Gość bartek84 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Witam! Posiadam navare D40 kupiona w sierpniu 2009 w salonie , przejechane ma dopiero 20tys i juz sa problemy. Opisze po krotce co sie dzieje. Jadac tydzien temu za granice nagle przestalo grrzac, sprawdzilem plyn w zbiorniku wyrownawczym i okazalo sie ze jest malo plynu. Uzupelnilem plyn 1L i bylo okej na chwile. Po przejechaniu z 20km znow przestalo, zajzalem do zbiornika i sie okazalo ze znow malo plynu wiec dolalem. Zadzialalo na jakisz czas.. Wyciekow nigdzie nie widac, postanowilem zajechac do servisu nissana. Zaczeli niby odpowietrrzac na wezykach, uzupelnili jeszcze plyn i niby dzialo.Jadac dalej w trasie po jakims czasie znow problem nawrocil. Dzis sprawa wyglada tak ze navara rano ledwo odpala, musze krecic ja z 3-4 razy a tem na zew. max -2 °C jak juz odpali tto z rurry wydechowej leci bialy dym przez jakies 5 minutt (wydaje mi sie ze to moze byc para z powodu zapowietrzenia ukladu) jak juz samochod zlapie temperrature tto wszystko wraca do normy (tzn nie kopci juz) ale nie grzeje. Zagladalem do oleju czy nie ma ttam wody bo myslalem ze tto uszczelka pod glowica skoro tak kopci jak sie odpali ale wyglada ze wszystko jest okej. Wskaznik temp silnika dochodzi do polowy i niezmiennie sie ttak uttrzymuje, ale nie ma cieplego powietrza, no moze jak czasem depne na wieksze obrotty to na chwilke sie pojawi i zanika. Czy ktos moze cos poradzic? NAJLEPIEJ POPRROSZE O KONTAK NA GG 632575 dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 chlodniczka EGR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.