Gość pawel_s Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Mialem Fajny Ic dla Ciebie ale sprzedalem go, poszukaj na allegro mozna coś wyrwac w dobrej cenie, nie potrzebujesz niczego duzego... MBC bo o tym mowa (zaworek) mozna kupic w sklepie z pneumatyką... koszt ok. 50zł, mozna ew. zrobić go samemu. U Ciebie myślę że sporo by dalo odetkanie wydechu, Maicek ktory hamowal twoje auto jest w tym naprawde dobry, mysle ze zworek + wydech i IC spokojnie podniosą moc twojego diselka do 100kni przy zmniejszonym apetycie na paliwo. Sęk w tym, że mam już zgrabny IC od toledo. Jest gdzie go wsadzić. Nie ma za to jak rurek do niego poprowadzić. Ale do czego jest MBC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Manual Boos Control, regulator cisnienia doaldowania. Seryjnie zapenw masz doaldowanie w granicy jakies 0,5 bara a tym ustrojstwem mozesz je podnsies np. do 1 bara... Montarz IC zostaw Maćkowi poradzi sobie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 A tak mieli mi wstawić coś takiego, ale na razie nie mają hamowni - dopiero będą mieli nową za jakieś 2 tygodnie i wtedy to zrobimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 CZekam z niecerpliwościa na rezultaty. Pociesze Cię tym ze w MAcka Punto 1,2 uturbionym generującym moc ok 105koni po zagrzaniu IC moc spada do nieco ponad 80koni, u CIebie jest tak jabyściągle jeździł na zagrzanym Ic więc to ma sens taka modyfikcacja. Ps. moze w dziale Tuning napiszesz odpowiedniego posta typu, wzmocnienie mojego TD :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Ps. moze w dziale Tuning napiszesz odpowiedniego posta typu, wzmocnienie mojego TD :?: Jak to zrobię i coś z tego wyjdzie to na pewno opiszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Coobcio a co sie moze stac przy zwiekszeniu cisnienia przez ten zawor doladowania np. ten 1 bar - ma to jakis wplyw na calosc i trwalosc - o jak sie rymnelo???? przeciez taka wymiane moze zrobic kazdy - tylko co to da??? a co do Pwel_s - czekam z niecierpliwoscia!!! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Co to da da wiecej mocy i momentu obrotowego, trwalość silnika oczywiscie sie zmneijszy ale to zalerzy od sposobu jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ztiu Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Mam zamiar wymienić osłonę silnika w P10 2.0 SLX z 1995 r. Macie może namiary na części i może gdzie to w okolicy Szczecina wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evil44 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 ASO też ASO nierówne. Miałem podobnie. Kupiłem Primerkę '98 w czerwcu zeszłego roku. W grudniu pojechałem na przegląd do ASO. To mi powiedzieli 7500zł, za części + robociznę. No ale jak u nich zamienniki wahaczy górnych kosztowały 450zł, to co się dziwić. Znajomy namówił mnie na inny warsztat, który też jest ASO Nissana. Ale tam nie witali mnie panowie mechanicy w garniturach. I wahacze wymieniłem, 170zł za sztukę. I tarcze hamulcowe i klocki i olej i filtry i paski klinowe i końcówkę drążka kierowniczego i metalowe przewody hamulcowe - tylne i kilka drobiazgów oraz przegląd wbity w książeczkę. Razem wyszło coś ok 3000zł. Jakieś 4500zł mniej niż w pierwszym warsztacie. Radzę poszukać zawsze TEGO WŁAŚCIWEGO ASO. Do pierwszego lepszego nie ma co jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.