Umberto Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Witam, Wczoraj ledwo odpaliłem x-a żeby przeparkować. Dziś rano akku zupełnie padł. Kupiłem i wstawiłem nowy. Silnik kręci a nie odpala. Przy włączonym zapłonie świeci się kontrolka ostrzegawcza systemu kontroli silnika (wcześniej też się świeciła na zapłonie, ale po uruchomieniu gasła). W samochodzie jest alarm i kluczyk do jego wyłączania, ale stacyjka kręci się w kółko. Jest jeszcze dodatkowy przycisk który należy wcisnąć 5 razy- tak mi powiedział poprzedni właściciel. Szukałem w różnych położeniach stacyjki alarmu, i naciskałem ten magiczny przycisk jak kazał (słychać był pojedyncze "pik" a za chwile jeszcze dwa "pik pik") i nadal lipa:( auto nie odpala. to może być alarm czy coś innego? wcześniej wszystko było ok. Akku miał 5 lat więc miał prawo się sypnąć. Kupiłem taki z prądem 800A więc powinien być dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysockip Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Z tego co piszesz to jest możliwe że alarm się rozkodował i odcina zapłon i nie pozwala odpalić auta, przyczyn doszukuj się w alarmie bo po wymianie akumulatora w aucie się nic nie rozprogramowuje, nawet radio, znajdź instrukcje do alarmu powinieneś ją dostać przy zakupie a jak nie to telefon do poprzedniego właściciela i niech chociaż powie gdzie montował alarm, to firma montażowa powinna wiedzieć jak to naprawić. Tak przy okazji to napisz jaki akumulator kupiłeś jakie wymiary akumulatora bo z tymi akumulatorami do X-a to jest problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Dzwoniłem do aso gdzie był nissan kupowany, ale- sezon urlopowy. Spróbuję w poniedziałek. Instrukcji alarmu nie mam, na necie jest 4- stronnicowa instrukcja do tego alarmu i nic więcej. Co do akumulatora to kupiłem jaki był w sklepie (mała dziura i dwa sklepy na krzyż- z czego jeden był nieczynny) jakiś firmy autopart. 80Ah i prąd rozruchu 800A więc powinno trochę pochodzić. Mało o tym w sieci, a tu wymiary mój jest czarny ale to chyba te same dane: link Chciałem kupić Centra futura 77Ah, ale nie było takowych. Byłem u mechaników i w pn. powinni się pojawić temat zbadać z komputerkiem. /edit wszystko z alarmem gra, komp nie wykazał błędów. po prostu paliwo nie było podawane do pompy- możliwe że słabej jakości zamarzło w przewodzie(w nocy było nie więcej jak -5!!) - przewód był niedrożny. Pompowali ręcznie pompką i po jakieś godzinie walki paliwko zaczęło pompować, lecz za mało jego i silnik nie odpala:( miałem jechać do mechaników, a trzeba będzie zaciągnąć auto:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.