciu maskownic, poruszałem pasem na różne kierunki. Kombinowałem na wszystkie możliwe sposoby, żeby go wysunąć. Bez rezultatu. Przykręcony jest na maxa. Nie da się nawet go przesunąć o milimetr. Więc myślę sobie, no to kicha. Ale auto musiałem przestawić. Do zdjęcia maskownic miałem podniesione oparcie. Oparcie zatem spowrotem wziąłem do tyłu w kierunku pionu. Usiadłem i zamiast oparcia podniosłem przypadkowo fotel ku górze. Zlapalem odruchowo pas jakbym chciał się zapiąć, i co???? Pas się wysunął jak kiedyś bez najmniejszego zgrzytu!!!! Aż się boję zakładać maskownice spowrotem. Czy regulacja fotela - wysokość - mogła mieć znaczenie? Czy może coś nie tak jest z maskownica i jak jest założona to pas pod innym kątem się rozwija i po jakimś czasie się blokuje? Jak zdjalem maskownice zanim zaczął działać to podczas próby rozwinięcia było słychać jakby jakaś zapadka zaskakiwała - w sensie chyba ta od isofix'a - żeby podczas zapietego fotelika dziecko nie pociągnęło pasa. Tylko to jest fotel kierowcy. Więc albo jest pas prawostronny założony po dzwonie - gratulacje w aso. Albo ?? No właśnie... Albo ? Macie jakieś pomysły? Pozdrawiam Omen Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez OmenPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 W końcu zawsze puszczają. Gdzie są foty po zdjęciu tapicerki? Ja się pytam gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 zamieszczenie zdjec bedzie wskazane zeby inni w przyszlosci mieli podpowiedz oraz zeby teraz Tobie mozna bylo pomocwarto wiedziec w ktorym miejscu sa mocowania zeby nie macac po calej dlugosci maskownicyzeby zamiescic fotografie klikasz w pole 'Wiecej opcji' znajdujace sie w prawym, dolnym rogu okna odpowiedzi, pozniej zeby dodac fotografie klikasz pole 'Dodaj pliki' w lewym, dolnym rogu okna odpowiedziu siebie widzialem ze lewy pas, kierowcy, od dolu slizga sie wewnatrz jakby pokrowca czy rekawa, prawy pas jest bezposrednio na srubie w podlodzemoze na pasach sa jakies nr fabryczne, jesli nie na pasach to moze na samym mechanizmie zwijacza, wtedy latwo bedzie ustalic czy zestaw jest prawidlowo dobrany czy ktos zrobil myk z przekladka prawy na lewypozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.