Gość marioooo Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Tak cos mi ostatnio ubywa plynu w chlodnicy - przez ostatnie 5kkm dolalem ponad 0,5 litra do zbiorniczka. Silnik 1.6. auto stoi w garazu i poza sladami po soli nie mam plam "zielonego" plynu (bo mi sie petrygo zostalo to dlatego zielony:) ), pod korkiem oleju nie ma sladow plynu. dziwne jest tez to ze auto nie wchodzi na odpowiednia temperature - wiem ze obecnie mamy mrozy, ale nawet wczesna jesienia przy temperaturach grubo powyzej zera silnik nie osiagal temperatury 90 stopni. temperatura w kabinie oczywiscie jest odpowiednia, ale wskazowka zatrzymuje sie na 1/4 swojego wystansu (jezdze glownie na trasie tym autkiem) kilka dni temu podczas postoju (ok 90 min pracy na biegu jalowym przy temp -4 stopnie) udalo sie jej wskoczyc na 90 stopni. slnik z gory jest suchy, oczywiscie nie ma co sprawdzac spodu bo i tak jest usyfiony od blota posniegowego. silnik ma ok 100kkm - wiec nie jest zajechany, natomiast osprzet pochodzi od silnika z przebiegiem 250kkm. jakies sugestie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Taguj tematy ( model N15, N16 ), teraz wyedytowałem. Podobne tematy masz poniżej, poszukaj i kontynuuj wątek, bez otwierania nowego tematu. Ten zamykam http://forum.nissank..._1entry607739 http://forum.nissank..._1entry642806 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.