Teres Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Heja Próbowałem wczoraj spuścić wodę / ropę z filtra paliwa, po obróceniu kilka razy tego "kranika" od spodu filtra nic nie leci. Sprawdzałem też na włączonym silniku i to samo. Jak wygląda to u Was ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Ja musiałem odkręcać cały dół filtra(tam idzie duzy rozmiar klucza). Sporo potem trzeba machać pompką ale jest pewność że wszystko wyleciało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Hmm... to po cholerę montowali ten mały zaworek Mówisz, że jak poluzuję/odkręcę i podpompuję pompką to coś pompką to powinno coś zlecieć ? Ehh ta japońska technika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Heja Próbowałem wczoraj spuścić wodę / ropę z filtra paliwa, po obróceniu kilka razy tego "kranika" od spodu filtra nic nie leci. Sprawdzałem też na włączonym silniku i to samo. Jak wygląda to u Was ? U mnie normalnie paluchami można odkręcić, są takie 2 bolce płaskie, kilka obrotów i nic nie leci, jak u Ciebie, jednak w pewnym momencie zaczyna i to jest już moment prawie całkowitego odkręcenia spustu, trzeba uważać, żeby zakręcić w miarę szybko, zeby nie stracić gwintu, bo jeszcze za dużo uleci paliwa. U mnie syczało i delikatnie bulgotało we filtrze podczas odkręcania, tak jakby od dołu powietrze się dostawało. Potem po odpaleniu lekko przygazowałem, żeby powietrze przeszło szybko przez silnik, potem jeszcze trochę były nierówne obroty, ale po krótkiej jeździe wróciło do normy. U mnie jest zepsuta pompka na filtrze, tz można pompować a i tak nie twardnieje, może to jest przyczyną łapania powietrza od dołu, ale jakoś logicznie to mi nie pasuje jedno do drugiego. Tak przy okazji, to orientujecie się czy wlanie paliwa innego niż zwykle może spowodować zmianę dźwięku pracy silnika, bo tak się składa, że zawsze tankowałem na jednej stacji Neste a wczoraj po ostatnich przygodach przy -15 C zalałem Diesel Gold i silnik inaczej trochę pracuje, odgłos jakby twardszy nieco i przyjemniejszy dla ucha. Wczoraj myślałem, ze to taka siła sugestii a dzisiaj rano to samo odczucie miałem? Co myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 jak odkręcicie ten zaworek to pompujcie pompką i wtedy poleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Hmm... to po cholerę montowali ten mały zaworek Mówisz, że jak poluzuję/odkręcę i podpompuję pompką to coś pompką to powinno coś zlecieć ? Ehh ta japońska technika Jak odkrecisz cały spod to sporo tego wyleci, lepiej potem podpompowac żebyś nie musiał krecic rozrusznikiem za długo zanim zapali. Ps. Ja też nie mogłem odkrecic samego zaworka, ale nawet sie w to nie wgryzałem bo nie mam zanych problemow z paliwem i odpalaniem. Co do paliwa to logiczne że jak zatankujesz troche gorsze lub lepsze to silnik może "troszke" inaczej pracowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.