Gość Peter124 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Witam mam micre k11 1,0 16V 1995r. Mianowicie od pewnego czasu przy ruszaniu na pierwszym biegu w momencie wysprzeglania kiedy autko zaczyna ruszac slychac bylo dziwny zgrzyt(nie taki jak od skrzyni), albo cos w rodzaju ocierania i autko wchodzilo w drobne wibracje. Sytuacja zaczala sie pogarszac i na wstecznym tak samo sie dzialo. Sprawdzalem jak ruszy z dwojki taki sam odglos przy wysprzeglaniu. Pedal chodzi ciezko. Przy redukcji z 4 na 3 rowniez uslyszalem taki odglos przy puszaczaniu pedalu. A sprzeglo absolutnie sie nie slizga, trzyma bardzo mocno, sprawdzalem na sto sposobow. Teraz biegi juz nie zabardzo chca wchodzic szczegolnie wsteczny. Probowalem cos popodciagac linke na wszystkie sposoby i teraz to juz calkiem kaplica nie moge ustawic nawet poprzedniego polozenia i nie da sie jezdzic. Biegi na wylaczonym silniku chodza idealnie. Czy to sprzeglo czy to skrzynia? Mial ktos takie objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 sprzęgło. po rozbiórce sie okaże, czy tarcza czy docisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gazelek Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Biegi na wylaczonym silniku chodza idealnie. Czy to sprzeglo czy to skrzynia? Mial ktos takie objawy? Ja mialem cos podobnego (ciezko wchodzila dwojka), sprzeglo bylo coraz wyzsze, az wreszcie chrupnelo i nie moglem wrzucic biegu z zapalonym silnikiem. Wymienilem cale sprzeglo na nowe, ale mechanik po rozebraniu skrzyni stwierdzil, ze nie bylo potrzeby (faktycznie, tarcza jest w calkiem dobrym stanie). Tak czy tak - rozbierz i zobacz. Bez tego sie raczej nie obejdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chachor23 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Ja też kilka miesięcy temu wymieniałem całe kompletne sprzęgło bo stare wysoko zbierało i ciężko chodziło. Zapłaciłem za zamiennik 250zł i drugie tyle za wymiane ale u pewnego mechanika. Polecam mimo wszystko wymieniać w kompletach dać pare złoty więcej i mieć spokój na pare lat niż potem żałować i po krótkim czasie znowu rozbierać auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.