Gość majki22pl Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam Co czytam jakis temat... widze jak podajecie błedne dane co do mocy i NM silniczkow QGDE. Silniki projektowalo Aichi Machine Industry, Japan. Silnik QG16DE: Aluminiowy blok, systemem zmiennych faz rozrządu no i MPI. QG16DE, 1,6 L (1597 cc) 4 cylindrowy silnik DOHC 16v i regulacja czasu faz rozrzadu (VTC). Produkuje 118 KM / 6000 obr / min oraz 165 Nm / 4000 obr. / min. QG18DE: Silnik jest dostrojony do osiągania większego momentu obrotowego przy niskich obrotach kosztem mocy przy wysokich obrotach silnika. Zawdzieczamy to rzecz jasna dzieki VTC. Moc - 126 KM (94 kW) przy 6000 obr / min. i moment obrotowy 174 Nm/2400obr. Roznica pomiedzy dwoma silnikami w ilosci Nm nie wielka, ale QG18 ciagnie juz prawie z samego dolu. Naprawde nie wiem skad braliscie te 106 i 116 KM :] Po malej modyfikacji dolotu to naprawde niezle motory :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinbergen Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Witam Co czytam jakis temat... widze jak podajecie błedne dane co do mocy i NM silniczkow QGDE. Silniki projektowalo Aichi Machine Industry, Japan. Silnik QG16DE: Aluminiowy blok, systemem zmiennych faz rozrządu no i MPI. QG16DE, 1,6 L (1597 cc) 4 cylindrowy silnik DOHC 16v i regulacja czasu faz rozrzadu (VTC). Produkuje 118 KM / 6000 obr / min oraz 165 Nm / 4000 obr. / min. QG18DE: Silnik jest dostrojony do osiągania większego momentu obrotowego przy niskich obrotach kosztem mocy przy wysokich obrotach silnika. Zawdzieczamy to rzecz jasna dzieki VTC. Moc - 126 KM (94 kW) przy 6000 obr / min. i moment obrotowy 174 Nm/2400obr. Roznica pomiedzy dwoma silnikami w ilosci Nm nie wielka, ale QG18 ciagnie juz prawie z samego dolu. Naprawde nie wiem skad braliscie te 106 i 116 KM :] Po malej modyfikacji dolotu to naprawde niezle motory :] Modell:NISSAN PRIMERA P11 Motor:QG18DE Volum:1769 KW:84 HK:114 rok:2000 Reg. dato:19991029 i z opisu wynika ze moj motor ma 84kw i 114KM wiec o co chodzi z tymi 126KM?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bazyli Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Ostatnio kupowałem czujnik położenia wału do 1.8 i w sklepie mieli katalog, gdzie właśnie była pozycja pod 1.8 114KM - 1.8 z 126KM - koleś w sklepie dopytywał którą wersję mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majki22pl Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 No własnie! Pisza tak w ksiazkach serwisowych itp. itd. nie wszedzie oczywiscie... Takze spotkalem sie ze sklepem/serwisem gdzie podawali faktyczna moc! W karcie pojazdu, ktora dostalem przy zakupie primerki w salonie mam wpisane 110KM?! Z reszta na chłopski rozum... sami wiecie jak te silniczki ciagną. To w koncu silniki nowej generacji montowane w P12. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bazyli Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 W P12 ten silnik jest inaczej zestrojony - gdzieś widziałem specyfikację i te z P12 mają kilka koni więcej (2)ale kosztem momentu - max moment obrotowy jest wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majki22pl Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Oznaczali je chyba symbolami QG18DD... 130KM , ale faktycznie ciagnely dopiero od 2800obr. a nie od 2400 jak DE. Dobrze, ze chociaz ktos sie ze mna zgadza :] Wsadzili w nie chyba NEO Di Direct-Injection a w QGDE montowali jeszcze MPI. Nowe wtrysk a KM a tak malo przybylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.