Gość mariomario Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 WITAM WSZYSTKICH. POMÓŻCIE PROSZĘ JAKA INSTALACJĘ ZAŁOŻYĆ DO NISSANA PRIMERY P12 1.8 2002r Z PRZEBIEGIEM 150000. W BYDGOSZCZY PROPONUJĄ MI BRC SEQUENT24 WRAZ Z LUBRYFIKACJA KOSZT 3100zł. W TORUNIU PREFERUJĄ ELPIGAZ BEZ LUBRYFIKACJI KOSZT 2400zł. CZY DO NISSANA POTRZBNA JEST LUBRYFIKACJA? JAKA INSTALACJĘ POLECACIE? POMÓŻCIE PROSZĘ pozdrawiam MARIO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Poczytaj tutaj: www.lpg-forum.pl po zalogowaniu możesz nawet zapytać i znaleźć gazownika co ci zrobi instalację jak trzeba. Lubryfikacja? No cóż na pewno nie szkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Lubryfikacji Ci nie trzeba, BRC nawet nie zaleca do nissanów tego. A wg. mnie i kilku gazowników to placebo i niepotrzebnie wywalone pieniądze. Ja mam w swoim 1.8 BRC sq24 na razie bez problemów, choć na razie przez te mrozy spalanie trochę urosło Chyba, że dobrego fachowca od STAGa znajdziesz to też dobra instalacja, choć zależy jak poszczególne elementy (jakich firm są) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeroberto Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Ja jak zakładałem instalke do swojego nismo przeczytałem forum wzdłuż i wszerz, obdzwoniłem warsztaty które zakładają nawet na drugim końcu polski i ile głow tyle myśli. Powiem tak lubryfikacja może byc i nie musi ?! Mówią ze to jedna wielka ściema ale... zawsze jest wtym troch prawdy. ja do swojego nie założyłem. Mam instalke BRC przejechane ok 6kkm i jestem bardzo zadowolony. Jedyny problem to ze czasami śmierdzi gazem ale pojechać do gazownika i dokręci śrubkę i jest ok. Jak masz zakładać STAGA to STAG4. Chwalą i gdyby zakładali u mnie w regionie wówczas jak ja zakładałem to bym ja wybrał nie ujmując nic BRC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Tak Stag to dobra instalacja jeśli chodzi o sterownik. Ważny jest dobór komponentów. Dla ciebie to np taki zestaw: 1. Reduktor Zavoli Zeta S 2. Wtryskiwacze Magic Jet pojedyncze, jak chcesz mieć lepiej to Matrix HD344 3. Sterownik Stag 4 albo wyżej. 4. Flitr Czaja FL02 (puszkowy) będzie dziłać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariomario Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Dzięki wszystkim za odpowiedź mi proponuja BRS SQ 24 reduktor chyba jakis 1200 wtryski pomarańczowe wiecej nie wiem dowiem się w poniedziałek. Założyć mam zamiar w środę właśnie BRC w bydgoszczy z lubryfikatorem za 2950.00 bez 2800.00 dzieki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Odgrzeję dla potomnych Ja założyłem Stag 300 Plus + wtryski Magic Jet + reduktor Vito + butelka Stako (55L). Na razie jestem bardzo zadowolony, brak spadku mocy i średnie spalanie 11L (miasto/trasa + AC + felgi '17). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.