Gość pp_1 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 (edytowane) Nie działa u mnie spryskiwacz tylnej szyby. Przód działa bez problemu. Wszystkie wycieraczki również. Co należy sprawdzić w pierwszej kolejności (pomijając płyn )? Na tył jest osobna pompa, czy jest tylko jedna na przód i tył? Edytowane 15 Czerwca 2010 przez pp_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 wywal zawór zwrotny jest w klapie:P są ogólnie dwa. Ten w klapie się przycina. W N16 tak zrobiłem i działa, wcześniej nie działało, pociągnąłem za wężyk się rozłaczył i zalałem pół kufra płynem. :D i w końcu wywaliłem ten gów... zaworek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 83tomek83 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 A może masz zapchaną dyszę, która daje płyn na szybę. Ja miałem taki problem. Najpierw odpiąłem wężyk od tej dyszy i załączyłem spryskiwacze, żeby sprawdzić czy w ogóle pompka daje płyn do wężyków. Potem wyczyścilem dysze cienką igłą i na koniec przedmuchnąłem pompką od roweru. Jak na razie wszystko śmiga jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchmanek Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 W pierwszej kolejności sprawdź czy słychać pompke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pp_1 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 W momencie, kiedy staram się spryskać tylną szybę nie słychać nic, stąd moje pytanie, czy są 2 pompy czy jedna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Są 2 pompki, oddzielna na przód i na tył. Jeśli nie słychać pompki to zapewne jej żywot dobiegł końca. Mam tak samo u siebie. Jak kupiłem samochód to nie działał tylny. Ostatnio przedni zaczął bardzo słabo "sikać" więc zdjąłem nadkole żeby obejrzeć te pompki. Okazało się że obie nadają się do wymiany. Widać już ktoś tam kiedyś grzebał, pompki poobklejane izolacją, ta przednia cała rozerwana... Jak podłączałem na krótko do akumulatora to obie nie działały. Wczoraj kupiłem pompkę od Tico za 19zł, wygląda podobnie do oryginalnej, jak będzie pasować to dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość varial Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Mozna tez wsadzic probowke w przewody i obadac czy swieci jak wlaczasz spryskiwacz. Moze cos nie styka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 najczęściej padają pompki, a jak nie słychać jej nawet no to wiadomo że padła, ewentualnie prąd nie dochodzi ale baaardzo wątpliwe Mam oryginalną pompke od Almy jak chcesz, jak coś to pisz na PW. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 No i udało mi się założyć pompkę od Tico... Ogólnie pasuje, trzeba tylko trochę powiększyć otwór w zbiorniku. Wtyczka też pasuje (ta od przedniego spryskiwacza) bez przerabiania, wystarczy odciąć kawałeczek plastiku przy pompce. Wydaje mi się tylko że słabiej sika i przy większych prędkościach może być problem... Ogólnie kupię chyba jeszcze oryginalną i podłączę ją na przód, a ta od Tico zostanie do tylnej szyby, bo tam wysokie ciśnienie nie jest aż tak potrzebne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vader25 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 u mnie z kolei leci płyn ale bardzo słabo i też muszę się za to wziąć ale już poczekał jak puści mróz i przycina sie mechanizm wycieraczki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonax Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Witam! Jak się mogę dostać do tego zaworku zwrotnego w klapie? W którym miejscu dokładnie jest umieszczony? U mnie pompka chodzi, słychać ją. Płyn prawie w ogóle nie leci. Jak przytrzymam z 10 sek to zaczyna ciec jak krew z nosa. Chcę dostać się do tego zaworka, rozpiąć i sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Witam! Jak się mogę dostać do tego zaworku zwrotnego w klapie? W którym miejscu dokładnie jest umieszczony? U mnie pompka chodzi, słychać ją. Płyn prawie w ogóle nie leci. Jak przytrzymam z 10 sek to zaczyna ciec jak krew z nosa. Chcę dostać się do tego zaworka, rozpiąć i sprawdzić. prawdopodobnie zamarzł przewód z płynem no i troszkę puszcza.ja bym poczekał,no chyba że masz garaż?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonax Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 prawdopodobnie zamarzł przewód z płynem no i troszkę puszcza.ja bym poczekał,no chyba że masz garaż?. nie, nie. Ten problem był jeszcze na jesieni, gdy temperatury były stanowczo dodatnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.