Gość biker911 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Odświeżam wątek z kątem wtrysku. Potrzebuje ustawić kąt najlepiej ciechanów i okolice lub warszawa i okolice. Dzwoniłem do jakiegoś serwisu Boscha w w-wie to zaśpiewał 200 minimum. Help, jeśli macie jakiś namiar proszę o pomoc. Dz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 jak chcesz zaoszczedzić to z wawy 160 kilometrów bedziesz miał do Wolińskiego kolo Lubartowa ja zapłaciłem 50zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 (edytowane) Ja 80 (ten sam zakład) z korekcją paska rozrządu na pompie. Dobry pompiarz ustawi to czujnikiem zegarowym w max 30 minut za jakieś 50-100 zeta, a cwaniaki nie mający pojęcia a chcący wyrwać kasę będą zaraz szukali kompa, a na końcu stwierdzą( po całodziennym ustawianiu na czuja) że pompa do remontu. Jak będziesz szukał warsztatu to najlepiej się tak mimo woli spytaj majstra ile powinien wynosić kąt. Jak poda Ci od razu sensowną odpowiedź to rób jak w miarę tanio, a jak będzie czarował to olej Edytowane 7 Stycznia 2010 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biker911 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 (edytowane) Dzięki za podpowiedzi ale faktycznie do Lubartowa to kawałek jest. A z tymi cwaniakami to już tak jest. Jak dzwoniłem to już przez telefon kręcił że trzeba oblukać dopiero mi cenę podadzą ale min. 200pln-ów. Jak ja wiem żę to kąt i o czym ja mam z nim gadać, jakbym miał zegary to do nich bym nie dzwonił. Zaraz tak jak mówisz podpinanie komputera pierd. pół dnia i najlepiej to pompę wypierd. i dać zarobić. No nic jak nie dostanę namiarów gdzieś bliżej to muszę szukać. Pozdrawiam. Edytowane 7 Stycznia 2010 przez biker911 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Pod Warszawą jest jeden z najlepszych gości od pomp Boscha, ale kolejki u niebo okrutne, bo z całej Polski kurierzy dowożą do niego. Trzeba się koniecznie umawiać telefonicznie. Generalnie to remonty pomp robi się u niego, ale kąt w końcu też trzeba po remoncie ustawić. Nie pamiętam gdzie dokładnie ma ten zakład, Było info na forum o nim, ale zabij nie pamiętam i nic nie powiem gdzie i co. Może koledzy podrzucą adres do niego. Ceny ma normalne a nie z choinki i stały cennik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurcy Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Odświeżam wątek z kątem wtrysku. Potrzebuje ustawić kąt najlepiej ciechanów i okolice lub warszawa i okolice. Dzwoniłem do jakiegoś serwisu Boscha w w-wie to zaśpiewał 200 minimum. Help, jeśli macie jakiś namiar proszę o pomoc. Dz. A jakie masz objawy, że musisz ustawiać kąt wtrysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Pod Warszawą jest jeden z najlepszych gości od pomp Boscha, ale kolejki u niebo okrutne, bo z całej Polski kurierzy dowożą do niego. Trzeba się koniecznie umawiać telefonicznie. Generalnie to remonty pomp robi się u niego, ale kąt w końcu też trzeba po remoncie ustawić. Nie pamiętam gdzie dokładnie ma ten zakład, Było info na forum o nim, ale zabij nie pamiętam i nic nie powiem gdzie i co. Może koledzy podrzucą adres do niego. Ceny ma normalne a nie z choinki i stały cennik Pan Podkowiński. Nadarzyn k/W-wy, tel. 22 7298950 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biker911 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 A jakie masz objawy, że musisz ustawiać kąt wtrysku? objawy są takie że po wymianie rozrządu nie chce odpalić, długo kręci i trzeba się namęczyć, poza tym lubi gasnąć w czasie jazdy gdy się zdejmie nogę z gazu Pan Podkowiński. Nadarzyn k/W-wy, tel. 22 7298950 serdeczne dzięki, zaraz do niego dzwonię. dam znać jak i co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Biker skoro było dłubane przy rozrządzie to zapewne został on źle ustawiony. Nie ma potrzeby od razu robić pompy a jedynie ustawić poprawnie rozrząd i ewentualnie wyregulować kąt wtrysku na pompie. Jęsli po tym dalej będzie gasł a obroty falowały to trzeba się wsiąść za czyszczenie nastawnika dawki paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Popieram predzej coś z paskiem nie tak niż z pompa mi np nie chciał zapalać na zimnym silniku dopiero za 2,3 razem jak juz zalapał to mozna go było palić od razu tak wiec podejrzewam ze przyczyna jest w źle ustawionym rozrządzie aczkolwiek ręki sobie uciąć nie dam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hadik Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 przepraszam czy ten rozrzad to mowice o pasku na pompie czy o pasku rozrzadu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość G.Adam Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 (edytowane) Edytowane 14 Stycznia 2010 przez G.Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 G ADAM Wyczerpująca odpowiedź Paski to jeden i drugi, ale prędzej od napędu pompy i od tego bym zaczął. Jak się nie da ustawić kąta wtrysku (obrócić pompy) to trzeba przestawić pasek o ząbek. Jak było kręcone wałem korbowym po zdjęciu pasków to też może być narobione bałaganu pomiędzy tłokami a zaworami. Zacząłbym od ustawienia kąta wtrysku, a dalej to samo wyjdzie. Jak jest przestawiony rozrząd to nie ustawisz kąta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość G.Adam Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 po przestawieniu o jeden ząbek jednego albo drugiego paska różnice są zaskakujące, sam spędziłem dwa dni na roszadach i wybrałem optymalne rozwiązanie, nie polecam ludziom o słabych nerwach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biker911 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 No zobaczymy. Jak ustawie kąt wtrysku to się okaże. Mam nadzieje że jutro (tj. pon.) się uda wstawić. Dam halo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roth01 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 to sie da samemu ustawić w garażu metodą rzemieślniczą najpierw ustaw sobie na jednym cylindrze tłok w górnym punkcie bo w tym momencie ma być poczatek wtrysku i odkręć rurki od wtryskiwaczy, potem załóż klucz na pompę i kręć nią delikatnie (to wymaga parę obrotów żeby złapać wprawę) patrząc na rurkę od wtryskiwacza na którym masz teraz pełną kompresję jak popłynie ropa to załóż pasek i zgrubsza jest ustawione, potem składasz wszystko i zostaje regulacja na szpilkach pompy żeby silnik pracował jak najdelikatniej bo niewielkie przesunięcie początku wtrysku da ci zaplon jak będzie za wczesny to będzie bardzo walił w tłoki a za póżny będzie ciężko odpalał a japońce zrobili to tak że jak się walniesz o ząb to jesteś ugotowany. ja po takiej regulacji przejechałem przez rok prawie 30 tys km i żadnych problemów od strony pompy nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 roth straszne nieścisłości w tej twojej instrukcji Kąta nie ustawia się od tak młotkiem i przecinakiem. GMP to musi być na pierwszym tłoku a nie dowolnym, a wartość kąta to też ma swoje wytyczne. Procedura ustawiania jest w manualu i dla osób bardziej obeznanych i posiadających czujnik zegarowy to jest to do wykonania w garażu, ale nie w taki sposób jak to opisujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.