Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z rozruchem Maximy QX


Gość slawik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z rozruchem Maximy. Po nocy na chilę zapalił, potem zgasł. Gdy próbowałem go odpalić ponownie, rozrusznik kręci, kontrolki palą się normalnie, a silnik nawet nie piśnie. Co mogło się stać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień filtr paliwa i dolej benzyny oraz środka do wydzielania się wody.

Może być STP. (taka chyba niebieska buteleczka)

 

Filtr paliwa wymienia się co 60000 km.

 

Skojarz jeszcze gdzie tankowałeś ostatnio wóz i poszukaj paragonu na ewentualną reklamacje.

Edytowane przez B 52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień filtr paliwa i dolej benzyny oraz środka do wydzielania się wody.

Może być STP. (taka chyba niebieska buteleczka)

 

Filtr paliwa wymienia się co 60000 km.

 

Skojarz jeszcze gdzie tankowałeś ostatnio wóz i poszukaj paragonu na ewentualną reklamacje.

 

To wszystko zrobiłem oraz więcej (sprawdzenie pompy, świec, kabli)i nic. Rozrusznik kręci jak szalony. Raczej myślę, że to gdzieś w okolicy rozrusznika - za łatwo kręci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobierz próbkę paliwa i zawieś do badania.

 

http://www.zumi.pl/0,badanie+paliwa,indeks.html

 

I znajdź kwit ze stacji.

Edytowane przez B 52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B52, to nie takie proste jak Ci się wydaje. Po pierwsze dla indywidualnego użytkownika, to koszt liczony w kilkaset złotych i więcej.

Po drugie, musisz miec fakturę z nr auta, które bylo tankowane i musi to byc tankowanie do pełna. Sam paragon o niczym nie świadczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B52, to nie takie proste jak Ci się wydaje. Po pierwsze dla indywidualnego użytkownika, to koszt liczony w kilkaset złotych i więcej.

Po drugie, musisz miec fakturę z nr auta, które bylo tankowane i musi to byc tankowanie do pełna. Sam paragon o niczym nie świadczy

 

Nikt nie mówił, że będzie łatwo ale warto się postarać. Paragon jest podstawą do ew. dalszych kroków prawnych aby było wszystko zgodnie z literą prawa.

Faktury nie bierze się jak nie przyda się. (np. do kosztu uzyskania przychodu)

 

Musi być tankowane do pełna ??? Czy to aby nie bzdura ???

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Paragon

 

http://www.zumi.pl/0,badanie+paliwa,indeks.html

 

 

Na miejscu kolegi spuściłbym paliwo z baku i zalał świeżym na renomowanej stacji np. BP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś było o tym głośno, przy okazji nagonki na stacje i związanych z tym kontroli jakości paliw . Paragon nie jest dowodem, że to Ty zatankowałeś paliwo do swojego auta ( mógłbys go znaleźc w smietniku na stacji, głupie ale tak jest ). Kolejna sprawa, znajdź firmę, instytut, która sprawdzi próbkę paliwa na dla indywidualnego odbiorcy. Jeżeli to zrobi, to koszty są znaczne i szczerze mówiąc, nie słyszałem jeszcze żeby ktokolwiek wyciągnal konsekwencje w stosunku do stacji paliw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie do brzegu, do brzegu. :) Chłop czeka na pomoc. Może masa przy silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściciele stacji benzynowych chrzczą paliwo z uwagi na wielkie zyski i nieduże kary (o ile nie da łapówki).

Zjawisko to jest ogólnie znane.

 

Slawik, i co ?

 

Robiłeś coś w tym kierunku?

Edytowane przez B 52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadałem ze Slawikiem, paliwo. Przymroziło coś koło 30 i trochę wody zrobiło swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A ja mam taki problem. Jak odpalam silnik skacze mi na 2000obr/min, a potem gwałtownie spadają obroty, silnik zaczyna się dusić i gaśnie. Dzieje się tak tylko na zimnym silniku. Jak sie doda gazu to odpala bez problemu. Auto [A32] 3.0 automat. W czym może być problem?

Edytowane przez Arluen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piter2323

A ja mam taki problem. Jak odpalam silnik skacze mi na 2000obr/min, a potem gwałtownie spadają obroty, silnik zaczyna się dusić i gaśnie. Dzieje się tak tylko na zimnym silniku. Jak sie doda gazu to odpala bez problemu. Auto [A32] 3.0 automat. W czym może być problem?

 

 

przeczysc przepustnice oraz krokowca to powinno pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczysc przepustnice oraz krokowca to powinno pomoc

 

 

tez tak mialem. po czyszczeniu rok spokoju i teraz znowu powoli sie zaczyna to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...