Gość Lord Protektor Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Rozważam zakup Almery n16. Zdecydowany jestem na samochód z instalacją LPG w związku z tym chciałem się spytać, który z silników najlepiej nadaje się do "zagazowania"? Jakie instalacje (generacje) montuje się do poszczególnych silników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 jak jest gażnik 1 gen ew z blosem jak jest mono wtrysk 2 generacja ew z blosem jak jest wielo wtrysk 2 generacja lub 4 gen ---sekwencja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 W N16 zalecam 4 generację, na porządnych podzespołach. Argumenty: 1. Brak zwężki na dolocie. 2. Brak zanieczyszczeń od LPG w przepustnicy. 3. Znacznie lepsza i precyzyjniej przygotowana mieszanka niż przy II gen. 4. Brak konieczności emulowania sond lambda (w N16 jest ich 2) 5. Mniejsze spalanie LPG w stosunku do II generacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.