Gość jozi_83 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 WITAM JESTEM "WŚRÓD WAS NOWY" I CHCE POGRATULOWAĆ DOBRYCH POMYSŁOW I PORAD ORAZ ZWRÓCIĆ SIĘ O POMOC. MAM PRIMERKE P11 20TD Z 98 ROKU I NASTĘPUJĄCY PROBLEM zapalał się check auto na wolnym biegu potrafiło przygasnąć autko na wyższych obrotach traci moc, czym mocniej wciskam pedał gazu tym bardziej słabnie a przy tym na wysokich obrotach z wydechu leci biały dym. Wymieniłem filtr paliwa,wyczyściłem zbiornik paliwa i to samo ale za to przestał przygasać i check zapala się dopiero jak wejdę na wysokie obroty, odpuszczam gaz i check gaśnie. Na postoju gdy dodam gazu obroty 3500 - 4500 leci biały dym z rury i czuć że auto się zaczyna przymulać ale jak w tym czasie druga osoba dopompuje paliwa na filtrze paliwa wszystko ustaje, silnik wchodzi na obroty dym znika i tak jest przez chwilę dopóki znowu się nie zamuli poprzez przeciągania go na biegach na wyższych obrotach już podczas jazdy.(skorzystałem tu z opisu forumowicza keerram). Zrobiłem diagnostykę według waszych opisów i pokazało mi następujące błędy: 14 Vehicle Speed Sensor (VSS) czujnik prędkości pojazdu 15 Control Sleeve Position Sensor (CSPS) czujnik kontroli położenia suwaka w pompie wspólpracującego z nastawnikiem 21 Injection Timing Control Valve zawór controli czasu wtrysku (w pompie paliwa) 36, Fuel Cut Solenoid Valve odcięcie zaworu alektromagnetycznego paliwa przerwa w obwodzie zaworu odcinającego paliwo 42 Fuel Temperature Sensor (FTS) czujnik temperatury paliwa wewnątrz nastawnika 94 Fuel injection timing solenoid – circuit malfunction awaria obwodu zaworu sterującego kątem wyprzedzenia wtrysku paliwa Może mi doradzicie od usuwania którego problemu zacząć i jak, co dokładnie oznaczająte kody( tak na chłopski rozum ) Czy może jechać lepiej do "pompiarza" jak keerram . Z góry dziękuje za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturo13 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witaj Trochę dużo usterek jak na zapalającą się kontrolkę tylko podczas wysokich obrotów. Podejrzewam że większość z kodów masz tylko w pamięci komputera. Proponował bym wykasowanie i powtórną diagnozę po zaświeceniu się kontrolki. Natomiast co do objawów miałem identyczne jak był duży mróz (ok -15st C) , zalałem do zbiornika środek przeciw wytrącaniu się parafiny i na razie jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 przy zamarzaniu paliwa lub braku doplywu paliwa do pompy jak i przy zapowietrzaniu wyskakuje błąd 21. Tak jak radzi kolega wyżej wykasować a potem jeszcze raz sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jozi_83 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Ok właśnie wróciłem z pracy jutro wyksuje będy i zrobie jeszcze raz dignostyke. a z paliwem miałem problem (kasza w baku) ale czyściłem zbiornik i przedmuchałem przwody paliwowe od zbiornika do filtra i od filtra do pompy filtr oczywiście wymieniłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 ten blad 94 kiedys mi sie swiecil czasami nie mial mocy jak pisze jozi_83 pomogla zmiana paliwa probowalem wielu paliw i dopiero od kad tankuje lotos dynamic i zmienilem filtr powietrza problemy ustaly, ale nie wiem jak jest u ciebie tak jak pisza przedmowcy skasuj i zczytaj. i dodam jeszcze ze jak zatankuje inne paliwo to od razu sie krztusi raz zatankowalem w tesco to przez cala trase trzeba go bylo gasic, po ponownym uruchomieniu problemy ustawaly na jakis czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jozi_83 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 zrobiłem według wskazówek wyczyściłem filtr powietrza oczywiscie zainwestuje w nowy reset i diagnostyka o zapaleniu ''czeka'' wywala błąd 18, 22, 25 Electric Governor - elektryczny nastawnik HDK dawki paliwa i co dalej szukałem jak to zrobić ale bo domyślam sie że trzeba czyścić nastawnik wyskakuje mi ''[#10343] Nie możemy zweryfikować, który temat chcesz otworzyć.''kiedy klikam w link kontrolka check-problemy z nastawnikiem http://forum.nissank...ontrolka-check/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.