marib Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Po kilku miesiącach użytkowania QQ 1.6 i przebiegu ok. 20 tyś. pasek w moim QQ zaczął dawać regularne koncerty pisków gdy tylko poczuł trochę wilgoci. Przez trochę rozumiem nawet mgłę. Pierwsza wizyta w ASO skończyła się "popsikaniem" paska jakimś preparatem. Efekt okazał się mizerny. W efekcie pojechałam do ASO kolejny raz. Tym razem usłyszałem, że konieczna jest wymiana paska, a to nie jest objęte gwarancją (cena za pasek ok 150 zł + robocizna). Postanowiłem sprawę przemyśleć, bo i tak zbliżał się przegląd po 30 tyś. km. Okazało się, że dobrze zrobiłem, bo na przeglądzie usłyszałem, że Nissan uznał napinacz za generalnie wadliwy, a tym samym wymienia go i pasek za darmo jeśli klient zgłosi problem. Niestety szczęście nie trwa długo. Zaczęły się chłodne dni i pasek znów zaczyna bawić się w filharmonię. Tym razem nie jest to jednostajny pisk podczas całej jazdy w deszczu, ale gdy tylko obroty gwałtowanie się zmieniają, coś zaczyna straszliwie trzeszczeć, tak jakby pasek się zablokował. Wszystko ustaje po góra kilku sekundach. Najczęściej efekt występuje gdy obroty spadną do ok 500, a potem szybko rosną. Pytanie do Was, Grupowicze. Czy spotkaliście się z podobnymi objawami? Czy mieliście wymieniany pasek i napinacz i czy to pomogło? Według ASO w QQ nie naciąga się paska, tak jak to wcześniej robiłem w autach GM. Czy mogę wobec tego coś z tym zarobić sam, czy czeka mnie kolejna potyczka z ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Widzę że nie tylko w Note są problemy z piszczącym paskiem - znajomemu po pół roku piszczało. Tyle że Kaszkaj to miała być wyższa półka. Najlepiej być obecnym przy tej wymianie bo może to była ściema. Ale w ASO ciężko to wyegzekwować - zasłaniają się względami bezpieczeństwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Typowa choroba tych modeli,silnik 1.6.Zamień pasek na miększy.W silniku 1.6 pasek i wspornik miał wymieniony kolega Notek,ale jest już nieobecny na forum.Wiem ze zakładają pasek Mitsubishi,a nie Nissana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lechu1 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 u mnie przy mrozie okropnie piszczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylweq Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 ho ho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldemarus65 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Miałem w QQ 1,6 też problem z paskiem . Zadzwoniłem do serwisu w Szczecinie i bez problemu w ramach gwarancji wymieniono na nowy.Powiedziano , że partia pasków była wadliwa. QQ kupiłem w styczniu 2008r. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.