and_pec Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Maciek odchodzimy od tematu Czarny dym to mało powietrza w mieszance 1 zapchany dolot lub filtr powietrza 2 otwarty zawór recyrkulacji Jeśli tylko odłączyłeś mu wężyk od sterowania to mógł się podnieść i zaciąć 3 turbo się wyłożyło albo pompuje w kosmos 4 Wtryski leją Wtryski sprawdzisz u każdego pompiarza na ręcznej pompce. Pamiętaj że końcówek się nie da regulować. Jak leją to jedynie wymiana. koszt nówki jak dobrze pamiętam to 350. Czasami stoją iglice w nich i wystarczy wypolerować Koszt polerki kompletu ze sprawdzeniem to 80-100 zeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 1. Co do filtra to masz racje, Juz kiedys o tym pisalem, myslalem ze to sie skonczylo a to powrocilo : http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/62376-p1120-td-gniotacy-sie-filtr-powietrza/page__p__706994__fromsearch__1#entry706994 2. Egr jest wywalony ta metoda z moneta. 3. Slychac ze swista i czuc jak sie budzi, idzie bdb. 4. Juz nie jedna osoba mi o tym mowila, ale mozna przezyc czasami miesci sie w 8l., co ciekawe to caly bak wyjezdzilem w miescie i spalil 8l/100km, i w trasie tez 8l., nie zaleznie od stylu jazdy. Znowu musze sie zajac tym filtrem i kupic nowy, musze znalesc przyczyne tego gniecenia i syfienia sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrgeo Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Jak pamiętacie miałem mały remont. Przedtem na baku (50 litrów) przejezdżałem do 700 km. <7-7,5 l/100km> Po remoncie przejeżdżam troszkę ponad 800 km, <6-6,5 l/100km> dodam że ostatni miesiąc na trójeczce większość bo wiejskie asfalty jak wyglądają każdy wie , zresztą bydgoskie też jakby zanikły. Był wymieniony czujnik położenia wału i ustawione rozrząd i kąt wtrysku. Paliwo z orlenu, przyspieszenie na gładkim lepsze niż przed remontem. Nogi nie mam zbyt lekkiej, ale styl jazdy tańszy o około pół litra niż np współpracownicy w firmie, gdzie poruszamy się autami z komputerem i można sobie porównać spalanie kilku kierowców. Dużo daje hamowanie silnikiem, bo wtedy dawka jest chwilowo odcięta całkowicie na te kilka sekund. Jeżdząc dużo, dużo się hamuje i tych sekund jednak trochę się zbiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 mrgeo Ty masz praktycznie wszystko nowe w silniku, To spalanie to pewnie wynik bardzo dobrej kompresji, a wtryski zmieniales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrgeo Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 mrgeo Ty masz praktycznie wszystko nowe w silniku, To spalanie to pewnie wynik bardzo dobrej kompresji, a wtryski zmieniales? Fakt że nowe piescienie, ale stare nie były złe a na cylindrach ledwo wyczuwalny próg, tak że kompresja na pewno się polepszyła ale nieznacznie. Wtrysków nie zmieniałem, nic w systemie zasilania paliwem nie było zmieniane ani naprawiane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.