Gość kamilkatowice Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Witam, mam problem z szyba przednią od strony pasażera. Na zapalonym silniku jak jest deszcz, mokro, śnieg szyba działa perfekcyjnie, po ocipelniu aury szyba opuszcza się ale z podniesiem się ma wielkie problemu. Przy zgaszonym silniku szyby ogólnie mają problem z podniesieniem się. We wczesniejszych autach, które posiedałem nie było znaczenia czy silnik jest załączony czy nie gdyż szyby chodziły perfekcyjnie podnosząc się i opadając. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość +2qq_komar Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Witam, Mam podobny problem. Nie zauważyłem czy jest to zależne od tego czy szyba jest mokra czy nie, czy ogólnie jaka jest aura. Jedno co pewne to to, że tak jest od nowości. Generalnie to sam nic chyba nie poradzisz więc czeka Cie wizyta w serwisie. Ja już byłem w JM Warszawa Toruńska. Smarowaniem wyregulować się tego nie dało i bez zmrużenia oka stwierdzili, że zamówią części i wymienią. Śmiać mi się w duchu chciało bo usłyszałem, że Nissany tak mają. Więc życzę powodzenia w serwisie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janusz-pawlak Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 U mnie, nowe auto, to samo. Przy wyłączonym silniku wszystkie szyby opadają szybko, z podnoszeniem jak kłopot. Zamykają się, ale z trudem. Mam prawie 3 lata czasu, może się wyrobią ? Czekam z niecierpliwością na info o Twoich staraniach w tej sprawie jp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilkatowice Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 U mnie, nowe auto, to samo. Przy wyłączonym silniku wszystkie szyby opadają szybko, z podnoszeniem jak kłopot. Zamykają się, ale z trudem. Mam prawie 3 lata czasu, może się wyrobią ? Czekam z niecierpliwością na info o Twoich staraniach w tej sprawie jp Jeżeli chodzi o wyrobienie to nie wydaje mi się aby w tym twkił problem. odczekam troche czasu jeżeli szyba będzie dalej tak cięzko sie podnosić podjade do Nissana i trzeba będzie wyminic mechanizm podnoszenia szyby. Zobaczymy. Sprawe tą zauważyłem w salonie przy odbiorze auta, ale po zapalonym silniku podnsioły sie normlanie więc 3 lata gwarancji i niecvh wymieniaja przez 3 lata mechanizmy. hehe. pozdro i wkurzająca jest ta szyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakauer Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Jeżeli chodzi o wyrobienie to nie wydaje mi się aby w tym twkił problem. odczekam troche czasu jeżeli szyba będzie dalej tak cięzko sie podnosić podjade do Nissana i trzeba będzie wyminic mechanizm podnoszenia szyby. Zobaczymy. Sprawe tą zauważyłem w salonie przy odbiorze auta, ale po zapalonym silniku podnsioły sie normlanie więc 3 lata gwarancji i niecvh wymieniaja przez 3 lata mechanizmy. hehe. pozdro i wkurzająca jest ta szyba W moim przypadku, po dwoch tygodniach od odbioru, szyba kierowcy docierala do gory i wycofywala sie do polowy. Czyli troche za duzy opor. W serwisie (Krakow Powstancow) po prostu nasmarowano siliconem prowadnice i pomoglo. Widzialem jak to mechanik robil, ale jak spytalem przy odbiorze pana od papierow to powiedzial, ze rozebrali i naprawili prowadnice. Wnioski: 1. nie wolno wierzyc w to co mowia 2. w miare mozliwosci obserwowac co robia 3. Jezeli sie nie da to sprawdzac (jak sie da). Ale QQ jest OK . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sceptyk Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 (edytowane) Swoją dogą czy sprawdzaliście jak pracuje silnik przy podnoszeniu szyb? Przy biegu jałowym i wolnych obrotach, na postoju, przy domykaniu szyb przednich silnik zaczyna nierówno pracować jakby nagle układ elektryczny potrzebował dużej energii do wykonania tej operacji. Ciekawe jakiej mocy potrzebują silniczki od podnoszenia szyb? Edytowane 30 Grudnia 2009 przez sceptyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba1996 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 ja po pół roku pojechałem do serwisu i goście tak jak u kolegi wyżej przesmarowali prowadnice i do dziś jest ok (już prawie rok), za to ostatnio inne szyby zaczęły zwalniać i to jest chyba po prostu "fabryczne niedosmarowanie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 To ja teraz rozumiem dlaczego odradzano mi zakładania modułu domykania szyb przy włączaniu alarmu i twierdzono, ze nie zawsze to działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hizel Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Zgłosiłem usterkę problemu z podnoszeniem szyb przy okazji przeglądu. Serwis w Bielsku Białej (niebawem opiszę wizyty u nich bo jest o czym pisać). Jak odbierałem auto powiedziano mi że szyby naprawione. Oczywiście szyby jak działay źle tak działają nadal, po nowym roku jadę do poprawki. Jak opuściłem i podniosłem szyby zobaczyłem na nich jakąś kleistą maź - MASAKRA. CDN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 (edytowane) Myślę że problem stanowi duży pobór prądu (przy jednoczesnym braku ładowania) oraz to że wszystkie szyby domykają się jednocześnie. Są dostępne moduły sekwencyjne gdzie szyby domykają się "po kolei" - ja sobie z tym dałem spokój bo mam tylko z przodu ale przy 4-ch można się zastanowić. A sam "upgrade" proponował mi elektryk w ASO kiedy zgłosiłem mu że czasem szyby mi się nie domykają do końca Edytowane 31 Grudnia 2009 przez pumba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr1 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Swoją dogą czy sprawdzaliście jak pracuje silnik przy podnoszeniu szyb? Przy biegu jałowym i wolnych obrotach, na postoju, przy domykaniu szyb przednich silnik zaczyna nierówno pracować jakby nagle układ elektryczny potrzebował dużej energii do wykonania tej operacji. Ciekawe jakiej mocy potrzebują silniczki od podnoszenia szyb? Tak ma więcej aut.W pozostałych które mialem było tak samo, alternator przy zwiększonym poborze energi stawia opór i silnik zmienia obroty na chwilę. Myślę że to nie wada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sceptyk Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Tak ma więcej aut.W pozostałych które mialem było tak samo, alternator przy zwiększonym poborze energi stawia opór i silnik zmienia obroty na chwilę. Myślę że to nie wada. Od 2006 roku mam też Astrę III i jak porównuję spasowania, rozwiązania, prowadzenie i wszystko inne to się zastanawiam dlaczego Opel nie stworzył QQ i nie wygrał wyścigu o klienta. Tam szyby chodzą bez zarzutu, żadne bzdury nie wychodzą, samochód po prostu jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilkatowice Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Dziś udałem się do seriwsu Nissana. Wszystkie prowadnice szyb zostały nasmarowane smarem/silikonem i naareszczie sie podnoszą i opuszczają jak trzeba. Czas usługi 40minut. Pozdrawim:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hizel Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Ja byłem z szybami 2 razy. Za pierwszym razem efekt był taki że tylko smar miałem na szybach a szyby dalej miały problem podnieść się do góry. Za drugim razem postarali się trochę bardziej i zrobili dokładniej, narazie szyby działają ok. Zobaczymy jak długo. Serwis Bielsko Biała, jak by kogoś to interesowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubek Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Witajcie. Odświeżę temat - jakiego smaru można użyć do smarowania prowadnic? I może jakaś instrukcja, jak się do tego dobrać...?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 (edytowane) Ja takie rzeczy smaruje białym smarem w sprayu , tak samo jakieś zawiasy , bramy garażowe i inne rzeczy które lepiej jakby nie brudziły , lub zostały czyste Edytowane 8 Sierpnia 2019 przez Kazik_R52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Chyba doszłam czemu szyba od pasażera ciężko się podnosi ,jak wyjmiesz głośnik to po lewej stronie za głośnikiem jest szyna z uszczelką i dostaje tam się woda z szyby i na tej szynie miałem grubo rdzy ,wyjąłem uszczelkę i zdarłem i wyczyściłem szynę z rdzy włożyłem uszczelkę na miejsce i posmarowałem smarem silikonowym uszczelkę w rowku gdzie chodzi rant szyby i banan na twarzy działa 1 klasa jak od kierowcy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.