Gość lonek_rwl Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Witam, Na wstępie serdecznie wszystkich pozdrawiam, jestem nowy na forum i jeżeli moje pytanie już gdzieś było to przepraszam i prszę o odesłanie do odpowiedniego tematu. - A więc, zbieram się do kupienia 350z i stąd moje pytanie, jak rozpoznać wersję USA i czym ona się różni od Europejskiej? Patrząc na allegro i mobile.de zauważyłem inne wcięcie na rejestrację z tyłu i brak przycisków do sterowania radiem z lewej strony kierownicy ale zdarzały się wyjątki. - Czy każdy europejski model ma ESP? Aktualnie jeżdżę Mercedes C klasą Coupe, który również ma tylny napęd i w zimę da rade jeździć, czasem tylko ciężko ruszyć z parkingu ale ESP całkiem pomaga, czasem przeszkadza więc jednym przyciskiem je wyłączam (znaczy nie do końca się wyłącza ;p) i tu kolejne pytanie, jak sprawuje się to ESP w 350z, czy podobnie do tego w mercedesie? Czy na śniegu będe stał i mielił a ESP będzie udawać, że działa? Czy również można je wyłączyć w czasie jazdy? Czy da rade jeździć spokojnie po mieście nawet w czasie takiej śnieżycy jaką mamy w tym roku? - No i oczywiście jak z tym spalaniem w końcu jest Zdaję sobie sprawę z tego, że to 350z ale jedni piszą, że w mieście 16 a inni że 20 a to spora różnica. Zaznaczam, że mój styl jazdy po mieście jest bardzo łagodny, mietka kręce tylko do 2,5 więc czasem nawet fiaty mnie wyprzedzają. No ale niech no któryś przycwaniakuje tylko ;p - Jeszcze jedno pytanie, czy moglibyście odesłać mnie do jakiejś strony gdzie są wyraźnie wyszczególnione silniki, które były w 350z w poszczególnych rocznikach? Jest jakaś znacząca różnica w spalaniu między tymi silnikami? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagenator Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam, Na wstępie serdecznie wszystkich pozdrawiam, jestem nowy na forum i jeżeli moje pytanie już gdzieś było to przepraszam i prszę o odesłanie do odpowiedniego tematu. Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź Generalnie samochod mozna najlepiej poznac zawsze po VINie - dzownisz do Nissana i pytasz co to za wersja. Tyle. Mozna tez po pewnych elementach, ale te mozna stosunkowo latwo zmienic: tylny zderzak (wyciecie na tablice USA jest mniejsze), zegary w milach, brak migaczy na blotkikach przednich (wersja EU je ma) i ta dalej. Co do spalania, to chcialbym zobaczyc kogos kto pali 16L po mieiscie - jedzac celowo mega oszczednie udalo mi sie zejsc do 17,8. Standardowo, czyli z depnieciem od czasu do czasu to 20-21. ESP w 350 to podstawa - bez tego nawet nieprobuj kupowac. Ja nie wyobrazam sobie jazdy na mokry a tym bardziej zima bez ESP. Gwarantuje ze na 2 zakrecie zaliczysz drzewo albo przynajmniej solidny krawężnik. - Jeszcze jedno pytanie, czy moglibyście odesłać mnie do jakiejś strony gdzie są wyraźnie wyszczególnione silniki, które były w 350z w poszczególnych rocznikach? Jest jakaś znacząca różnica w spalaniu między tymi silnikami? Masz bana na Google? http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_350Z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam, Na wstępie serdecznie wszystkich pozdrawiam, jestem nowy na forum i jeżeli moje pytanie już gdzieś było to przepraszam i prszę o odesłanie do odpowiedniego tematu. - A więc, zbieram się do kupienia 350z i stąd moje pytanie, jak rozpoznać wersję USA i czym ona się różni od Europejskiej? Patrząc na allegro i mobile.de zauważyłem inne wcięcie na rejestrację z tyłu i brak przycisków do sterowania radiem z lewej strony kierownicy ale zdarzały się wyjątki. - Czy każdy europejski model ma ESP? Aktualnie jeżdżę Mercedes C klasą Coupe, który również ma tylny napęd i w zimę da rade jeździć, czasem tylko ciężko ruszyć z parkingu ale ESP całkiem pomaga, czasem przeszkadza więc jednym przyciskiem je wyłączam (znaczy nie do końca się wyłącza ;p) i tu kolejne pytanie, jak sprawuje się to ESP w 350z, czy podobnie do tego w mercedesie? Czy na śniegu będe stał i mielił a ESP będzie udawać, że działa? Czy również można je wyłączyć w czasie jazdy? Czy da rade jeździć spokojnie po mieście nawet w czasie takiej śnieżycy jaką mamy w tym roku? - No i oczywiście jak z tym spalaniem w końcu jest Zdaję sobie sprawę z tego, że to 350z ale jedni piszą, że w mieście 16 a inni że 20 a to spora różnica. Zaznaczam, że mój styl jazdy po mieście jest bardzo łagodny, mietka kręce tylko do 2,5 więc czasem nawet fiaty mnie wyprzedzają. No ale niech no któryś przycwaniakuje tylko ;p - Jeszcze jedno pytanie, czy moglibyście odesłać mnie do jakiejś strony gdzie są wyraźnie wyszczególnione silniki, które były w 350z w poszczególnych rocznikach? Jest jakaś znacząca różnica w spalaniu między tymi silnikami? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź ESP działa tak jak powinno czyli gdy jest uślizg odejmuje mocy żeby wyjechać z większego śniegu to musze wyłączyć ESP ,spokojnie da sie w czasie jazdy włączyć i wyłączyć ,co do zimy spokojnie daje rade ,spalanie w zmime wzrosło nawet nie sprawdzam ile mi tam pokazuje:P ale latem spokojnie można 16 po mieście nawet i mniej ale to już męczarnia ale tak da sie ,trasa można i ponizej 10 ale przy spokojnej jeździe(przepisowo ) tak to wygląda w moim przypadku troche info z tego tematu moze cos ci sie przyda http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/44552-350z-pare-pytan/page__p__532700entry532700 Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kregon Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Na wiekszosc pytan juz masz odpowiedz. Dodam, ze dla mnie roznica miedzu USA a EU byla istotna nie ze wzgledu na kierunkowskazy, zderzak, czy jakosc plastikow w srodku, a na Brembo Kit (oczywiscie jak w USA ktos zamowil z Brembo to tez mial) i na zawieche. ESP (a wlasciwie TC i ESP) w 350Z jest wrecz idiotoodporne. Z wlaczonym ESP naprawde trzeba zrobic szalone mistrzostwo, zeby sie rozwalic. Nie tylko zdejmuje moment z osi, ale tez przyhamowuje tylnymi hamulcami. Mnie to wkurza, a o zuzyciu tylnych klockow nie wspominam nawet. ESP dziala na zasadzie I/0. Czyli albo dziala w pelni, albo jak wylaczysz (jednym przyciskiem znajdujacym sie w debilnym miejscu) to nie dziala wcale. W kopnym sniegu ja wyjezdzam z wylaczonym ESP, bo tak przycina moment, ze auto potrafi zgasnac. Spalanie... Niewazne jakie auto, zawsze temat sie pojawia i zawsze zdania sa rozne. Moja odpowiedz - nie pytaj. Jak kupujesz 350Z to skazujesz sie na wiele wyrzeczen, a wysokie spalanie jest jednym z nich. A jak chcesz znac odpowiedz to prosze - 21 w miescie przy spokojnej jezdzie, z depnieciem od czasu do czasu, trasa 15-16 przy spokojnej jezdzie, z depnieciem od czasu do czasu. Mozna zrobic w miescie 16l, ale bieg w gore przy 2k rpm... no fun Wprawdzie silnik jest bardzo elastyczny, ale to nie jest dupowoz. Ja swoja Nisunie gonie nierzadko do odcinki W 'sucha i ciepla pogode' przy pokazywaniu znajomym co fura potrafi spalanie podeszlo pod 30 l/100 km :] Wystrzegalbym sie mlodszych rocznikow, bo 350z 2003, 2004 cierpia na choroby wieku dzieciecego. Chyba, ze sprawdzisz czy ktorys z poprzednich wlascicieli pojechal na akcje serwisowe. Chyba tyle... Powodzenia w poszukiwaniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.