Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[p11] Padł komputer sterujący silnikiem

Gość Borgis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam taką sytuację z moją Primerą P11, 1,6, 10 lat i ponad 250 tys. kilometrów:

od pewnego czasu (jakiś miesiąc) podczas uruchamiania silnika czasami nie zapalała się lampka Check engine i oczywiście silnik nie zapalał (rozrusznik kręcił), wystarczało zazwyczaj kilkukrotne włączenie i wyłączenie zapłonu i lampka się zapalała. Ale po miesiącu metoda zawiodła i auto padło. Zawlokłem do elektryka i diagnoza była taka, że właśnie wyzionął ducha komputer i naprawa wyjdzie jakieś 1000 zł (czyli mniej więcej połowę wartości auta).

Popatrzyłem po różnych stronach i znalazłem te komputery po 100-250 zł.

Czy faktycznie zamiana/przepisanie/przekodowanie (nie znam się, moja wiedza o mechanice samochodowej zakończyła się na poziomie Poloneza) komputera kosztuje jakieś 700-800 zł?

Nie da się z rozbitka wyjąć dobrego, podłączyć do mojego i gotowe?

pozdrawiam

Michał

wyzionął ducha komputer i naprawa wyjdzie jakieś 1000 zł (czyli mniej więcej połowę wartości auta).

Oj bez przesady. Jesli uwazasz, ze Twoje auto jest warte 2tys to biore je bez ogladania.

Popatrzyłem po różnych stronach i znalazłem te komputery po 100-250 zł.

Czy faktycznie zamiana/przepisanie/przekodowanie komputera kosztuje jakieś 700-800 zł?

Nie da się z rozbitka wyjąć dobrego, podłączyć do mojego i gotowe?

Obawiam sie ze oprocz sterowania silnikiem ecu steruje jeszcze NATSem i alarmem - stad pewnie te koszty (ASO), ale moge sie mylic.

Gość donn_primerra