Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] wymiana kilku rzeczy eksploatacyjnych


Gość pawel_s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mialem Fajny Ic dla Ciebie ale sprzedalem go, poszukaj na allegro mozna coś wyrwac w dobrej cenie, nie potrzebujesz niczego duzego...

 

MBC bo o tym mowa (zaworek) mozna kupic w sklepie z pneumatyką... koszt ok. 50zł, mozna ew. zrobić go samemu.

 

U Ciebie myślę że sporo by dalo odetkanie wydechu, Maicek ktory hamowal twoje auto jest w tym naprawde dobry, mysle ze zworek + wydech i IC spokojnie podniosą moc twojego diselka do 100kni przy zmniejszonym apetycie na paliwo.

Sęk w tym, że mam już zgrabny IC od toledo. Jest gdzie go wsadzić. Nie ma za to jak rurek do niego poprowadzić. Ale do czego jest MBC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manual Boos Control, regulator cisnienia doaldowania.

Seryjnie zapenw masz doaldowanie w granicy jakies 0,5 bara a tym ustrojstwem mozesz je podnsies np. do 1 bara...

 

Montarz IC zostaw Maćkowi poradzi sobie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZekam z niecerpliwościa na rezultaty.

Pociesze Cię tym ze w MAcka Punto 1,2 uturbionym generującym moc ok 105koni po zagrzaniu IC moc spada do nieco ponad 80koni, u CIebie jest tak jabyściągle jeździł na zagrzanym Ic więc to ma sens taka modyfikcacja.

 

Ps. moze w dziale Tuning napiszesz odpowiedniego posta typu, wzmocnienie mojego TD :D :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio a co sie moze stac przy zwiekszeniu cisnienia przez ten zawor doladowania np. ten 1 bar - ma to jakis wplyw na calosc i trwalosc - o jak sie rymnelo????

przeciez taka wymiane moze zrobic kazdy - tylko co to da???

 

a co do Pwel_s - czekam z niecierpliwoscia!!!

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to da da wiecej mocy i momentu obrotowego, trwalość silnika oczywiscie sie zmneijszy ale to zalerzy od sposobu jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 rok później...

ASO też ASO nierówne. Miałem podobnie. Kupiłem Primerkę '98 w czerwcu zeszłego roku. W grudniu pojechałem na przegląd do ASO. To mi powiedzieli 7500zł, za części + robociznę. No ale jak u nich zamienniki wahaczy górnych kosztowały 450zł, to co się dziwić. Znajomy namówił mnie na inny warsztat, który też jest ASO Nissana. Ale tam nie witali mnie panowie mechanicy w garniturach. I wahacze wymieniłem, 170zł za sztukę. I tarcze hamulcowe i klocki i olej i filtry i paski klinowe i końcówkę drążka kierowniczego i metalowe przewody hamulcowe - tylne i kilka drobiazgów oraz przegląd wbity w książeczkę. Razem wyszło coś ok 3000zł. Jakieś 4500zł mniej niż w pierwszym warsztacie.

 

Radzę poszukać zawsze TEGO WŁAŚCIWEGO ASO. Do pierwszego lepszego nie ma co jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...