Gość fox700912 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Mam problem z przednimi wycieraczkami,... a dokładnie z silniczkiem chyba. Na pierwszym biegu (praca przerywana) wycieraczki zatrzymują sie w pionie, przy następnym ruchu dopiero wracają ku podszybiu. Sprawdziłem i wykluczyłem pióra, przerwa jest nawet gdy są odgięte. Chyba coś z silnikiem, a może mechanizm? Jeśli ktoś wie co sie u mnie stało to prosze o pomoc. Pozdrawiam Mariusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Możesz sprawdzić czy kostka do silniczka nie jest przyśniedziała, bądź nie styka dobrze w przełączniku pod kierownicą. Jednak na 99,9% wygląda to na awarię silniczka, więc do wymiany. Aby być pewniejszym podłącz zasilanie bezpośrednio pod silniczek. Jak dalej to samo to wymiana silniczka nieunikniona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubek Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Był podobny temat na forum - poszukaj. Chodziło o rozwiercenie silniczka (obudowy), oczyszczenie i dobre przesmarowanie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 dokladnie tak jak mowi dziubek, w silniczku biera sie syf i smar, co powoduje nie wlasciwa jego prace, wiec jesli lubisz sie bawic, to masz tony tematow o tym, albo na stronie glownej, w dziale "zrób to sam!" jest dokladny opis. a jesli woliusz isc na latwizne i chcesz wydac troche wiecej kasy, to poprostu wymien silnik, chociaz na moje to wyrzucenie pieniedzy w bloto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Na 99% nie jest to silniczek - jak sugerują przedmówcy. Bolączką Primery jest mechanizm wycieraczek. Wyrobione teflonowe tuleje powodują nieosiową pracę sworzni i blokowanie całego mechnizmu. Zanim zabierzesz się za psucie silniczka to sprawdź dokładnie a wcześniej poczytaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/14987-p11wp11-kilka-pytan-odnonie-mechanizmu-wycieraczek/page__hl__mechanizm%20wycieraczek__fromsearch__1 Jest jeszcze kilka podobnych wątków z tym problemem, ale teraz nie mam czasu szukać. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Dlatego pisałem, aby sprawdzić sam silniczek bez mechanizmu, wtedy będziemy wiedzieć co powoduje awarię. No i po wymontowaniu, będziemy widzieć jak wygląda mechanizm i jak działa wymontowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Na 99% nie jest to silniczek - jak sugerują przedmówcy. Bolączką Primery jest mechanizm wycieraczek. Wyrobione teflonowe tuleje powodują nieosiową pracę sworzni i blokowanie całego mechnizmu. Zanim zabierzesz się za psucie silniczka to sprawdź dokładnie a wcześniej poczytaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/14987-p11wp11-kilka-pytan-odnonie-mechanizmu-wycieraczek/page__hl__mechanizm%20wycieraczek__fromsearch__1 Jest jeszcze kilka podobnych wątków z tym problemem, ale teraz nie mam czasu szukać. Pozdrawiam. Kolego nie wprowadzaj w błąd , na 90 % będzie to przypadek silniczka wycieraczek. Sam mam tą dolegliwość ale nie mam czasu się tym zająć , u mnie nie znajdziesz luzu na tulejach a nie usłyszysz żadnego skrzypienia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fox700912 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Kolego nie wprowadzaj w błąd , na 90 % będzie to przypadek silniczka wycieraczek. Sam mam tą dolegliwość ale nie mam czasu się tym zająć , u mnie nie znajdziesz luzu na tulejach a nie usłyszysz żadnego skrzypienia . Dzięki, rzeczywiście odczepię cięgna i sprawdze silniczek. Pozdrawiam Mariusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.