Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP11.144] Silniczek wycieraczek przerywa - proszę o pomoc


Gość fox700912

Rekomendowane odpowiedzi

Gość fox700912

Mam problem z przednimi wycieraczkami,... a dokładnie z silniczkiem chyba.

Na pierwszym biegu (praca przerywana) wycieraczki zatrzymują sie w pionie, przy następnym ruchu dopiero wracają ku podszybiu.

 

Sprawdziłem i wykluczyłem pióra, przerwa jest nawet gdy są odgięte.

 

Chyba coś z silnikiem, a może mechanizm?

 

Jeśli ktoś wie co sie u mnie stało to prosze o pomoc.

 

 

Pozdrawiam

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz sprawdzić czy kostka do silniczka nie jest przyśniedziała, bądź nie styka dobrze w przełączniku pod kierownicą. Jednak na 99,9% wygląda to na awarię silniczka, więc do wymiany. Aby być pewniejszym podłącz zasilanie bezpośrednio pod silniczek. Jak dalej to samo to wymiana silniczka nieunikniona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był podobny temat na forum - poszukaj. Chodziło o rozwiercenie silniczka (obudowy), oczyszczenie i dobre przesmarowanie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie tak jak mowi dziubek, w silniczku biera sie syf i smar, co powoduje nie wlasciwa jego prace, wiec jesli lubisz sie bawic, to masz tony tematow o tym, albo na stronie glownej, w dziale "zrób to sam!" jest dokladny opis. a jesli woliusz isc na latwizne i chcesz wydac troche wiecej kasy, to poprostu wymien silnik, chociaz na moje to wyrzucenie pieniedzy w bloto :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% nie jest to silniczek - jak sugerują przedmówcy. Bolączką Primery jest mechanizm wycieraczek. Wyrobione teflonowe tuleje powodują nieosiową pracę sworzni i blokowanie całego mechnizmu. Zanim zabierzesz się za psucie silniczka to sprawdź dokładnie a wcześniej poczytaj:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/14987-p11wp11-kilka-pytan-odnonie-mechanizmu-wycieraczek/page__hl__mechanizm%20wycieraczek__fromsearch__1

Jest jeszcze kilka podobnych wątków z tym problemem, ale teraz nie mam czasu szukać.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pisałem, aby sprawdzić sam silniczek bez mechanizmu, wtedy będziemy wiedzieć co powoduje awarię. No i po wymontowaniu, będziemy widzieć jak wygląda mechanizm i jak działa wymontowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% nie jest to silniczek - jak sugerują przedmówcy. Bolączką Primery jest mechanizm wycieraczek. Wyrobione teflonowe tuleje powodują nieosiową pracę sworzni i blokowanie całego mechnizmu. Zanim zabierzesz się za psucie silniczka to sprawdź dokładnie a wcześniej poczytaj:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/14987-p11wp11-kilka-pytan-odnonie-mechanizmu-wycieraczek/page__hl__mechanizm%20wycieraczek__fromsearch__1

Jest jeszcze kilka podobnych wątków z tym problemem, ale teraz nie mam czasu szukać.

Pozdrawiam.

 

Kolego nie wprowadzaj w błąd , na 90 % będzie to przypadek silniczka wycieraczek. Sam mam tą dolegliwość ale nie mam czasu się tym zająć , u mnie nie znajdziesz luzu na tulejach a nie usłyszysz żadnego skrzypienia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fox700912

Kolego nie wprowadzaj w błąd , na 90 % będzie to przypadek silniczka wycieraczek. Sam mam tą dolegliwość ale nie mam czasu się tym zająć , u mnie nie znajdziesz luzu na tulejach a nie usłyszysz żadnego skrzypienia .

 

 

Dzięki, rzeczywiście odczepię cięgna i sprawdze silniczek.

 

Pozdrawiam

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...