Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] HID do P11.144


Gość rysuchom
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,mam zamiar zamontować zestaw HID do mojej Primki.Nie wiem jednak czy ów zestaw montuje sie tylko do świateł mijania, czy również do drogowych.Proszę o kontakt kolegów , którzy już przerabiali ten temat .Proszę o praktyczne porady w tej materii.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,mam zamiar zamontować zestaw HID do mojej Primki.Nie wiem jednak czy ów zestaw montuje sie tylko do świateł mijania, czy również do drogowych.Proszę o kontakt kolegów , którzy już przerabiali ten temat .Proszę o praktyczne porady w tej materii.Pozdrawiam.

hmmmm wiesz raczej niema możliwości zamontowania HID do świateł drogowych ... światła drogowe mają żarówki W5W o ile dobrze pamiętam a mijania mają H7......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,mam zamiar zamontować zestaw HID do mojej Primki.Nie wiem jednak czy ów zestaw montuje sie tylko do świateł mijania, czy również do drogowych.Proszę o kontakt kolegów , którzy już przerabiali ten temat .Proszę o praktyczne porady w tej materii.Pozdrawiam.

 

Żarniki montujesz tylko do świateł mijania. W swojej Primerce zamontowałem zestaw o barwie 6000K, jeżdżę na nich ponad półtora roku i jestem bardzo zadowolony. Trzeba podkreślić że taki zestaw z uwagi na soczewę nie powoduje oślepiania (nikt przez ten czas nie mrugał mi światłami)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Razicki pomyliły ci się,pojęcia

Długie=drogowe- żarówki H1

krótkie-mijania- H7 czy H1 u mnie D2S

postojowe=pozycyjne-W5W

halogeny=przeciwmgielne przód-H1

 

Po co przerabiać długie na Hidy Ja w Oryginale nie mam i nie potrzebuję. Jak masz Xenony to nie masz potrzeby używania długich na drogach publicznych. Zresztą taka przeróbka w zwykłym reflektorze jest nie dozwolona. Montaż hidów też jest zakazany, ale nie będę tutaj rozkręcał tego tematy bo było to juz przerabiane wielokrotnie, a i tak macie to w D..... Jak się pały dopatrzą to dowód do odbioru w urzędzie komunikacyjnym po wcześniejszym przeglądzie technicznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Razicki pomyliły ci się,pojęcia

Długie=drogowe- żarówki H1

krótkie-mijania- H7 czy H1 u mnie D2S

postojowe=pozycyjne-W5W

halogeny=przeciwmgielne przód-H1

 

Po co przerabiać długie na Hidy Ja w Oryginale nie mam i nie potrzebuję. Jak masz Xenony to nie masz potrzeby używania długich na drogach publicznych. Zresztą taka przeróbka w zwykłym reflektorze jest nie dozwolona. Montaż hidów też jest zakazany, ale nie będę tutaj rozkręcał tego tematy bo było to juz przerabiane wielokrotnie, a i tak macie to w D..... Jak się pały dopatrzą to dowód do odbioru w urzędzie komunikacyjnym po wcześniejszym przeglądzie technicznym.

 

Zgadzam się z drogowymi pomyliłem się tak jak pisałem nie byłem pewny..... a co do legalności to się zgadzam że żadne Hidy nie mają homologacji o wiąże się to z zabraniem dowodu.... a co do oryginalnych xenonów to naprawdę rewelka pięknie świecą można powiedzieć że ja długich bardzo rzadko używam od kąd zmieniłem reflektory na xenon ( orginalne lampy ) ...

Edytowane przez llazicki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żarniki montujesz tylko do świateł mijania. W swojej Primerce zamontowałem zestaw o barwie 6000K, jeżdżę na nich ponad półtora roku i jestem bardzo zadowolony. Trzeba podkreślić że taki zestaw z uwagi na soczewę nie powoduje oślepiania (nikt przez ten czas nie mrugał mi światłami)

 

 

daryka powiedz jak ta przeróbka przechodzi okresowe badanie techniczne i czy musiałeś zakładać spryskiwacze reflektorów.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daryka powiedz jak ta przeróbka przechodzi okresowe badanie techniczne i czy musiałeś zakładać spryskiwacze reflektorów.?

 

Badania techniczno z hid-mi przeszła dwa razy bez żadnego problemu. Mam zamontowane oryginalne spryskiwacze reflektorów, także Primera wygląda tak jak by miała fabryczne xenony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niedawno mialem przeglad techniczny i zagadnalem diagnoste, czy jakbym sobie wstawil chinskie ksenony to by mi podbil dowod rejestracyjny. Odpowiedzial mi tak: "Wyglada mi pan na rozsadnego czlowieka. Prosze sobie odpuscic."

 

Fakt faktem, ze to samopoziomowanie oryginalnych lamp ksenonowych jest o kant d.py i wg mnie nie ma roznicy, czy masz hid czy prawdziwy ksenon, pod warunkiem ze w soczewce. Ale przepisy sa takie, i niestety nalezy ich przestrzegac. A zadne samopoziomowanie, czy spryskiwacze nie zastapia rozsadku i odrobiny wyobrazni.

 

Sam chcialem sobie wstawic te hidy, i wiem, ze bym nie oslepial. Ale nie chce sie stresowac. Zastanawiam sie, co by bylo gdybym uczestniczyl w kolizji, nei z mojej winy i by sie nagle okazalo ze lampy mam nie dopuszczone do uzytku (brak homologacji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie wypadku - współwinny w najlepszym razie - a jak sie ktoś zakręci to i cąłą wine może zwalić. Oślepiłeś i on nie widział itp. Jak auto rozbite to nie udowodnisz że nie oślepiałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie wypadku - współwinny w najlepszym razie - a jak sie ktoś zakręci to i cąłą wine może zwalić. Oślepiłeś i on nie widział itp. Jak auto rozbite to nie udowodnisz że nie oślepiałeś.

No wiec wlasnie. Jesli by sie okazalo ze mam nielegalne lampy, bylby to jedyny ewidentny dowod winy, i to mojej winy. Wiec sie lepiej nie stresowac. Poczekajmy kilka lat na nastepne auto. Tamto pewnie bedzie mialo oryginalne ksenony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze sie do tematu.

 

Moja primerka ma xenony, ale jestem rozczarowany ich dzialaniem. Swiecą bardzo słabo, układ poziomujący wyglada na sprawny.

Jedna z lamp ma delikatnie inny kolor. Czy mogą być jakoś uszkodzone??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oryginały to OSRAM XENARC 66040 o barwie 4300K Jak świecą na fioletowo, różowo lub pomarańczowo to znaczy że się wypaliły.

Przestrzegam przed kupnem HIDów po 35 zeta za sztukę i podrób PHILIPSA. Sam takie nabyłem i Philips (co to miał być oryginałem ) poświecił miesiąc a HID z Wa-wy 5. W obu przypadkach żarniki zmieniły się w stroboskop a HIDy nawet nie chciały odpalić jak zgasły tylko trzeba było światła zgasić i zapalić ponownie aby ruszyły.Gwarancja na HIDy jest miesięczna- to coś chyba znaczy. Stare żarniki świecą OK tylko że właśnie słabo.

Najlepsza oferta jaka znalazłem to jest w Lublinie AUTOMIX Maja Philipsa z 2-letnią gwarancją po 140 sztuka Ta cała reszta po 50 zeta to g...... na którym przejechałem się już 2 razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli sprzedawca daje pisemną gwarancję na towar i jest Ci pewny to cena atrakcyjna. Osobiście nie kupuję na allegro od osób prywatnych lub sklepów widmo, a ten mi na taki wygląda(lokalizacja -Śląsk) Moje Philipsy też kosztowały po 90 za sztukę i d..... po miesiącu a ze sprzedającym zero kontaktu. Uczulam . Jak nie znasz sprzedawcy to nie bierz. Lepiej dopłacić parę zeta więcej i wziąść u pewnego co ma normalny sklep i sprzedaje też na allegro. Niby Osram nie miał podrób ale zawsze jest to ryzyko, że trafisz na feralny egzemplarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automix Lublin daje 2 letnią gwarancję na Philipsy. Nikt na allegro nie daje tyle . Dla mnie bomba zwłaszcza że jestem z Lublina, nie płacę za przesyłkę i widzę co kupuję. Najlepiej zaopatrzony sklep z oswietleniem samochodowym w Lublinie proponuje te żarniki po 280 szt a ASO coś około 400, ale to i tak taniej niż w Maździe, gdzie chcą 500 blink.gifwarning.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem przerabianie na ksenony to wioska. a jeszcze potem wkładanie żarnika 6000K świecącego pod fiolet to już wioska kwadrat. ale róbta co chceta.

 

co do żarników za 50zł to nie wiem, nie używałem. podobno g.wno.

w aso za 400zł to jest cena z wymianą, u elektryka 250-300zł. w wawie orginały OSRAM 4300K (jedyne orginalne) kupiłem za 170zł (z roczną, pisemną gwarancją). taki żarnik świecący na początku na biało-żółto po kilku godzinach sam zaczyna dawać tą charakterystyczną, niebieską poświatę.

wymiana jest banalna, prawie tak samo łatwa jak h4 czy h7 w standardowych lampach, więc nie ma powodu aby płacić komuś za wymianę.

 

kupiłem właśnie w tym sklepie, który podlinkował and_pec . teraz cena 139zł, nieźle.

 

edycja: który podlinkował chemmist oczywiście :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem przerabianie na ksenony to wioska. a jeszcze potem wkładanie żarnika 6000K świecącego pod fiolet to już wioska kwadrat. ale róbta co chceta.

 

Wioską to jest montowanie hid-ów do lamp bez soczewki z ryflowanym szkłem, które świecą i oślepiają wszystko tylko nie drogę. Swoją droga nie zauważyłem żeby żarniki o barwie 6000K w mojej Primerce świeciły na fiolet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6000 jest spoko barwą. Pewnie jestem "wieśniakiem" bo sam stosowałem tą barwę w tych g...... Hidach i podróbach co padły. Prawdą jest ze innych normalnych barw nie kupisz z tego. Wiocha to jest jak ktoś walnie 8000 a nie daj bóg 12000 Teraz to już nie modne, bo weszły LEDY i każdy wieśniak ma świecące fale na zderzaku przyakcentowane niebieskimi postojówkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojtas1980

hmmmm wiesz raczej niema możliwości zamontowania HID do świateł drogowych ... światła drogowe mają żarówki W5W o ile dobrze pamiętam a mijania mają H7......

W5W to żarówki pozycyjne.

Drogowe to H1 i mozna zamontować HID,lecz wiąże się to z montażem dodatkowych przetwornic.

Edytowane przez wojtas1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6000 jest spoko barwą. Pewnie jestem "wieśniakiem" bo sam stosowałem tą barwę w tych g...... Hidach i podróbach co padły. Prawdą jest ze innych normalnych barw nie kupisz z tego. Wiocha to jest jak ktoś walnie 8000 a nie daj bóg 12000 Teraz to już nie modne, bo weszły LEDY i każdy wieśniak ma świecące fale na zderzaku przyakcentowane niebieskimi postojówkami

 

 

to chyba jestem "wieśniakiem" bo mam zamontowane led-y do jazdy dziennej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba jestem "wieśniakiem" bo mam zamontowane led-y do jazdy dziennej

OMG - masz na prawde ladne auto, a drut tunning psuje tylko efekt. Moze to tylko moja opinia, ale P11.144 bardzo ladnie wyglada z wlaczonymi swiatlami.

Poza tym, nie wiem dokladnie jak to jest z tymi dziennymi, ale tez chyba powinny byc fabryczne albo z homologacja. Jesli auto swiatel dziennych nie posiada, nalezy jezdzic na swiatlach mijania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę to każde źródło światła zamontowane na samochodzie, musi mieć homologację i przejąć badania techniczne jeśli nie jest fabryczne. Co do LEDÓW to są gusta i guściki ale ,,,,,,,,,,,, ja nie robiłbym obciachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę to każde źródło światła zamontowane na samochodzie, musi mieć homologację i przejąć badania techniczne jeśli nie jest fabryczne. Co do LEDÓW to są gusta i guściki ale ,,,,,,,,,,,, ja nie robiłbym obciachu.

 

Dodatkowe światła do jazdy dziennej zamontowane w Primerce wyglądają naprawdę dobrze, faktem jest, że trzeba wybrać przyzwoitej jakości LED-y, które oczywiście posiadają homologacje, bo niewątpliwie lampki za 50 zł wyglądają „wieśniacko” ale to jest moje zdanie.

Podłączone mam w ten sposób, że świecą się tylko i wyłącznie LED-y bez świateł mijania, czy też świateł pozycyjnych.

Na marginesie miałem dwie kontrole w związku posiadaniem tychże lampek. Mundurowi jadąc za mną zatrzymali mnie do kontroli oświadczając, że nie mam włączonych świateł mijania, oczywiście wyjaśniłem, że mam tylko takie do jazdy dziennej - mina panów Policjantów bezcenna.

Edytowane przez daryka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry panie kierowco. Pił pan coś

- Nie

- No to będzie mandacik za brak gaśnicy

 

Jeśli lubisz spotkania trzeciego stopnia to twoja sprawa. W końcu trafisz na jakiegoś służbistę że Ci prześwietli auto na co innego i w końcu odjedzie na lawecie jako niesprawne. Mam nadzieję że tylne działają z tymi "druciakami"

Homologacja, homologacją, ale moje odczucia są jak wyżej. Wiadomo, jak już zamontowałeś, to nie napiszesz, że odstawiłeś wiochę smile.gif i będziesz chwalił że jest cud miód. Ot kolega musiał zabłyszczeć na drodze wyróżniając się innymi lampkami i to wszystko. Zaraz pewnie usłyszę tu tekst o oszczędnościach na paliwie, ale mogę się założyć, że mijania na dzień znikły, ale w to miejsce pojawiło się CB i może jeszcze wzmacniacz do radia z tubą i oszczędności popędziły razem z pseudokoniami z pseudosportowego tłumika

 

Polskie przepisy nakazują jazdę z włączonymi światłami pozycyjnymi z tyłu. Unijne mówią że nie trzeba ale nie zakazują. Światła dzienne powinny wyłączyć się automatycznie po włączeniu świateł mijania lub drogowych z wyłączeniem sygnału świetlnego

Montaż nie dalej niż 400 mm od bocznego obrysu pojazdu; wzajemna odległość nie może być mniejsza niż 600 mm Jeżeli szerokość pojazdu nie przekracza 1,3 m, odległość ta może być zmniejszona do 400 mm.Wysokość 250-1500mm barwa biała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...