Gość slawik Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Mam problem z rozruchem Maximy. Po nocy na chilę zapalił, potem zgasł. Gdy próbowałem go odpalić ponownie, rozrusznik kręci, kontrolki palą się normalnie, a silnik nawet nie piśnie. Co mogło się stać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Paliwo najprędzej zamarzło Skoro kreci dobrze i zapalił pochodził i zgasł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 (edytowane) Wymień filtr paliwa i dolej benzyny oraz środka do wydzielania się wody. Może być STP. (taka chyba niebieska buteleczka) Filtr paliwa wymienia się co 60000 km. Skojarz jeszcze gdzie tankowałeś ostatnio wóz i poszukaj paragonu na ewentualną reklamacje. Edytowane 23 Stycznia 2010 przez B 52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawik Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Wymień filtr paliwa i dolej benzyny oraz środka do wydzielania się wody. Może być STP. (taka chyba niebieska buteleczka) Filtr paliwa wymienia się co 60000 km. Skojarz jeszcze gdzie tankowałeś ostatnio wóz i poszukaj paragonu na ewentualną reklamacje. To wszystko zrobiłem oraz więcej (sprawdzenie pompy, świec, kabli)i nic. Rozrusznik kręci jak szalony. Raczej myślę, że to gdzieś w okolicy rozrusznika - za łatwo kręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 (edytowane) Pobierz próbkę paliwa i zawieś do badania. http://www.zumi.pl/0,badanie+paliwa,indeks.html I znajdź kwit ze stacji. Edytowane 23 Stycznia 2010 przez B 52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 B52, to nie takie proste jak Ci się wydaje. Po pierwsze dla indywidualnego użytkownika, to koszt liczony w kilkaset złotych i więcej. Po drugie, musisz miec fakturę z nr auta, które bylo tankowane i musi to byc tankowanie do pełna. Sam paragon o niczym nie świadczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 B52, to nie takie proste jak Ci się wydaje. Po pierwsze dla indywidualnego użytkownika, to koszt liczony w kilkaset złotych i więcej. Po drugie, musisz miec fakturę z nr auta, które bylo tankowane i musi to byc tankowanie do pełna. Sam paragon o niczym nie świadczy Nikt nie mówił, że będzie łatwo ale warto się postarać. Paragon jest podstawą do ew. dalszych kroków prawnych aby było wszystko zgodnie z literą prawa. Faktury nie bierze się jak nie przyda się. (np. do kosztu uzyskania przychodu) Musi być tankowane do pełna ??? Czy to aby nie bzdura ??? http://pl.wikipedia.org/wiki/Paragon http://www.zumi.pl/0,badanie+paliwa,indeks.html Na miejscu kolegi spuściłbym paliwo z baku i zalał świeżym na renomowanej stacji np. BP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Sprawdzić trzeba rozrusznik i okolicę, ja stawiam na zębatkę lub automat wyrzutowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Kiedyś było o tym głośno, przy okazji nagonki na stacje i związanych z tym kontroli jakości paliw . Paragon nie jest dowodem, że to Ty zatankowałeś paliwo do swojego auta ( mógłbys go znaleźc w smietniku na stacji, głupie ale tak jest ). Kolejna sprawa, znajdź firmę, instytut, która sprawdzi próbkę paliwa na dla indywidualnego odbiorcy. Jeżeli to zrobi, to koszty są znaczne i szczerze mówiąc, nie słyszałem jeszcze żeby ktokolwiek wyciągnal konsekwencje w stosunku do stacji paliw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Panowie do brzegu, do brzegu. Chłop czeka na pomoc. Może masa przy silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 (edytowane) Właściciele stacji benzynowych chrzczą paliwo z uwagi na wielkie zyski i nieduże kary (o ile nie da łapówki). Zjawisko to jest ogólnie znane. Slawik, i co ? Robiłeś coś w tym kierunku? Edytowane 27 Stycznia 2010 przez B 52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Gadałem ze Slawikiem, paliwo. Przymroziło coś koło 30 i trochę wody zrobiło swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arluen Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 (edytowane) A ja mam taki problem. Jak odpalam silnik skacze mi na 2000obr/min, a potem gwałtownie spadają obroty, silnik zaczyna się dusić i gaśnie. Dzieje się tak tylko na zimnym silniku. Jak sie doda gazu to odpala bez problemu. Auto [A32] 3.0 automat. W czym może być problem? Edytowane 13 Lutego 2010 przez Arluen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter2323 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 A ja mam taki problem. Jak odpalam silnik skacze mi na 2000obr/min, a potem gwałtownie spadają obroty, silnik zaczyna się dusić i gaśnie. Dzieje się tak tylko na zimnym silniku. Jak sie doda gazu to odpala bez problemu. Auto [A32] 3.0 automat. W czym może być problem? przeczysc przepustnice oraz krokowca to powinno pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 przeczysc przepustnice oraz krokowca to powinno pomoc tez tak mialem. po czyszczeniu rok spokoju i teraz znowu powoli sie zaczyna to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arluen Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Dzięki, a macie jakieś wskazówki jak się do tego zabrać, bo ja sie znam na mechanice jak świnia na gwiazdach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.