Gość tursky Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Mam taki problem jak w temacie. Nie moge sobie poradzic z trzeszczeniem pedalu sprzegla. Myslalem ze to linka. Rozebralem cala, przsmarowalem, linka nie jest stroczona, działa luzno. Trzeszczy natomiast ta zakrecona/naciagnieta sprezyna przy pedale sprzegla. Przesmarowalem ja ale widze ze ona trzeszczy ze wzgledu na swoja budowe, czyli sam drut sprezyny przez "zmeczenie" podczas nacisku powoduje trzeszczenie. Tak wiec dalsze smarowanie mysle nie pomoze. Macie jakis pomysl? Trzeszczenie jest juz na tyle uporczywe, ze podczas zmiany biegu, trzeba przerwac rozmowe w samochodzie. PROSZE O PORADE! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek_1983 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Miałem to samo i też myślałem że mi się linka kończy. Popsikałem WD40 i na razie jest cicho. Zimą pod butami wnosimy dużo błota i może to jest powodem. Dostaje się takie między zwoje sprężyny a ta trzeszczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Mam taki problem jak w temacie. Nie moge sobie poradzic z trzeszczeniem pedalu sprzegla. Myslalem ze to linka. Rozebralem cala, przsmarowalem, linka nie jest stroczona, działa luzno. Trzeszczy natomiast ta zakrecona/naciagnieta sprezyna przy pedale sprzegla. Przesmarowalem ja ale widze ze ona trzeszczy ze wzgledu na swoja budowe, czyli sam drut sprezyny przez "zmeczenie" podczas nacisku powoduje trzeszczenie. Tak wiec dalsze smarowanie mysle nie pomoze. Macie jakis pomysl? Trzeszczenie jest juz na tyle uporczywe, ze podczas zmiany biegu, trzeba przerwac rozmowe w samochodzie. PROSZE O PORADE! TTTM.a trzeszczy najczęściej łapa linki w tulei wchodzącej do skrzyni.z czasem też stawia opór przy wciskaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tagemi Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 mi też trzeszczy łapa wychodząca ze skrzyni, do tego pedał sprzegła chodzi bardzo ciężko, mam zamiar zająć się tym po zimię. mechanik powiedził że może zerwać się linka sprzęgła jeżeli tego nie zrobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zigirin Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Widzę, że nie jestem odosobniony w tym temacie;) Czyli to norma w almerkach N 15. Ehh... ja też próbowałem WD - 40, do tego smarowanie samej sprężyny smarem itp. Pomagało tylko na chwilę. Do tej pory nie znalazłem na to sposobu. Też sprzęgło mi cieżko chodziło, jednakże teraz jest trochę lepiej. Poluzowałem trochę linkę tzn przy montowaniu kolejnej;) Raz mi się zerwała i założyłem drugą, ale niestety za mocno naciągnąłem i padła po jakichś 3000 mniej więcej. Teraz mam kolejną i trochę luźniej naciągniętą, tak że sprzęgło bierze nieco wyżej niż poprzednia, ale nie mam problemów z wciskaniem sprzęgła, tylko niestety nadal z tym nieszczęsnym skrzypieniem pedału się męczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Mieliśmy taki przypadek w poprzednim Nissanie, mianowicie Y10. Pedał sprzęgła, a konkretnie sprężyna trzeszczała głośno, pomogło podkręcenie Volume w radiu Sam docisk też ciężko chodził, ale to nie miało wpływu na sprężynę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 a moze mi ktos podpowiedziec jak wymontowac linke od sprzegla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomtom1 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 a moze mi ktos podpowiedziec jak wymontowac linke od sprzegla U mnie też trzeszczało przy naciskaniu, a potem zaczeło sie zacinać a potem czyli jeszcze w ten sam dzień pękła ta dzwignia która wystaje ze skrzyni biegów. no i trzeba było autko na sznurku do domu zaprowadzić. uszkodzony był docisk sprzegła a;e po 300tys to w sumie nic dziwnego, ale natychmiast po wymianie zaczeły sie inne problemy: duże drgania silnika (aż nogi bolą po dłuższej jeździe), szarpanie - nie daje sie normalnie ruszyć, trzeba nieźle kombinować żeby nie tłukło przy ruszaniu, a przy cofaniu pod górke kiedy trochę wieksza siła potrzebna to takie dziwne stuki i szrpania czuć jakby sie półośka ukręcała, a dodatkowo zaczeła "terkotać "skrzynia biegów na luzie na wolnych obrotach. Aha, no i niema luzu przy puszczonym sprzęgle pomiędzy łapą a popychaczem z siłownika hydraulicznego Czy nowe sprzegło może szarpać? oryginalne przejeżdziło 300 tys i nie szarpało nigdy a żadnych wibracji nie było czuć, próbowałem regulować poduszke tylna ale bez efektu, wymiana na nowa to nawet pogarsza sprawe i jest totalna kicha. Jeżeli ktoś z szanownych kolegów coś takiego przezył to prosze o opinie, bo rozważam zakup nowego sprzęgła osobiście, zawiezienie do mechanika i dokładne patrzenie mu na ręce w kazdej sekundzie jego pracy,sam niestety tego nie zrobie z powodow oczywistych - brak warunkow sprzętowo-lokalowych. autko to N15 2.0d cd20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.