Gość salwa_87 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Witam.. szukam i szukam alenoic znalesc nie moge wiec pisze... Problem jest taki.. Nissa Primera 2.0 140 km lpg sekwencja f-y Versus rok prod 1999. I nie wiem jakie powinien mieć obroty ten silniczek... jak odpalam zimny to ma ok 1800.. jak juz sie rozgrzeje to ma ok 900-950.. czy nie sa za wysokie??? jakie powinien mioec optymalne i jak je zmienic?? pomozcie bo i spalanie mi jakis wysokie wychodzi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Witam.. szukam i szukam alenoic znalesc nie moge wiec pisze... Problem jest taki.. Nissa Primera 2.0 140 km lpg sekwencja f-y Versus rok prod 1999. I nie wiem jakie powinien mieć obroty ten silniczek... jak odpalam zimny to ma ok 1800.. jak juz sie rozgrzeje to ma ok 900-950.. czy nie sa za wysokie??? jakie powinien mioec optymalne i jak je zmienic?? pomozcie bo i spalanie mi jakis wysokie wychodzi.... Powinien miec ok 700-750 po rozgrzaniu. Cos mi swita, ze kiedys Coobcio pisal ze mozna nieznacznie zamknac przepustnice przez wykrecenie sruby regulacyjnej, na ktorej ramie przepustnicy sie opiera w polozeniu 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość salwa_87 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 oki dzieki.. ale to chyba jest tylko taka dorazna pomoc... hcialbym wiedziec jakie moga byc tego przyczyny?? czy moze trzeba gdzies na komputer podjechac i tam moze cos ustawia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oczkopl7 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Masz sekwencje tak ? A wiec na gazie będziesz miesz wyższe obroty ponieważ ktoś Ci tak wyregulował i ustawił całą mape wtrysków w komputerze gazu. Nie ma się czym przejmować. A jak go odpalasz i masz 1800 no to nic dziwnego w zimę ostro załącza się ssanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Masz sekwencje tak ? A wiec na gazie będziesz miesz wyższe obroty ponieważ ktoś Ci tak wyregulował i ustawił całą mape wtrysków w komputerze gazu. Nie ma się czym przejmować. Hmm, kolega napisal tu, bo na benzynie ma 950rpm na jalowym. Gdyby bylo inaczej, zapytalby w dziale LPG. A ze sruba regulacyjna - wcale nie jest to dorazne rozwiazanie, bo dlatego nazywa sie 'regulacyjna' ze sie nia reguluje obroty biegu jalowego. Jesli jednak ten sposob nie przemawia do Ciebie, mozesz jeszcze sprawdzic reset komputera. Odlacz aku na 24h i po ponownym podlaczeniu nagrzej silnik na jalowym, a pozniej na 2500-3000rpm przez 2 minuty. To jest standardowa procedura, podczas ktorej ecu modyfikuje startowe mapy wtrysku (po resecie). Mozliwe, ze bedzie po tym zabiegu potrzeba regulacji gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość orzel-jak Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Ja w swojej p10 miałem tak że jak odłączyłek aku to odpalając na benzynie obroty spadały i było ok ale wystarczyło tylko przełączyć na LPG i po powrocie na benzyne już obroty były podwyższone. Więc myśle że to ma związek z LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Ja w swojej p10 miałem tak że jak odłączyłek aku to odpalając na benzynie obroty spadały i było ok ale wystarczyło tylko przełączyć na LPG i po powrocie na benzyne już obroty były podwyższone. Więc myśle że to ma związek z LPG. Jesli jest tak jak Ty miales, to temat nalezy przeniesc do dzialu LPG. Moze kolega jezdzi na podwojnym gazie? Chociaz to sekwencja wiec malo prawdopodobne zeby na benzynie rowniez gaz byl podawany. Ale sprawdzic mozna - zakrecic zawor na zbiorniku i pojezdzic na benzynie przez jakis czas. Sprawdzic czy sie nie ureguluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość doofy_86 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Witam.. szukam i szukam alenoic znalesc nie moge wiec pisze... Problem jest taki.. Nissa Primera 2.0 140 km lpg sekwencja f-y Versus rok prod 1999. I nie wiem jakie powinien mieć obroty ten silniczek... jak odpalam zimny to ma ok 1800.. jak juz sie rozgrzeje to ma ok 900-950.. czy nie sa za wysokie??? jakie powinien mioec optymalne i jak je zmienic?? pomozcie bo i spalanie mi jakis wysokie wychodzi.... słuchaj ja mam tak samo ja mam tez 2,0 ale 150km i mam tyle samo obrotow nawet blizej 1000 mam to jest ewidentnie ustawienie gazu!!! a co do odpalania to normalne w zimie tak ma byc aby silnik sie zagrzal do 20st i dalej na gaz i juz obroty sie stabilizuja. sluchajcie mozecie opisac dokladniej ta srube ktora mozna regolowac te obroty na jalowym biegu jak to sie dokladnie nazywa gdzie to jest i jak to sie robi ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.