Gość donn_primerra Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 w drzwi w przełączniki pakowalem te małe diody w tunel też polecam czerwone ... a zegary i reszta na bialo jak w oplu... zwróc uwage aby najlepiej zarówka miała 14 v ja kupowałem w elektronicznym 12v po około 2 tygodniach przepalaly sie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość philein Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 donn_primerra ma rację. Najlepiej się sprawdzają żarówki 14v. Są troszkę krótsze, co w kilku miejscach może byc nawet wygodniejsze, a różnicy w świeceniu nie ma. Uparciuch ją zauważy, ale różnice między podświetleniem przed i po odpaleniu silnika. Żadna różnica. Za to dużo dłużej wytrzymują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość G.Adam Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 co racja to racja jak moje dwunastki się szybko przepalą to założę 14V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 a wymieniał ktoś z was może licznik ? nie chcę dublować tematu( http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/62119-p10-licznik-sterowanie-lusterek-podswietlenia-co-i-jak/page__pid__705080__st__0entry705080 ) to proszę o pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 do prawidłowego działania obrotomierza potrzebujesz jeszcze tylko jeden przewód sygnał w wersjach na wtrysku sygnał idzie z ecu ale równie dobrze mozesz podłączyc bezpośrednio z aparatu bądz cewki w silniku 2.0 pb jest to przewód niebiesko czarny w kostce licznika... najprościej wraż licznik i sprawdz czy działa jeżeli nie zadział .. odszukamy który to pin w kostce licznika i poprowadzisz sobie bezpośrednio kabelek z komory silnika. ot cała filozofia... co do lusterek to nie wiem czy masz instalacjie. jak nie masz to wystarczy ci przelącznik lusterka kłebek kabli i troche czasu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 a w silnikach na gaźniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 no napisałem ci ze jak by co to z cewki mozna wziąc sygnał.. nie widziałem jak to jest w gażnikowcu to ci nie powiem mozliwe ze ma już gotowe wyprowadzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 podobno jest od razu wyjście w kostce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 czyli plug & play. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.