Gość markaw Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Jak w temacie, gdy jest zimny pali znakomicie, gdy ciepły (np. po chwilowym postoju), by odpalić muszę przygazować (). W lecie z racji wyższej temperatury generalnie pali źle. Silnik 1.6, rocznik 2000, instalacja gazowa starej generacji (przy rozruchu na gazie zachowuje się identycznie). Może ktoś wie w czym problem(???). Pozd. grupowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oczkopl7 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Generalnie także mam takie fazy i jest to spowodowane instalacją gazową. Prawdopodobnie gaz Ci się cofa i dlatego i są takie skutki. Proponuje mały test. Zakręć zawór butli gazowej i odpal silnik, nagrzej go. No i sprawdź czy będziesz mieć takie problemy jak wcześniej jeśli tak to będziemy myśleć dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markaw Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Gaz zakręciłem i jestem w fazie testów. Co jeśli diagnoza okaże się trafna, jakiś dodatkowy zawór bezpośrednio przed mikserem???? Thx. i pozd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oczkopl7 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Jeśli diagnoza jest trafna to prawdopodobnie do wymiany będzie tak zwany elektrozawór który jest przed reduktorem i ma za zadanie otwierać bądź zamykać dopływ gazu. Podjedź do gazownika powiedz ze jest taki problem a on już będzie wiedział co wymienić oczywiście jak test z zakręconą butlą będzie dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markaw Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam raz jeszcze. Po zakręceniu gazu specjalnej różnicy nie widzę, trop jest więc chyba chybiony. Wygląda to tak, jakby nie włączało się ssanie, ale czy przy letnim silniku powinno się włączać??? Poprzedni właściciel do tej uciążliwości nie przywiązywał wagi, więc rozrusznik od razu oddałem do kapitalki. Samochód był u dwóch mechaników, efekt zerowy, choć obaj twierdzili że kultura pracy silnika po ich interwencji się poprawiła. Może ktoś miał podobną bolączkę i udało mu się to naprawić (?). Pozd. grupowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Problem może tkwić w bródnej przepustnicy,spróbuj ja wyczyścić,kup srodek do czyszczenia przepustnic np,LIQUI MOLY i powinno pomóc,u mnie było podobnie,musialem lekko wcisnac czasami gaz bo nie chcial odpalić,po czyszczeniu odpala bez problemu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markaw Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Witam. Wszystkie problemy generowała instalacja gazowa (!!!). Po usunięciu miksera i wyczyszczeniu "syfu" silnik zaczął równo pracować, ale wciąż ciepły palił źle. W instalacji II generacji na przepływomierz zakłada się tulejkę (by ją wyjąć należy unieść "siateczkę" w obudowie filtra lub zdemontować filtr), tulejkę ściągnąłem i silnik pali jak złoto (no ale nie mam już gazu). Korzystając z okazji zapytam, na Allegro obserwuję obudowy filtra bez siteczka, zostało ono zdemontowane, czy też nie wszystkie modele go mają??? Pozd. grupowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.