Gość lordwater Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam Mam problem z odpaleniem w mojej Primerze 1,6 LPG . Auto kręci normalnie ale nie zaskakuje, wymienilem filtr paliwa i świece i odpalił mi na "Auto Stracie" psikanym do przepustnicy ale zaraz gasł. Sądziłem ze to pompa paliwa i ja wymieniłem na nową. Pierwsze przekręcenie kluczyków ja uruchomiło jednak auto nadal nie odpalało i kolejne przekręcanie kluczyka nie uruchamiało juz pompy. Odkręciłem węzyk wylotowy paliwa z filtra paliwa, palwio w filtrze widac ale jak znowu próbowałem odpalic to nie bylo podawane dalej ( nie wylatywalo z filtra- kilka pró, Sprawdzałem iskre na świecach i jest ok. Panowie co może byc przyczyną?? proszę o pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Ile masz paliwa w baku? Temat dość powszechny, że poniżej pewnego poziomu paliwa są problemy z odpalaniem. Poszukaj, bo był ten temat poruszany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rami1000 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 A bezpiecznik pompy paliwa jest ok? u mnie było zwarcie w miejscu przejścia przewodu do pompy paliwowej do baku. Styk zamontowany w baku skorodował i było zwarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 dziś z rana tez byłem wściekły bo po raz pierwszy w tym roku autko nie odpaliło-kręciło rozrusznikiem ale słabiutko aku doładowałem i jest git pali ze strzału! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lordwater Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 (edytowane) Witam Paliwa jest 1/3 baku, bezpieczniki patrzyłem, akumulator naladowany, dziś zajmę się sprawdzeniem przewodu pompki. Edytowane 21 Grudnia 2009 przez lordwater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e-gen Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 (edytowane) Witam Paliwa jest 1/3 baku, bezpieczniki patrzyłem, akumulator naladowany, dziś zajmę się sprawdzeniem przewodu pompki. jestem ciekaw co u Ciebie wyjdzie - też mam 1.6 na gaźniku + LPG i parę tygodni przestał przełączać się na paliwo; paliwo w filtrze jest, bezpieczniki zdrowe, elektrozawór wstawiony przez gazowników w przewód paliwowy elektrycznie sprawny... co jeszcze? już wiadomo: trzeba sprawdzić pompę paliwa, która jest napędzana mechanicznie przez wałek rozrządu. Edytowane 21 Grudnia 2009 przez e-gen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lordwater Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 jestem ciekaw co u Ciebie wyjdzie - też mam 1.6 na gaźniku + LPG i parę tygodni przestał przełączać się na paliwo; paliwo w filtrze jest, bezpieczniki zdrowe, elektrozawór wstawiony przez gazowników w przewód paliwowy elektrycznie sprawny... co jeszcze? już wiadomo: trzeba sprawdzić pompę paliwa, która jest napędzana mechanicznie przez wałek rozrządu. ja mam pompe paliwa elektryczna w baku. jak pisalem wyzej wymienialem ja i ciagle nie wiem co to moze byc;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e-gen Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 ja mam pompe paliwa elektryczna w baku. jak pisalem wyzej wymienialem ja i ciagle nie wiem co to moze byc;/ sorry, coś mi się pomerdało że Twoja P10 też jest na gaźniku a wtedy pompa jest mechanicznaprzy głowicy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vobiss Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Witam. Podepne sie do tematu, jak dostać sie do pompy w p10 2.0D tej w baku, od góry czy od dołu? i gdzie znajde od niej bezpieczik? pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 (edytowane) W prawdzie ja mam silnik benzynowy ale chyba będzie tak samo. Dojście do pompy jest pod tylną kanapą. Podnosi sie ją za takie taśmy-uchwyty od strony oparcia. Musisz między siedzisko a oparcie wsunąć rękę i szukać tego i pociągnąć do góry. Bezpiecznik od pompy jest tam gdzie pozostałe, pod regulacją lusterek, przyciemniania deski itp. przy lewym kolanie kierowcy:) Oznaczony jest FUEL PUMP Edytowane 21 Grudnia 2009 przez Peter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 hmm P10 2.0Diesel i pompka paliwa w baku a to ciekawe przecież to diesel na pompie wtryskowej a nie na elektronicznej w baku tak wiec nie ma takiej pompki w baku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vobiss Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 tak więc co to jest? i do czego? do mopa? http://moto.allegro.pl/item850538998_pompa_paliwa_nissan_primera_p10_2_0d.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rami1000 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 tak więc co to jest? i do czego? do mopa? http://moto.allegro.pl/item850538998_pompa_paliwa_nissan_primera_p10_2_0d.html Więc to jest kolego pływak do wskaźnika poziomu paliwa, jest tam też czujnik rezerwy, i przewody paliwowe do powrotu paliwa i do jego zassania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rami1000 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 tak więc co to jest? i do czego? do mopa? http://moto.allegro.pl/item850538998_pompa_paliwa_nissan_primera_p10_2_0d.html Więc to jest kolego pływak do wskaźnika poziomu paliwa, jest tam też czujnik rezerwy, i przewody paliwowe do powrotu paliwa i do jego zassania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vobiss Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 no to nie ma pompy drugiej?! bez jaj... nie wierze... Kurde nie ma tej pompy w baku... ja pier... a już myślałem że to jest powód czemu moja primerka nie pali:/ a jeszcze mam jedno pytanko, jakie powinno być napięcie na wtrysku, na tej kostce? u mnie wyszło 0,38V troszke małe nie? dodam że to 2.0D i mierzyłem na włączonym zapłonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fago Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 odnosnie kolegi z 1,6 lpg, ja taki sam problem mialem rok temu, jezeli masz paliwo wszystkie bezpieczniki ok , to sprobuj zakrecici zawor na butli z gazem i wtedy sprobuj zakrecicna beznynce, opcja jest tego typu , ze samochod moze dostawac po przekreceniu stacyjki i benzyne i gaz, moze sie na parowniku zawieszac elektrozawor, lub po prostu parownik tez ma juz swoej 100000km zrobione, jak sie zaworek zawiesza na parowniku to wtedy moze ci samochod zalewac gazem wtedy gdy ty go odpalasz na benzynie, masz pare opcji 1.albo odpalic auto na gazie tylko podgrzej parownik , tzn wylej na niego z czajnika wrztaek,zeby ten gaz ktory w nim jest zmienil stan z postaci plynnej w gazowa, nie iwem ile musisz wylac ale dosyc sporo tej wody 2 .opcja jak juz pisalem ,zakrecic zawor na butli, pare razy poprzekrwecac stacyjek, zeby resztka gazu bedaca w przewodach od butli do parownika wybila w atmosfere, i wtedy sprobuj odpalic na paliwie 3.moze byc tez tak ze mozesz miec w bardzo zlym stanie przeowdy WN i tez ani na tym ani na tym Ci nie zatrybi Mam nadzieje ze troszke pomoglem Npisz mi Pw co to bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawelxc Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 A ja powiem tak po pierwsze sprawdz czy nie jest zapchany smok w baku wiadomo różne syfy sie tam osadzaja i moze go zapchały. Jeżeli tak to masz dwa sposoby na odetkanie możesz go po prostu wyciągnąć i wyczyscic ale przy tym jest kupa roboty ale za to bedziesz miał wszystko czyste i zrobione tak jak nalezy. Drugi sposob jest doraźny jeżeli nie chcesz wyciagać baku , po prostu pożycz sobie od kogos spręzarke zdejmij przewód z pompy paliwa i podłącz do tego od spręzarki nastepnie włącz spręzarke poczekaj chwile az wytworzy sie cisnienie a nastepnie odkreć korek od wlewu paliwa ( troche parsknie benzyna ) nastepnie sprawdz czy powietrze swobodnie przepływa przez przewód paliwowy jezeli pomoże to koniecznie tankuj tak aby nie zapalala sie rezerwa bo wtedy wciagnie te syfy spowrotem z dna zbiornika i bedzie to samo. Druga możliwosc to po prostu woda w ukladzie paliwowym kup sobie denaturat wlej ze 200-250 ml na 10 litrów benzyny. C2H5OH zawarty w dynksie jest silnie hydroskopijny czyli pochlania wode nastepnie po czym miesza sie z benzyna trafia to wszystko do cylindrów gdzie jest spalane i wydalane głównie w postaci Co2 i niewielkich ilości pary wodnej. Można to lać do wszystkich benzyniaków i starszych dieseli ale nie tych na common railu bo tam wtryski sa wrazliwe na jakosc paliwa. A no i dzieki temu ze jest tam wlasnie alkohol przewody paliwowe ci nie zamarzna w zimie . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rami1000 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 wracając do wątku, paliwo nie jest podawane jak włączysz zapłon/kręcisz. Bezpieczniki sprawne, przekaźnik sprawny, po wyjęciu przekaźnika w kosce przy włączonym zapłonie zgodnie ze schematem na przekaźniku 2 wtyki to + i -, pozostałe 2 to wejście i wyjście łącząc ostatnie 2 na włączonym zapłonie poinieneś uruchomić pompe, taki test pomogłby ustalić z której strony tego układu szukać usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e-gen Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 u mnie - 1.6 na gaźniku - uszkodzony był (starość?) gumowy wężyk paliwowy przy filtrze paliwa, także pompa paliwa ssała powietrze zamiast paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Silent_Killer Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 (edytowane) Witam. Mam Primerę P10 2.0 16 V. Ja mam niby problem podobny. Gdy nadchodzą mrozy i ogólnie zimniejsza temperatura mam problem z odpaleniem zarówno na benzynie jak i na LPG. Czasem problem powstaje również przy ciepłym silniku. Silnik na chwile zaskoczy, po czym gaśnie i tak kilka bądź kilkanaście razy, aż w końcu silnik zaskoczy. Paliwo jest podawane, dzisiaj sprawdziłem kopułke i ją przeczyściłem. Nowe przewody i świece zapłonowe. Ma ktoś jakieś rady/zalecenia? Pozdrawiam Edytowane 11 Grudnia 2012 przez KrzysiekTarnów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 w momencie gdy nie odpala czy świeci ci się kontrolka check ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Silent_Killer Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Gaśnie. Dodam jeszcze może, iż jako zabezpieczenie zamontowane jest odcięcie zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 no to takie ustrojstwo będzie działać jako przekażnik który z czasem moze sie zacinać i nie działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Silent_Killer Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 No tylko że jak przekręcam kluczyk to za każdym razem po "wciśnięciu" tego ustrojstwa kontrolki się zapalają bez problemu, czyli check, ABS, olej, ładowanie aku, poduszka itd itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 zobacz na przekażniki ECCS i Fuel pomp ... czy nie są zielone ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.