Gość CrioX Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Witam Mam problem a raczej zagwozdkę. Podczas jazdy i gwałtownym zahamowaniu ( nurkowanie ) słychać serię stuków gdy koła się zblokują...w miarę równych odstępach. Do momentu zatrzymania pojazdu... Gdy na drodze było sucho pukanie było słyszalne tylko podczas poderwania go spod świateł ( jedno puknięcie ). Sytuacja obecnie wygląda tak. Hamowanie - pukanie do momentu zatrzymania się ( tylko gwałtowne z zablokowaniem kół ) Ruszanie - jedno puknięcie Podczas jazdy - sporadyczne jedno puknięcie Pozycja kół bez znaczenia. Dźwięk dochodzi z rożnych miejsc,lub to po prostu złudzenie. Głownie z przodu, do tego puknięcie czuć na pedale hamulca. Z zawieszenia wykluczam amortyzatory ( komplet przód + tył ). Przed wymianą było podobnie... Ktoś miał podobnie ? To bardzo frapujące szczególnie że to dość głośne... Moze wiecie co to może byc zanim wymienię całe zawieszenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 gumowa tuleja koncowki drazka reakcyjnego -> u mnie stukało własnie tak jak mówisz, z biegiem czasu stukało podczas równej jazdy. przy ruszaniu to u mnie był sworzeń wahacza. Może naprowadzi Cie to na trop. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CrioX Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Dzieki za tropy... bede szukał i konsultował z mechesem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek8301 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Witam Mam problem a raczej zagwozdkę. Podczas jazdy i gwałtownym zahamowaniu ( nurkowanie ) słychać serię stuków gdy koła się zblokują...w miarę równych odstępach. Do momentu zatrzymania pojazdu... Gdy na drodze było sucho pukanie było słyszalne tylko podczas poderwania go spod świateł ( jedno puknięcie ). Sytuacja obecnie wygląda tak. Hamowanie - pukanie do momentu zatrzymania się ( tylko gwałtowne z zablokowaniem kół ) Ruszanie - jedno puknięcie Podczas jazdy - sporadyczne jedno puknięcie Pozycja kół bez znaczenia. Dźwięk dochodzi z rożnych miejsc,lub to po prostu złudzenie. Głownie z przodu, do tego puknięcie czuć na pedale hamulca. Z zawieszenia wykluczam amortyzatory ( komplet przód + tył ). Przed wymianą było podobnie... Ktoś miał podobnie ? To bardzo frapujące szczególnie że to dość głośne... Moze wiecie co to może byc zanim wymienię całe zawieszenie ? Witam. Jeżeli chodzi o stuki przy hamowaniu - czy nie jest to przypadkiem system ABS /system zapobiegający blokowaniu się kół przy hamowaniu/...? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 (edytowane) Witam Mam problem a raczej zagwozdkę. Podczas jazdy i gwałtownym zahamowaniu ( nurkowanie ) słychać serię stuków gdy koła się zblokują...w miarę równych odstępach. Do momentu zatrzymania pojazdu... Gdy na drodze było sucho pukanie było słyszalne tylko podczas poderwania go spod świateł ( jedno puknięcie ). Sytuacja obecnie wygląda tak. Hamowanie - pukanie do momentu zatrzymania się ( tylko gwałtowne z zablokowaniem kół ) Ruszanie - jedno puknięcie Podczas jazdy - sporadyczne jedno puknięcie Pozycja kół bez znaczenia. Dźwięk dochodzi z rożnych miejsc,lub to po prostu złudzenie. Głownie z przodu, do tego puknięcie czuć na pedale hamulca. Z zawieszenia wykluczam amortyzatory ( komplet przód + tył ). Przed wymianą było podobnie... Ktoś miał podobnie ? To bardzo frapujące szczególnie że to dość głośne... Moze wiecie co to może byc zanim wymienię całe zawieszenie ? obawiam się że to przeguby napędowe,ew.poduszki silnika,ale to raczej tylko przy ruszaniu i gwałtownym hamowaniu no i nie cyklicznie. Edytowane 12 Stycznia 2010 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CrioX Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 To nie ABS, w mojej Ami go nie ma Bede szukać przyczyn u mechanika jak znajdzie czas. Ehss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Widze CrioX że dalej biedaku ze skrzynią wojujesz U mnie też coś stuka jak wrzucam 1 bieg ale że to w momęcie wprowadzenie dzwigni w odpowiednie położenie to olewam ten fakt bo to pewnie drobiazg. Nie wiem co Ci poradzić - miałem na Spocie posłuchac no ale niestety nie mogłem w niedzielę dotrzeć - bałem się o prawko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CrioX Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 (edytowane) Tym razem to nie skrzynia... Edytowane 12 Stycznia 2010 przez CrioX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 fakt nie doczytałem że teraz chodzi o koła. Tak mi przyszło do głowy że może tarcze by należało sprawdzić czy są proste, no ale wtedy czuł byś to na kierownicy... Jeżeli porobiło Ci się tak przy obecnych warunkach pogodowych to może gdzieś się dostało błota pośniegowego i zamarzło a teraz hałasuje. Jak nie dysponujesz ciepłym garażem to poczekaj na odwilż, albo na otwarcie galerii Mazowia może tam będzie cieplejszy niż w Wiśle parking Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 (edytowane) sprawdź czy manszety(gumowe osłony) na przegubach masz całe,jeśli popękane to przeguby złapały syf i kicha...czyli do wymiany. N15-to samochód prawie doskonały,poza 5 elementami: 1.opornica-w aso 220zł naprawa samemu-5.40zł 2.łożyska w skrzyni biegów-często padają(120kkm-200kkm) 3.problematyczny rozrząd w niekturych modelach(wrażliwy na zbyt "rzadki" olej.najlepiej lać 10w30 4.korozja progów i nadkoli z tyłu 5.padające mech.wycieraczek. POZA TYM TO AUTO NIE DO WYJ...NIA Edytowane 12 Stycznia 2010 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CrioX Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 (edytowane) W Sobote jade do mechesa na dokładne przyjrzenie się problemowi Tymczasem gdy na ulicach zrobiło sie "czarno" i przyszedł kilkunastostopniowy mroź, pukanie ustało Coś przymarzło czy jak, nie wiem... Wiem jednak ze cos sie działo i samo sie nie naprawiło, więc wróci... No i zwrócę szczególną uwage na to o czym pisaliście. Pozdrawiam Edytowane 15 Stycznia 2010 przez CrioX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.