Gość pan_k Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Witam zadam pytanie tematycznie z poprzedniej epoki? Czy ktoś z was podczas takich niskich temperatur dobowych ( - 7 do -20 )zaślepia grill podczas jazdy po mieście? Co wg mnie znaczy zaślepianie grilla? Np karton docięty na "miarę" lub inne rozwiązanie utrzymujące wyższą temp w komorze silnika. Jako że silniki to poprzeczne 1000 - 1300 cm^3 chyba nie grozi im przegrzanie, a np takie odcinki jak do 15 km nie zawsze dają możliwość rozgrzania oleju czy bloku silnika, bo sam płyn chłodzący to nie wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 takie dogrzewanie stosuje się kiedy za długo auto na "ssaniu" jedzie... bo przez pęd powietrza czujnik jest cały czas zimny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Ostatnio widziałem jak pewien burak do Mercedesa założył worek na śmieci i przyczepił go do "celownika". Wiocha na maksa. Normalnie Bangladesz z Hiroszimą. - bez gwiazdy nie ma jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Ja zasłoniłem u siebie komorę silnika od wewnątrz i to tylko część w której nie ma chłodnicy.Rozgrzewa się szybciej,tym bardziej w takim układzie jak mój.Chłodnice zostawiłem odkrytą i raczej przy sprawnym termostacie nie powinno się nic z tym kombinować. Zaznaczam że u mnie normalnie przez przez grilla było widać cały silnik,ale po ostatnich zawiejach kiedy to nasypało mi śniegu przez grilla na alternator a później zamarzł szczotkotrzymacz co spowodowało brak ładowania od razu osłoniłem te przeciągi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwietas Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Ja po prostu zasłoniłem tekturą część przed chłodnicą i wyraźnie widać, że szybciej się rozgrzewa. A do pracy mam tylko niecałe 7km... Zresztą to tak mały silnik, że nie powinien Ci się grzać. Nawet w największe upały nigdy, ale to nigdy wskazówka nie poszła w górę z powodu przegrzewania się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 No kolego nie wiem jak ostatnio trasę robiłem micrą i silnik się nagrzał to po spryskaniu płynem zimowym przedniej szyby płyn bardzo fajnie parował. Co dosyć śmiesznie wyglądało jak z maski leciała parująca woda;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.